„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirować będą Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.
Masło Łaciate to produkt, który na rodzimym rynku gości od lat. Dzięki wyjątkowej jakości oraz walorom smakowym zdobyło ono szerokie uznanie wśród konsumentów, stając się często pierwszym wyborem w swojej kategorii. Nieważne, czy zaczynasz chleb od „piętki”, czy od środka, czy stawiasz w kuchni pierwsze kroki, czy jesteś już doświadczonym kucharzem, nie ma też znaczenia, czy wolisz ciasta, czy słone przekąski – masło Łaciate zawsze znajdzie zastosowanie w twoim domu, a ty zawsze będziesz mógł cieszyć się jego niepowtarzalnym smakiem. Bo masło Łaciate lubią po prostu wszyscy.
W nadchodzącej kampanii zwrócimy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci zobaczą spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywać się będzie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację w TV wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.
![4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2122852230,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
![Czas poskromić AI w strategii komunikacyjnej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_198359186,w_258,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czas poskromić AI w strategii komunikacyjnej
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1116824952,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bgk,w_274,_small.jpg)
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-bydgoszcz-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zpsk-kadry-kosmos-foto,w_133,r_png,_small.png)
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.