Komunikaty PR

Zoltan Varga uhonorowany prestiżową Europejską Nagrodą Biznesową GLOBSEC

2024-10-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol Czyżewski
FleishmanHillard

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl

Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla znaczących wkładów wybranych europejskich osobistości w promowanie jedności i siły na całym kontynencie, szczególnie w trudnych czasach. Zoltan Varga dołączył tym samym do znakomitej grupy dotychczasowych laureatów, co jeszcze bardziej umacnia prestiż nagrody i jego własny wpływ na europejski krajobraz biznesowy.

Uzasadnienie przyznania nagrody GLOBSEC - Przywództwo Zoltana Vargi znacząco kształtuje niezależne media i innowacje biznesowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Nagroda jest uznaniem jego niezwykłych osiągnięć jako inspirującego i wizjonerskiego przedsiębiorcy i właściciela mediów.

Jako CEO i prezes Central Media Group, jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech, Zoltan Varga wykazał się wyjątkowym zaangażowaniem w budowę regionalnego holdingu medialnego, który promuje wolność słowa i wartości demokratyczne. W ostatnich latach został udziałowcem polskiej grupy Gremi Media Plc. oraz placówek w Czechach i na Słowacji.

- Jestem zaszczycony otrzymaniem wyróżnienia od GLOBSECpowiedział Zoltan Varga.
- Wierzę w siłę niezależnych mediów, które mogą informować, inspirować i pociągać władzę do odpowiedzialności. W Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie krajobraz medialny może być czasami trudny, pozostaję oddany obronie wolności prasy i promowaniu innowacji, ponieważ wierzę, że silne, wolne media są niezbędne dla rozkwitających demokracjidodał Varga, który zadedykował nagrodę swojemu zespołowi w Central Médiacsoport i Central Group.

Zoltan Varga przejął Central Media w 2014 roku, stając się właścicielem jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W 2023 roku wykonał znaczący ruch na polskim rynku medialnym, nabywając duży udział w Gremi Media, właścicielu gazety Rzeczpospolita i dziennika biznesowego Parkiet. Central Media jest również głównym inwestorem w medium Refresher skierowanym do pokolenia Z na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

***

O Zoltanie Varga
Zoltan Varga jest międzynarodowym przedsiębiorcą i inwestorem z Węgier, najbardziej znanym jako CEO i prezes Central Media Group. Jego kariera obejmuje ponad trzy dekady w finansach, inwestycjach i mediach. Jest oddany wspieraniu niezależnego dziennikarstwa i promowaniu wartości demokratycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

O GLOBSEC
GLOBSEC to globalny think-tank z lokalnymi biurami w Bratysławie, Brukseli, Kijowie, Wiedniu i Waszyngtonie, który angażuje się w zwiększanie bezpieczeństwa, dobrobytu i zrównoważonego rozwoju w Europie i na całym świecie. Jego misją jest wpływanie na przyszłość poprzez generowanie nowych pomysłów i rozwiązań dla lepszego i bezpieczniejszego świata.

Poprzednimi laureatami GLOBSEC European Business Award są: Andreas Treich, który pełnił funkcję CEO Erste Group, dużej grupy bankowej w Europie Środkowej i Wschodniej; Arkadiy Dobkin, CEO, President i Chairman of the Board w EPAM Systems, globalnej firmie zajmującej się usługami transformacji cyfrowej i inżynierią produktów; lub Thierry Déau, CEO i założyciel Meridiam, globalnego inwestora i zarządzającego aktywami specjalizującego się w zrównoważonych projektach infrastrukturalnych i transformacji energetycznej.

O Central Media
Central Media jest jedną z wiodących niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W swoim zróżnicowanym portfolio jest obecna z najbardziej znanymi i lubianymi markami Węgier: magazynami rozrywkowymi, informacyjnymi, lifestylowymi, a także produktami cyfrowymi, które docierają do szerokiego grona czytelników. Dzięki 14 magazynom drukowanym, ponad 20 wydaniom specjalnym i magazynom książkowym oraz 19 publikacjom internetowym Central dociera do ponad 6 milionów osób miesięcznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FleishmanHillard
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.