Komunikaty PR

Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP

2023-01-23  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt

Magdalena Fijołek
Still Like

Puławska 255/16
02-740 Warszawa
m.zaleska|stilllike.pl| |m.zaleska|stilllike.pl
795 002 284
https://stilllike.pl

Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.

Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z wyjątkowym serduszkiem WOŚP. Kolekcja dostępna jest w wielu sklepach stacjonarnych, m.in. w sklepach Biedronka, Lidl, Selgros, SPAR, Leclerc, Intermarche oraz także w sklepie internetowym WOŚP www.siemashop.pl i w sklepie Herlitz www.sklepherlitz.pl.

W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Wyjątkowym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka. Rodzice wraz z maluchami mogą przenieść się do świata barw i wyjść poza ramy kolorując obrazki zaprojektowane wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. To godziny czasu spędzonego razem na świetnej zabawie! 

Herlitz Polska świętuje w tym roku swoje 31. urodziny, co oznacza, że jej historia rozpoczynała się niemal równolegle z działalnością Orkiestry. 

–  Nawiązanie współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to dla nas przyjemność i ogromne wyróżnienie. Orkiestra gra w Polsce już 31 lat i przez ten czas zbudowała ogromną sympatię, zaufanie i nauczyła nas, Polaków, pomagania. Jako Herlitz w tym roku również świętujemy 31-lecie w Polsce, więc mieliśmy okazję wzajemnie obserwować swój rozwój. Jesteśmy kolorowi, jak Orkiestra i łączy nas wspólna radość z pomagania – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.

W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” wkrótce wystartuje także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć aż 31 klas!

Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Still Like
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.