Komunikaty PR

Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP

2023-01-23  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt

Magdalena Fijołek
Still Like

Puławska 255/16
02-740 Warszawa
m.zaleska|stilllike.pl| |m.zaleska|stilllike.pl
795 002 284
https://stilllike.pl

Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.

Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z wyjątkowym serduszkiem WOŚP. Kolekcja dostępna jest w wielu sklepach stacjonarnych, m.in. w sklepach Biedronka, Lidl, Selgros, SPAR, Leclerc, Intermarche oraz także w sklepie internetowym WOŚP www.siemashop.pl i w sklepie Herlitz www.sklepherlitz.pl.

W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Wyjątkowym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka. Rodzice wraz z maluchami mogą przenieść się do świata barw i wyjść poza ramy kolorując obrazki zaprojektowane wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. To godziny czasu spędzonego razem na świetnej zabawie! 

Herlitz Polska świętuje w tym roku swoje 31. urodziny, co oznacza, że jej historia rozpoczynała się niemal równolegle z działalnością Orkiestry. 

–  Nawiązanie współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to dla nas przyjemność i ogromne wyróżnienie. Orkiestra gra w Polsce już 31 lat i przez ten czas zbudowała ogromną sympatię, zaufanie i nauczyła nas, Polaków, pomagania. Jako Herlitz w tym roku również świętujemy 31-lecie w Polsce, więc mieliśmy okazję wzajemnie obserwować swój rozwój. Jesteśmy kolorowi, jak Orkiestra i łączy nas wspólna radość z pomagania – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.

W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” wkrótce wystartuje także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć aż 31 klas!

Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.