Komunikaty PR

Międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland w sieci kin Cinema City

2021-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Startuje międzynarodowa kampania Fundacji State of Poland promująca polską gospodarkę i polski styl życia oraz festiwal kulinarno-muzyczny #Jabłonki Swawole 2021. 30-sekundowy spot emitowany będzie w kinach Cinema City w sześciu krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji.  Kampania potrwa trzy tygodnie. W całym regionie CEE jest koordynowana przez New Age Media.

Jabłonki to w Polsce czas trwający już od wiosny, gdy można cieszyć się z kwitnących sadów, aż do jesieni, gdy nastają zbiory dojrzałych jabłek – słynących na całym świecie z wyjątkowych walorów smakowych. To zarówno dla mieszkańców Polski, jak i zagranicznych gości okazja do tego, by uczestniczyć w wydarzeniach kulinarnych, kulturalnych i artystycznych oraz świętować to, co najlepsze w Polsce – malownicze krajobrazy, wyśmienitą kuchnię, bogactwo lokalnych tradycji i zwyczajów.

„Kulminacją Jabłonek jest festiwal kulinarno-muzyczny Jabłonki Swawole, który tym roku odbędzie się 18 września na plaży Poniatówka w Warszawie. Na uczestników czeka całodzienny targ z najsmaczniejszymi polskimi produktami, a wieczorem – koncerty topowych polskich zespołów oraz wyjątkowe widowisko teatralne. Międzynarodowa kampania w kinach Cinema City jest ważnym elementem komunikacji całego projektu” – mówi Danuta Nierada z Fundacji State of Poland.

„To pierwsza międzynarodowa kampania, jaką realizujemy od 2020 roku. Dobre wyniki frekwencyjne we wszystkich krajach, w których działamy, przekonują marketerów, że warto być obecnym reklamowo w kinach. Cieszymy się, że Fundacja State of Poland zdecydowała się promować to co w Polsce najlepsze właśnie poprzez kina Cinema City. Nasz międzynarodowy zasięg gwarantuje szerokie i skuteczne dotarcie do odbiorców z regionu CEE.” – mówi Bianka Pawlewska, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.