Komunikaty PR

Mieszkaniowe Black Weeks w ofercie dewelopera! Zaoszczędzić można nawet 116 tys.

2021-11-08  |  09:34
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.19 MB )

Black Weeks w ofercie Grupy Murapol potrwają niemal do końca listopada. W promocyjnej puli mieszkań znajduje się aż 555 lokali zaoferowanych w 14 polskich miastach, a zaoszczędzić można nawet ponad 100 tys. złotych! Wśród bonusów deweloper oferuje m.in. smart home w wersji premium w cenie mieszkania.

Grupa Murapol to jeden z najbardziej doświadczonych polskich deweloperów mieszkaniowych. Cykliczne akcje promocyjne firmy cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. Tym razem firma stawia do wyboru 555 mieszkań z pakietem bonusów. Oferta dostępna jest w 14 miastach tj.: Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Warszawie, Wieliczce oraz Wrocławiu.

- Listopadowe promocje zazwyczaj kojarzą się nam z Black Friday. W tym roku jako Grupa Murapol postanowiliśmy iść nieco dalej i zorganizowaliśmy dla klientów promocję trwającą niemal przez cały listopad! Nasze Mieszkaniowe Black Weeks już się rozpoczęły i potrwają aż do 30 listopada – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.  – Promocja obowiązuje we wszystkich 14 miastach, w których oferujemy klientom mieszkania. A rabaty, które przygotowaliśmy na tę okazję sięgają nawet 116 tys. złotych! Wśród bonusów stawianych przed klientami znajduje się m.in. smart home w wersji premium. To rozwiązanie pozwala na zdalne sterowanie urządzeniami elektrycznymi, zaworami wody, czy ogrzewaniem niemal z każdego miejsca na świecie. Ponadto  każdy klient, który w ramach promocji nabędzie mieszkanie, otrzyma w cenie ochronę ubezpieczeniową na wypadek utraty dochodu czy pobytu w szpitalu - dodaje Łukasz Tekieli.

Listopadowy pakiet promocyjny

Na pakiet promocyjny z okazji Black Weeks w Grupie Murapol składają się rabat w cenie mieszkania, smart home w wersji premium, a w wybranych lokalach także prawo do wyłącznego korzystania z miejsca postojowego w cenie mieszkania oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu w cenie. Co zrobić, aby poznać mieszkania objęte promocją? Wystarczy zamówić listę lokali objętych promocją, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.   

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.