Komunikaty PR

Meetbit z ciekawą aplikacją dla biznesu

2020-04-01  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy online. To może być przełom dla odwoływanych masowo imprez, które nie mogą się odbyć w dotychczas znanej formie. Spółka pracuje nad aplikacją od ponad roku. Na co dzień Meetlify pozwala na optymalizację przygotowań w trakcie eventów oraz maksymalnie efektywne wykorzystanie czasu w trakcie ich trwania.

- Obserwując na przestrzeni ostatnich lat sytuacje kryzysowe, które wprowadziły na pewien czas światową dezorganizację, postanowiliśmy zwiększyć intensywność naszych prac nad produktem Meetlify, wspomagającym kontakt biznesowy online – informuje Rafał Orlicki, współzałożyciel i prezes zarządu spółki Meetbit. – W ciągu ostatnich lat sytuacji kryzysowych było co najmniej kilka. Pamiętamy wybuch wulkanu na Islandii, zagrożenia terrorystyczne czy wreszcie anomalie pogodowe. Proponowane przez nas rozwiązanie będzie w stanie pomóc osobom z szeroko pojętego biznesu, podczas konieczności nawiązania współpracy, czy kontaktu biznesowego w przypadku zaistnienia jakichkolwiek kłopotów organizacyjnych lub wydarzeń losowych spowalniających lub uniemożliwiających tryb spotkania face to face. Z taką sytuacją mamy do czynienia obecnie – dodaje.

Aplikacja Meetlify, w obliczu awaryjnych sytuacji, pozwoli uczestnikom i organizatorom wydarzeń uciec do przodu – dostarczając narzędzi pozwalających na adaptację i optymalne wykorzystanie ich czasu. Przykładowo, jeśli jakieś wydarzenie zostanie odwołane w ostatniej chwil, organizator może utworzyć w systemie Meetlify wydarzenie wirtualne, poprzez wydzielenie przestrzeni dla wybranych uczestników, którzy planowali przybyć na event. To w połączeniu z autorskim systemem kojarzenia kontaktów oferowanymi przez spółkę wraz z dostępnymi na rynku systemami telekonferencyjnymi, pozwoli uczestnikom skutecznie realizować założone cele biznesowe. – Dzięki aplikacji Meetlify uczestnicy indywidualni mogą wyszukać znanych i potencjalnych partnerów biznesowych w lokacji targów (funkcja wykrywania bliskości) i samodzielnie zorganizować wartościowe spotkania. Natomiast dzięki funkcji wykrywania bliskości mogą odnaleźć przybyłych w lokalizację eventu innych uczestników i organizować wartościowe prezentacje samodzielniePo powrocie do normalności nasza aplikacja pozwoli na realizację customowych imprez i spotkań B2B – informuje Jakub Duda, współzałożyciel i dyrektor techniczny w spółce Meetbit.

Meetlify łączy aplikację eventową, społecznościową i silnik rekomendacji. To wszystko czyni narzędzie unikatowym i niezależnie od eventów stanowi istotną wartość dla odbiorcy. Badania rynku MICE dowodzą, że produkt Meetlify ma szansę stać się kluczowym rozwiązaniem problemów dotyczących całej tej branży. –  Obecna ekstremalna sytuacja pokazuje, że w przyszłości branża MICE powinna być lepiej przygotowana na kryzysowe sytuacje komunikacyjne. Naszym zdaniem Meetlify stanowi ogromne wsparcie dla tego rynku. Mamy bardzo konkretne plany związane z wykorzystaniem technologii rekomendacji i wyszukiwania kontaktów w połączeniu z Augmented Reality (AR). Uważamy, że upowszechnienie tej technologii w wydaniu „wearable” będzie przełomowe dla całej turystyki biznesowej, zwłaszcza w czasie „odbudowy” po obecnej sytuacji – dodaje Jakub Duda.

Aplikacja Meetlify jest obecnie głównym planowanym projektem firmy. Spółka nie wyklucza jednak w przyszłości wykorzystania wypracowanych technologii w innych produktach. Meetlify będzie rozwijana w formule ‘as a service’, co oznacza, że prace nad nią będą prowadzone systematycznie i na bieżąco dostosowywane do potrzeb rynku. – Prace przy budowie aplikacji rozpoczęliśmy ponad rok temu. Na ten moment nasza „mapa drogowa” przewiduje testy pod koniec 2020 roku, pierwsze wejście na rynek pod koniec 2021. Z kolei plany rozwoju funkcji sięgają roku 2023. Z aplikacją Meetlify zamierzamy wyjść na rynki międzynarodowe: Ameryka Północna, Azję i Europę Zachodnią – informuje Rafał Orlicki.

Przedstawiciele spółki odbyli już szereg prezentacji, podczas których omówili tworzoną aplikację. Spotkali się m.in. z przedstawicielami Targów w Krakowie, Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce, Polish Convention Bureau, czy Krakowską Fundacją Filmową. Podmioty te udzieliły im rekomendacji i listów poparcia.

– Potencjalni odbiorcy naszej aplikacji dostrzegają problem, jakim jest przesadnie skomplikowana komunikacja biznesowa, zaszumione kanały społecznościowe, czy komunikacja e-mailowa. Istniejące rozwiązania są dziś skoncentrowane na liczbie komunikatów, a nie na jakości komunikacji lub oferują bardzo tradycyjne podejście oparte tylko o proste wyszukiwanie słów kluczowych i podstawowy kalendarz. My chcemy to zmienić – dodaje Jakub Duda.

Głównym udziałowcem spółki jest fundusz Blite Fund.

Twórcy aplikacji Meetlify:

Rafał Orlicki – współzałożyciel, prezes zarządu spółki Meetbit. Od 15 lat związany z branżą MICE, filmową i branżą gier wideo. Producent i organizator masowych eventów (od kilkunastu tysięcy osób, do kilku milionów uczestników) oraz polskich ekspozycji targowych na międzynawowych wydarzeniach filmowych (festiwale i targi filmowe w Berlinie, Cannes, Wenecji, Los Angeles). Współtwórca networkingowych rozwiązań systemowych dla branży filmowej i turystycznej w Polsce (komisje filmowa, regionalne fundusze filmowe).

Jakub Duda – współzałożyciel, członek zarządu spółki Meetbit dyrektor techniczny w spółce Meetbit. Od blisko 20 lat związany z branżą IT i branżą gier wideo, przedsiębiorca, programista, kierownik B+R. W czasie swojej dotychczasowej kariery zajmował się projektowaniem i produkcją gier wideo, tworzeniem aplikacji biznesowych i przemysłowych. Przez wiele lat aktywnie współpracował z uczelniami wyższymi (Politechnika Śląska, Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Ekonomiczny, Wyższa Szkoła Biznesu) jako wykładowca lub specjalista związany z projektami naukowymi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.