Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City
Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany będzie w kinach Cinema City w sześciu krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji. Kampania potrwa trzy tygodnie. W całym regionie CEE jest koordynowana przez New Age Media.
Jabłonki to w Polsce czas trwający już od wiosny, gdy można cieszyć się z kwitnących sadów, aż do jesieni, gdy nastają zbiory dojrzałych jabłek – słynących na całym świecie z wyjątkowych walorów smakowych. To zarówno dla mieszkańców Polski, jak i zagranicznych gości okazja do tego, by uczestniczyć w wydarzeniach kulinarnych, kulturalnych i artystycznych oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – malownicze krajobrazy, wyśmienitą kuchnię, bogactwo lokalnych tradycji i zwyczajów.
„Kulminacją Jabłonek jest festiwal kulinarno-muzyczny Jabłonki Swawole, który tym roku odbędzie się 18 września na plaży Poniatówka w Warszawie. Na uczestników czeka całodzienny targ z najsmaczniejszymi polskimi produktami, a wieczorem – koncerty topowych polskich zespołów oraz wyjątkowe widowisko teatralne. Międzynarodowa kampania w kinach Cinema City jest ważnym elementem komunikacji całego projektu” – mówi Danuta Nierada z Fundacji State of Poland.
„To pierwsza międzynarodowa kampania, jaką realizujemy od 2020 roku. Dobre wyniki frekwencyjne we wszystkich krajach, w których działamy, przekonują marketerów, że warto być obecnym reklamowo w kinach. Cieszymy się, że Fundacja State of Poland zdecydowała się promować to co w Polsce najlepsze właśnie poprzez kina Cinema City. Nasz międzynarodowy zasięg gwarantuje szerokie i skuteczne dotarcie do odbiorców z regionu CEE.” – mówi Bianka Pawlewska, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.