Zoltan Varga uhonorowany prestiżową Europejską Nagrodą Biznesową GLOBSEC
FleishmanHillard
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl
Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla znaczących wkładów wybranych europejskich osobistości w promowanie jedności i siły na całym kontynencie, szczególnie w trudnych czasach. Zoltan Varga dołączył tym samym do znakomitej grupy dotychczasowych laureatów, co jeszcze bardziej umacnia prestiż nagrody i jego własny wpływ na europejski krajobraz biznesowy.
Uzasadnienie przyznania nagrody GLOBSEC - Przywództwo Zoltana Vargi znacząco kształtuje niezależne media i innowacje biznesowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Nagroda jest uznaniem jego niezwykłych osiągnięć jako inspirującego i wizjonerskiego przedsiębiorcy i właściciela mediów.
Jako CEO i prezes Central Media Group, jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech, Zoltan Varga wykazał się wyjątkowym zaangażowaniem w budowę regionalnego holdingu medialnego, który promuje wolność słowa i wartości demokratyczne. W ostatnich latach został udziałowcem polskiej grupy Gremi Media Plc. oraz placówek w Czechach i na Słowacji.
- Jestem zaszczycony otrzymaniem wyróżnienia od GLOBSEC – powiedział Zoltan Varga.
- Wierzę w siłę niezależnych mediów, które mogą informować, inspirować i pociągać władzę do odpowiedzialności. W Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie krajobraz medialny może być czasami trudny, pozostaję oddany obronie wolności prasy i promowaniu innowacji, ponieważ wierzę, że silne, wolne media są niezbędne dla rozkwitających demokracji – dodał Varga, który zadedykował nagrodę swojemu zespołowi w Central Médiacsoport i Central Group.
Zoltan Varga przejął Central Media w 2014 roku, stając się właścicielem jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W 2023 roku wykonał znaczący ruch na polskim rynku medialnym, nabywając duży udział w Gremi Media, właścicielu gazety Rzeczpospolita i dziennika biznesowego Parkiet. Central Media jest również głównym inwestorem w medium Refresher skierowanym do pokolenia Z na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.
***
O Zoltanie Varga
Zoltan Varga jest międzynarodowym przedsiębiorcą i inwestorem z Węgier, najbardziej znanym jako CEO i prezes Central Media Group. Jego kariera obejmuje ponad trzy dekady w finansach, inwestycjach i mediach. Jest oddany wspieraniu niezależnego dziennikarstwa i promowaniu wartości demokratycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
O GLOBSEC
GLOBSEC to globalny think-tank z lokalnymi biurami w Bratysławie, Brukseli, Kijowie, Wiedniu i Waszyngtonie, który angażuje się w zwiększanie bezpieczeństwa, dobrobytu i zrównoważonego rozwoju w Europie i na całym świecie. Jego misją jest wpływanie na przyszłość poprzez generowanie nowych pomysłów i rozwiązań dla lepszego i bezpieczniejszego świata.
Poprzednimi laureatami GLOBSEC European Business Award są: Andreas Treich, który pełnił funkcję CEO Erste Group, dużej grupy bankowej w Europie Środkowej i Wschodniej; Arkadiy Dobkin, CEO, President i Chairman of the Board w EPAM Systems, globalnej firmie zajmującej się usługami transformacji cyfrowej i inżynierią produktów; lub Thierry Déau, CEO i założyciel Meridiam, globalnego inwestora i zarządzającego aktywami specjalizującego się w zrównoważonych projektach infrastrukturalnych i transformacji energetycznej.
O Central Media
Central Media jest jedną z wiodących niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W swoim zróżnicowanym portfolio jest obecna z najbardziej znanymi i lubianymi markami Węgier: magazynami rozrywkowymi, informacyjnymi, lifestylowymi, a także produktami cyfrowymi, które docierają do szerokiego grona czytelników. Dzięki 14 magazynom drukowanym, ponad 20 wydaniom specjalnym i magazynom książkowym oraz 19 publikacjom internetowym Central dociera do ponad 6 milionów osób miesięcznie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.