Komunikaty PR

Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP

2023-01-23  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt

Magdalena Fijołek
Still Like

Puławska 255/16
02-740 Warszawa
m.zaleska|stilllike.pl| |m.zaleska|stilllike.pl
795 002 284
https://stilllike.pl

Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.

Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z wyjątkowym serduszkiem WOŚP. Kolekcja dostępna jest w wielu sklepach stacjonarnych, m.in. w sklepach Biedronka, Lidl, Selgros, SPAR, Leclerc, Intermarche oraz także w sklepie internetowym WOŚP www.siemashop.pl i w sklepie Herlitz www.sklepherlitz.pl.

W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Wyjątkowym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka. Rodzice wraz z maluchami mogą przenieść się do świata barw i wyjść poza ramy kolorując obrazki zaprojektowane wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. To godziny czasu spędzonego razem na świetnej zabawie! 

Herlitz Polska świętuje w tym roku swoje 31. urodziny, co oznacza, że jej historia rozpoczynała się niemal równolegle z działalnością Orkiestry. 

–  Nawiązanie współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to dla nas przyjemność i ogromne wyróżnienie. Orkiestra gra w Polsce już 31 lat i przez ten czas zbudowała ogromną sympatię, zaufanie i nauczyła nas, Polaków, pomagania. Jako Herlitz w tym roku również świętujemy 31-lecie w Polsce, więc mieliśmy okazję wzajemnie obserwować swój rozwój. Jesteśmy kolorowi, jak Orkiestra i łączy nas wspólna radość z pomagania – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.

W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” wkrótce wystartuje także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć aż 31 klas!

Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Still Like
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.