„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirować będą Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.
Masło Łaciate to produkt, który na rodzimym rynku gości od lat. Dzięki wyjątkowej jakości oraz walorom smakowym zdobyło ono szerokie uznanie wśród konsumentów, stając się często pierwszym wyborem w swojej kategorii. Nieważne, czy zaczynasz chleb od „piętki”, czy od środka, czy stawiasz w kuchni pierwsze kroki, czy jesteś już doświadczonym kucharzem, nie ma też znaczenia, czy wolisz ciasta, czy słone przekąski – masło Łaciate zawsze znajdzie zastosowanie w twoim domu, a ty zawsze będziesz mógł cieszyć się jego niepowtarzalnym smakiem. Bo masło Łaciate lubią po prostu wszyscy.
W nadchodzącej kampanii zwrócimy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci zobaczą spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywać się będzie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację w TV wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.