Komunikaty PR

Mleko świeże Łaciate 2% w rodzinie produktów bez laktozy

2021-05-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mleko ( 0.98 MB )

Produkty mleczne, które w swoim składzie nie zawierają laktozy to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa, które coraz liczniej zmaga się z problemem nietolerancji laktozy. SM Mlekpol jako odpowiedzialny producent dba o jakość życia konsumentów i stale wychodzi im naprzeciw, poszerzając ofertę tego typu produktów.

Wprowadzenie do produkcji mleka świeżego Łaciatego 2% bez laktozy to wynik obserwacji rynku i odpowiedź na jego zapotrzebowanie. Niestety, zaburzenie nietolerancji laktozy staje się coraz bardziej powszechne. Podstawową formą leczenia tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu spożycia produktów zawierających ten mleczny cukier. Wiele osób ceni sobie jednak nabiał i nie chce z niego rezygnować. SM Mlekpol, dzięki dodatkowym inwestycjom technologicznym, wytwarza produkty bez laktozy, które charakteryzuje najwyższa jakość. Mają doskonały smak, który doceniają konsumenci.

Łaciate to najbardziej znana marka mleka w Polsce, synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. Takie jest również mleko świeże Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 2%. To idealny napój dla osób z nietolerancją pokarmową cukru mlecznego. Specjalny proces usuwania i rozkładania laktozy na cukry proste sprawia, że smak prawdziwego mleka i jego wartości pozostają bez zmian. Jest doskonałym źródłem wapnia i białka. Mleko Łaciate świeże bez laktozy dostępne jest w litrowej butelce, jej fioletowa zakrętka oraz kolorystyka etykiety ułatwią identyfikację produktu. Mleko świeże należy przechowywać w warunkach chłodniczych.

W ofercie SM Mlekpol „bez laktozy” znajduje się grupa podstawowych produktów nabiałowych, które są bardzo chętnie wybierane przez osoby z problemem nietolerancji pokarmowej. Obecnie, w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej (typowej dla tego typu produktów) prócz Mleka świeżego, znajdziemy także: Mleko Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, ponadto żółte sery w plastrach (Edam, Gouda i Złoty Mazur), Twaróg Mazurski Smak, serek wiejski Łaciaty, a także jogurty pitne marki Łaciate, dostępne w ciekawych kompozycjach smakowych: ananas-kokos, jeżyna-malina oraz truskawka-czarna porzeczka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.