Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP

Magdalena Fijołek
Still Like
Puławska 255/16
02-740 Warszawa
m.zaleska|stilllike.pl| |m.zaleska|stilllike.pl
795 002 284
https://stilllike.pl
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
Kolekcja zeszytów i przyborów plastycznych z portfolio Herlitz została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Jest to pierwsza w historii kolekcja zeszytów, teczek, notatników i przyborów plastycznych z wyjątkowym serduszkiem WOŚP. Kolekcja dostępna jest w wielu sklepach stacjonarnych, m.in. w sklepach Biedronka, Lidl, Selgros, SPAR, Leclerc, Intermarche oraz także w sklepie internetowym WOŚP www.siemashop.pl i w sklepie Herlitz www.sklepherlitz.pl.
W ramach kolekcji Herlitz & WOŚP do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów - są to artykuły zarówno dla dzieci - farby, plastelina, klej, blok rysunkowy, jak i dla młodzieży szkolnej oraz studentów, m.in. zeszyty, teczki, notatniki i bruliony na spirali. Wyjątkowym produktem, który znalazł się w kolekcji, jest kolorowanka. Rodzice wraz z maluchami mogą przenieść się do świata barw i wyjść poza ramy kolorując obrazki zaprojektowane wspólnie z Jurkiem Owsiakiem. To godziny czasu spędzonego razem na świetnej zabawie!
Herlitz Polska świętuje w tym roku swoje 31. urodziny, co oznacza, że jej historia rozpoczynała się niemal równolegle z działalnością Orkiestry.
– Nawiązanie współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy to dla nas przyjemność i ogromne wyróżnienie. Orkiestra gra w Polsce już 31 lat i przez ten czas zbudowała ogromną sympatię, zaufanie i nauczyła nas, Polaków, pomagania. Jako Herlitz w tym roku również świętujemy 31-lecie w Polsce, więc mieliśmy okazję wzajemnie obserwować swój rozwój. Jesteśmy kolorowi, jak Orkiestra i łączy nas wspólna radość z pomagania – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.
W ramach akcji „Pomagaj kreatywnie” wkrótce wystartuje także konkurs dla szkół, w którym nagrody może zdobyć aż 31 klas!
- Pomaganie jest wpisane w codzienną działalność WOŚP a my jako firma od zawsze staramy się pomagać potrzebującym dzieciom. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy akcję pod hasłem „Pomagaj kreatywnie”. Zaplanowaliśmy także konkurs plastyczny dla szkół, w którym zadaniem będzie stworzenie własnego serca WOŚP! Do wygrania będzie zapas limitowanych produktów plastycznych i papierniczych, składający się z ponad 250 produktów – mówi Agnieszka Szablewska, Product Manager firmy Herlitz.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.