Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”
W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizowaną pod hasłem „Delikatność smakuje lepiej”. Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.
Delikatność smakuje lepiej
Milka od lat kojarzy się z delikatnością. Marka słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej, już od 120 lat jest blisko ludzi, zachęcając ich do wzajemnego okazywania ciepłych uczuć, bliskości i życzliwości. Drobne gesty wobec drugiego człowieka, wynikające z czułości oraz ludzkiej wrażliwości, sprawiają, że każdy dzień może stać się lepszym. Niezależnie od tego czy zdecydujemy się na przyjacielski uścisk, serdeczny uśmiech czy też niesienie nawet najmniejszej pomocy tym, którzy jej potrzebują, zawsze warto w kontaktach międzyludzkich stawiać na delikatność.
Nowy spot telewizyjny
W najnowszym 30-sekundowym spocie Milka, będącym częścią platformy „Delikatność smakuje lepiej”, marka przedstawia historię mężczyzny, który wygląda za swoim zaginionym, czworonożnym przyjacielem. W poszukiwania angażuje się chłopiec, który oferuje potencjalnemu znalazcy psa swoje czekolady Milka. Chwilę potem odkrywa, że dzięki jego czułości, zwierzak wrócił do swojego pana, a delikatność dosłownie oraz w przenośni zawsze smakuje lepiej.
- Nowa platforma komunikacyjna jeszcze bardziej zbliża nas do konsumentów niż dotychczas. Wzmacniamy z nimi relacje poprzez zachęcanie ich do okazywania uczuć i pokazując, że to właśnie codzienna czułość jest kluczem do szczęścia. Wierzymy, że te małe, autentyczne i często spontaniczne gesty wobec drugiego człowieka, mają ogromne znaczenie – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.