Komunikaty PR

Wystartowało proekologiczne kino napędzane rowerami.

2022-07-06  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro Prasowe
GISPartner S.A.

Jana Długosza 60
51-162 Wrocław
media|gispartner.pl| |media|gispartner.pl
+48 605 286 264
www.gispartner.pl

Pomysłów na spędzenie wakacji w mieście może być wiele. Jedną z propozycji jest proekologiczne kino rowerowe, które zagości w 10 miastach w Polsce. Wydarzenie ma charakter proekologiczny bowiem nawet 50% energii elektrycznej niezbędnej do uruchomienia filmu na wielkim ekranie, pochodzić będzie z siły mięśni widzów, którzy wytworzą ją na energorowerach. Grupa Impel oraz zaproszeni do współpracy partnerzy i patroni chcą zachęcić widzów do jeszcze większej troski o środowisko naturalne.

Kino napędzane rowerami

Od 1 lipca do 2 września w dziesięciu miastach w Polsce zorganizowane zostaną pokazy filmów w formie proekologicznego kina plenerowego. W każdy wakacyjny piątek „Kino rowerowe” zawita w innym mieście, gdzie na widzów czekać będzie 300 miejsc siedzących oraz 20 energorowerów niezbędnych do wytworzenia nawet 50% energii elektrycznej, potrzebnej do zasilenia infrastruktury kina. Wydarzenie ma charakter otwarty – istnieje jednak możliwość rezerwacji miejsc siedzących poprzez stronę wydarzenia kinorowerowe.pl.

Pierwszy seans we Wrocławiu już za nami >> https://www.youtube.com/watch?v=F4oWm41tdys

Kolejne wydarzenia odbędą się w każdy wakacyjny piątek aż do 2 września:

  • Katowice - Park Bogucki - 8 lipca, godz. 22:00
  • Kielce - Kielecki Park Technologiczny – 15 lipca, godz. 22:00
  • Rzeszów - Ogrody Bernardyńskie – 22 lipca, godz. 22:00
  • Lublin - Targi Lublin – 29 lipca, godz. 22:00
  • Kraków - Błonia – 5 sierpnia,  godz. 21:00
  • Gdańsk - plaża – 12 sierpnia, godz. 21:00
  • Poznań - Malta – 19 sierpnia, godz. 21:00
  • Łódź - Ogrody Geyera – 26 sierpnia, godz. 21:00
  • Warszawa - Pole Mokotowskie – 2 września, godz. 20:30

 

Na widzów oprócz dobrej rozrywki czekać będzie również „quiz ekologiczny", w którym na miejscu każdy może wziąć udział i sprawdzić swoją świadomość w zakresie ekologii.

Grupa Impel oraz zapraszani do współpracy partnerzy i patroni każdego dnia podejmują szereg działań minimalizujących negatywny wpływ na środowisko. Jednocześnie staramy się kreować produkty i usługi przyjazne środowisku. Wszyscy partnerzy i patroni aktywnie uczestniczący w tym projekcie, są przekonani, że suma i synergia naszych działań może przyjść wymierne korzyści dla środowiska. Dlatego chcemy zainspirować widzów kina rowerowego do tego, by w okresie wakacji znaleźć w swoim codziennym funkcjonowaniu przynajmniej jeden obszar, w którym postaramy się podjąć„eko wyzwanie” i wypracować proekologiczny nawyk. – dodaje Dawid Frik, dyrektor marketingu Grupy Impel.

Kino rowerowe realizowane jest w ramach kampanii "To nas kręci", której inicjatorem jest Grupa Impel. Partnerem strategicznym kina rowerowego jest firma Kärcher.

„Kärcher w Polsce bierze udział w niekonwencjonalnym projekcie Grupy Impel, który przez relaksująca letnią formułę wzmocnić ma wrażliwości mieszkańców dużych miast Polski w zakresie ekologii oraz podejmowania właściwych dla nas wszystkich i naszej planety codziennych wyborów. Jesteśmy tu, bo wiemy, że warto. Już niemal na co dzień wszyscy doświadczamy zmian pogodowych zmieniających jakość naszego życia. Czy zatem nadal możemy beztrosko korzystać z zasobów Ziemi? Nie, bo istotna dla przyszłości planety i życia kolejnych pokoleń jest nasza dzisiejsza dbałość o zachowanie malejących zasobów naturalnych, w Polsce szczególnie wody pitnej. Nasze nawyki, zwyczaje, to jak żyjemy wpływa na planetę. Możemy i winniśmy wybierać ekologicznie” – podkreśla Jolanta Zachara, dyrektor marketingu Kärcher.

Podejmij „eko wyzwanie” w te wakacje!

Wszyscy odczuwamy skutki globalnego ocieplenia. Bezśnieżne zimy, huraganowe wiatry, wysokie temperatury i długotrwałe susze po których przychodzą ulewne deszcze - stają się zjawiskami, które towarzyszą nam coraz częściej. To sygnał SOS jaki wysyła nam nasza planeta, z prośba o jej troskę.

Nie powinniśmy zwlekać i już dziś możemy podejmować decyzje i nawet drobne działania, które będą minimalizowały negatywny wpływ na środowisko naturalne. Wakacje to doskonały czas, by pomyśleć nad swoimi codziennymi nawykami i podjąć wysiłek, by przynajmniej część z nich była bardziej przyjazna środowisku. Ten wysiłek podejmą również uczestnicy kina rowerowego, którzy siłą swoich mięśni wytworzą nawet 50% energii elektrycznej, niezbędnej do zasilenia infrastruktury kina.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.kinorowerowe.pl oraz w mediach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GISPartner S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.