Mistrzowie ochłodzenia, czyli mrożone kawy w Costa Coffee
W upalne dni pyszne orzeźwienie zapewnią wyjątkowe kawy mrożone od Costa Coffee. Kuszący smak połączony z niezwykłą mocą ochłodzenia jest tym, czego wszyscy potrzebujemy podczas letnich, gorących dni. Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które warto spróbować tego lata!
Letnie orzeźwienie
Zimne napoje to doskonały sposób na dawkę ochłodzenia podczas rozgrzanego słońcem lata. Kawy mrożone obok pysznego orzeźwienia mogą pomóc dodatkowo dostarczyć nam energii w upalne dni. W letnim menu Costa Coffee tego lata warto spróbować trzech pysznych propozycji. Pierwsza z nich to łącząca klasykę z nowym, wakacyjnym obliczem – Iced Caramel Macchiato. Tradycyjna, gorąca wersja tego napoju od lat podbija serca wielbicieli kawy i trudno się temu dziwić. Lekkość i słodycz mleka doskonale komponuje się z polewą karmelową, która podnosi wrażenia smakowe na zupełnie nowy poziom. Fani karmelu powinni sięgnąć także po Karmelowe Frostino. Napój ten na pewno trafi w gusta wszystkich łasuchów, którzy od swojej kawy oczekują deserowego charakteru. Naturalny aromat ziaren kawy zwieńczony został tu puszystą bitą śmietaną oraz rozpływającą się w ustach posypką ze złotej czekolady - te składniki zostały dla siebie stworzone! Wielbicieli klasyki w letnim wydaniu zachwyci też Latte Mrożona. Wszystkim dobrze znany styl kawy, ceniony za swoją delikatność, uzyskał teraz moc orzeźwienia, a gałka lodów śmietankowych, na bazie, której przygotowywana jest kawa dostarcza niespotykanej, lekko kremowej konsystencji. Tej propozycji po prostu trzeba spróbować!
Orzeźwienie w całym mieście
Aby wypróbować jednej z pysznych kaw mrożonych lub zasmakować w klasycznych smakach Costa Coffee wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię lub zamówić swoich ulubieńców z dostawą poprzez aplikację UberEats.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.