Komunikaty PR

Mieszkaniowy Black Week w Grupie Murapol – można oszczędzić blisko 50 tys. zł

2020-11-16  |  10:40

Mieszkania w promocji można rezerwować zdalnie lub w biurach sprzedaży dewelopera, które zyskały dodatkową ochronę przed Covid 19. Akcja potrwa do 28 listopada.

Mieszkaniowy Black Week to propozycja Grupy Murapol wpisująca się w tradycyjny okres listopadowych okazji. W tym roku ogólnopolski deweloper przygotował akcję, w ramach której 200 mieszkań z jego oferty dostępnych jest w promocji cenowej. Rabat obejmuje duży wybór lokali o zróżnicowanych układach i metrażach w 13 polskich miastach, pozwalając zaoszczędzić nawet blisko 50 tys. zł przy jednej transakcji.

Najwięcej zyskają klienci, którzy wybiorą mieszkania oferowane w pakietach z zewnętrznymi miejscami postojowymi – jednym lub dwoma. Dodatkowo do wybranych lokali Grupa Murapol dodaje bezpłatnie system smart home w wersji premium, technologii automatyki mieszkaniowej pozwalającej na pełną kontrolę oświetlenia, gniazd elektrycznych, ogrzewania i zaworów wody w mieszkaniu z poziomu aplikacji mobilnej lub panelu zainstalowanego na ścianie. Rozwiązanie gwarantuje komfort, bezpieczeństwo i oszczędność zużycia mediów nawet do 23 proc. w skali roku.

Aby poznać listę mieszkań objętych promocją podczas Black Week wystarczy wejść na stronę internetową dewelopera i wypełnić formularz kontaktowy, aby na podany adres e-mail otrzymać taki wykaz.

Z oferty Black Week będzie można skorzystać do 28 listopada, rezerwując mieszkanie zarówno online, jak i stacjonarnie. Klientom zainteresowanym pierwszą z opcji deweloper zapewnia możliwość przeprowadzenia wideo-rozmowy z doradcą oraz zdalnego zawarcia umowy rezerwacyjnej. Nabywców preferujących kontakt osobisty zaprasza do umówienia wizyty w biurach sprzedaży, które zostały wyposażone w dodatkowe rozwiązania zwiększające poziom ochrony przed Covid 19. W każdym pomieszczeniu, w którym odbywają się spotkania pojawiły się nowoczesne oczyszczacze powietrza wyposażone w jonizatory i filtry HEPA eliminujące ponad 90 proc. cząsteczek koronawirusa. Przy wejściach zainstalowano bezdotykowe dozowniki do dezynfekcji rąk z wbudowanym termometrem i detektorem sygnalizującym podwyższoną temperaturę ciała.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:30

Zdrowa, drewniana placówka żłobkowo-przedszkolna gotowa w Trzebielu

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/001fa58d1370123be7c95f6f444ad65520240730173555/7a552ca808be77ff2ba38b57a2a2228f20240730173645/507ce9   Zdrowa, drewniana placówka
Nieruchomości Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice
2024-07-31 | 10:00

Cogito EU dołączy do grona najemców MLP Gliwice

Dostawca części do maszyn budowlanych wynajął 4,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni w centrum logistycznym MLP Gliwice. Dostęp do nowego obiektu firma Cogito EU uzyska w listopadzie br. W
Nieruchomości City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let
2024-07-31 | 09:30

City Point Targówek: 70% powierzchni hali C2 objęte umowami pre-let

Spółka joint venture utworzona przez Partners Group, jedną z największych prywatnych firm inwestycyjnych działającą w imieniu swoich klientów oraz Peakside Capital Advisors,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.