Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Multiscreen Video Planning to nowatorski program szkoleniowy, który jest efektem bezpośredniej współpracy zespołów Mindshare oraz You Tube Polska. Projekt zakłada edukację marketerów w zakresie strategicznego podejścia do planowania i zakupu mediów wideo z uwzględnieniem specyfiki grup docelowych obecnych na różnych typach platform, urządzeń i ekranów. To także odpowiedź na potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo, które coraz wyraźniej można zaobserwować wśród Polaków.
- Materiał szkoleniowy został opracowany tak, by dotychczasowi specjaliści planujący oraz kupujący kampanie telewizyjne byli jeszcze lepiej przygotowani do rekomendowania i ewaluacji działań wideo, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów. Ten projekt to kontynuacja naszego holistycznego podejścia do kampanii wideo, w którym odrzucamy dawny podział na komunikację offline i online - komentuje Anna Rama, Audience & Data Strategy Head, Mindshare.
Dzięki współpracy partnerów projektu uczestnicy mogli poznać i wykorzystać wiedzę płynącą z najnowszych badań czy dotyczącą ostatnich trendów, a podczas sesji treningowych podnieść praktyczne umiejętności związane np. z korzystaniem z nowych danych i narzędzi. Specjaliści zapoznali się także z innowacyjnym rozwiązaniem do efektywnego planowania budżetu reklamowego pomiędzy TV a Wideo Online, które zasilane jest m.in. danymi z największej platformy wideo w Polsce.
- Cieszę się, że razem z Google mogliśmy stworzyć oraz przeprowadzić tak innowacyjne szkolenie i jako pierwsi na rynku zaproponować je naszym ekspertom – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.