Meetbit z ciekawą aplikacją dla biznesu
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy online. To może być przełom dla odwoływanych masowo imprez, które nie mogą się odbyć w dotychczas znanej formie. Spółka pracuje nad aplikacją od ponad roku. Na co dzień Meetlify pozwala na optymalizację przygotowań w trakcie eventów oraz maksymalnie efektywne wykorzystanie czasu w trakcie ich trwania.
- Obserwując na przestrzeni ostatnich lat sytuacje kryzysowe, które wprowadziły na pewien czas światową dezorganizację, postanowiliśmy zwiększyć intensywność naszych prac nad produktem Meetlify, wspomagającym kontakt biznesowy online – informuje Rafał Orlicki, współzałożyciel i prezes zarządu spółki Meetbit. – W ciągu ostatnich lat sytuacji kryzysowych było co najmniej kilka. Pamiętamy wybuch wulkanu na Islandii, zagrożenia terrorystyczne czy wreszcie anomalie pogodowe. Proponowane przez nas rozwiązanie będzie w stanie pomóc osobom z szeroko pojętego biznesu, podczas konieczności nawiązania współpracy, czy kontaktu biznesowego w przypadku zaistnienia jakichkolwiek kłopotów organizacyjnych lub wydarzeń losowych spowalniających lub uniemożliwiających tryb spotkania face to face. Z taką sytuacją mamy do czynienia obecnie – dodaje.
Aplikacja Meetlify, w obliczu awaryjnych sytuacji, pozwoli uczestnikom i organizatorom wydarzeń uciec do przodu – dostarczając narzędzi pozwalających na adaptację i optymalne wykorzystanie ich czasu. Przykładowo, jeśli jakieś wydarzenie zostanie odwołane w ostatniej chwil, organizator może utworzyć w systemie Meetlify wydarzenie wirtualne, poprzez wydzielenie przestrzeni dla wybranych uczestników, którzy planowali przybyć na event. To w połączeniu z autorskim systemem kojarzenia kontaktów oferowanymi przez spółkę wraz z dostępnymi na rynku systemami telekonferencyjnymi, pozwoli uczestnikom skutecznie realizować założone cele biznesowe. – Dzięki aplikacji Meetlify uczestnicy indywidualni mogą wyszukać znanych i potencjalnych partnerów biznesowych w lokacji targów (funkcja wykrywania bliskości) i samodzielnie zorganizować wartościowe spotkania. Natomiast dzięki funkcji wykrywania bliskości mogą odnaleźć przybyłych w lokalizację eventu innych uczestników i organizować wartościowe prezentacje samodzielnie. Po powrocie do normalności nasza aplikacja pozwoli na realizację customowych imprez i spotkań B2B – informuje Jakub Duda, współzałożyciel i dyrektor techniczny w spółce Meetbit.
Meetlify łączy aplikację eventową, społecznościową i silnik rekomendacji. To wszystko czyni narzędzie unikatowym i niezależnie od eventów stanowi istotną wartość dla odbiorcy. Badania rynku MICE dowodzą, że produkt Meetlify ma szansę stać się kluczowym rozwiązaniem problemów dotyczących całej tej branży. – Obecna ekstremalna sytuacja pokazuje, że w przyszłości branża MICE powinna być lepiej przygotowana na kryzysowe sytuacje komunikacyjne. Naszym zdaniem Meetlify stanowi ogromne wsparcie dla tego rynku. Mamy bardzo konkretne plany związane z wykorzystaniem technologii rekomendacji i wyszukiwania kontaktów w połączeniu z Augmented Reality (AR). Uważamy, że upowszechnienie tej technologii w wydaniu „wearable” będzie przełomowe dla całej turystyki biznesowej, zwłaszcza w czasie „odbudowy” po obecnej sytuacji – dodaje Jakub Duda.
Aplikacja Meetlify jest obecnie głównym planowanym projektem firmy. Spółka nie wyklucza jednak w przyszłości wykorzystania wypracowanych technologii w innych produktach. Meetlify będzie rozwijana w formule ‘as a service’, co oznacza, że prace nad nią będą prowadzone systematycznie i na bieżąco dostosowywane do potrzeb rynku. – Prace przy budowie aplikacji rozpoczęliśmy ponad rok temu. Na ten moment nasza „mapa drogowa” przewiduje testy pod koniec 2020 roku, pierwsze wejście na rynek pod koniec 2021. Z kolei plany rozwoju funkcji sięgają roku 2023. Z aplikacją Meetlify zamierzamy wyjść na rynki międzynarodowe: Ameryka Północna, Azję i Europę Zachodnią – informuje Rafał Orlicki.
Przedstawiciele spółki odbyli już szereg prezentacji, podczas których omówili tworzoną aplikację. Spotkali się m.in. z przedstawicielami Targów w Krakowie, Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce, Polish Convention Bureau, czy Krakowską Fundacją Filmową. Podmioty te udzieliły im rekomendacji i listów poparcia.
– Potencjalni odbiorcy naszej aplikacji dostrzegają problem, jakim jest przesadnie skomplikowana komunikacja biznesowa, zaszumione kanały społecznościowe, czy komunikacja e-mailowa. Istniejące rozwiązania są dziś skoncentrowane na liczbie komunikatów, a nie na jakości komunikacji lub oferują bardzo tradycyjne podejście oparte tylko o proste wyszukiwanie słów kluczowych i podstawowy kalendarz. My chcemy to zmienić – dodaje Jakub Duda.
Głównym udziałowcem spółki jest fundusz Blite Fund.
Twórcy aplikacji Meetlify:
Rafał Orlicki – współzałożyciel, prezes zarządu spółki Meetbit. Od 15 lat związany z branżą MICE, filmową i branżą gier wideo. Producent i organizator masowych eventów (od kilkunastu tysięcy osób, do kilku milionów uczestników) oraz polskich ekspozycji targowych na międzynawowych wydarzeniach filmowych (festiwale i targi filmowe w Berlinie, Cannes, Wenecji, Los Angeles). Współtwórca networkingowych rozwiązań systemowych dla branży filmowej i turystycznej w Polsce (komisje filmowa, regionalne fundusze filmowe).
Jakub Duda – współzałożyciel, członek zarządu spółki Meetbit dyrektor techniczny w spółce Meetbit. Od blisko 20 lat związany z branżą IT i branżą gier wideo, przedsiębiorca, programista, kierownik B+R. W czasie swojej dotychczasowej kariery zajmował się projektowaniem i produkcją gier wideo, tworzeniem aplikacji biznesowych i przemysłowych. Przez wiele lat aktywnie współpracował z uczelniami wyższymi (Politechnika Śląska, Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Ekonomiczny, Wyższa Szkoła Biznesu) jako wykładowca lub specjalista związany z projektami naukowymi.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.