Komunikaty PR

Mobile Identity już niedługo może odmienić rynek transakcji mobilnych

2020-07-31  |  15:00

Wraz z postepującą cyfryzacją gospodarki i rosnącym udziałem urządzeń mobilnych pilną kwestią staje się odpowiednie zabezpieczenie transakcji online dla aplikacji
i witryn mobilnych. Infobip kończy prace nad Mobile Identity – autorskim rozwiązaniem tej kwestii. To nowoczesna metoda weryfikacji, uwierzytelniania, zapobiegania oszustwom i oceny ryzyka, która automatycznie umożliwi firmom sprawdzenie tożsamości abonenta mobilnego lub klienta internetowego oraz potwierdzenie jego autentyczności w ciągu kilku sekund. Mobile Identity to rozwiązanie działające „za kulisami”, zapewniające bezproblemową obsługę klienta, eliminujące przy tym potrzebę ręcznego wprowadzania informacji weryfikujących tożsamość, jak jeszcze ma to miejsce do tej pory.

„Nasze autorskie rozwiązanie Mobile Identity wpisuje się w trend postępującej cyfryzacji gospodarki i rosnącego wraz z wolumenem znaczenia urządzeń mobilnych w decyzjach zakupowych. To rozwiązanie podnoszące poziom bezpieczeństwa, transparentność procesu i znacznie przyspieszajace proces zakupowy, co pozwoli biznesowi stać się realnym beneficjentem cyfryzacji gospodarki. Na Mobile Identity zyskuje każda ze stron – operator, biznes i użytkownik sieci. W porównaniu z obecnymi rozwiązaniami jest to zdecydowany  krok naprzód pod względem bezpieczeństwa dokonywanych transakcji – sprawy kluczowej jeśli mowa o transferach finansowych i fundamentem dalszego dynamicznego rozwoju sektora e-commerce” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Senior Sales Manager w firmie Infobip.

Mobile Identity to potężne i dyskretne rozwiązanie weryfikacyjne, które automatycznie umożliwia firmom uwierzytelnienie tożsamości abonenta sieci komórkowej lub klienta internetowego i potwierdzenie w ciągu kilku sekund, że ta osoba jest tym, za kogo się podaje.

Do tej pory najpowszechniejszym sposobem potwierdzania informacji o użytkowniku i zapobiegania oszustwom jest kod dostępu lub jednorazowy kod PIN, który użytkownik otrzymuje w wiadomości SMS lub e-mail. Mobile Identity eliminuje potrzebę wykonywania tego kroku i zamiast niego automatycznie potwierdza dane klienta za pomocą informacji dostarczonych przez operatora telefonii komórkowej, na które użytkownik wcześniej wyraził zgodę. Dzięki temu natychmiastowo potwierdzana jest tożsamość użytkownika, bez konieczności wykonywania przez niego dodatkowych działań poza skorzystaniem z usługi. To  znacznie ułatwia i skraca proces zakupu. Przykładowo, przetwarzanie standardu branżowego 2FA zajmuje do 50 sekund, podczas gdy identyfikator Mobile ID potrzebuje mniej niż 5, aby zweryfikować i uwierzytelnić identyfikator użytkownika. Rozwiązanie opracowane przez Infobip wykorzystuje najdokładniejsze ze wszystkich identyfikatorów i najtrudniejsze do „sfałszowania” informacje (np. informacje rozliczeniowe MNO) do uwierzytelniania zarówno pierwszych, jak i powracających użytkowników.

Mobile Identity znajduje się obecnie w końcowej fazie rozwoju. W tym roku rozwiązanie  będzie finalnie testowane w regionie Ameryki Łacińskiej, Azji i Pacyfiku oraz Indiach. Oprogramowanie Infobip umożliwi operatorom szybkie wdrażanie usługi Mobile Identity dla abonentów i klientów, przy niewielkich wymaganiach dotyczących zasobów i inwestycji.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-07-10 | 13:00

Nowe formaty telekomunikacyjne głównymi trendami w najbliższych latach

Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip  Zmiana zachowań i nawyków spowodowanych lockdownem oraz zalecenie dystansowania społecznego znacznie przyspieszyły transformację cyfrową w obszarze
Telekomunikacja Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej
2020-07-01 | 12:00

Wpływ koronawirusa na jakość i sprzedaż usług telefonii komórkowej

Zalecenia dotyczące utrzymania dystansu społecznego spowodowały, że ludzie w dużej mierze przenieśli swoje kontakty interpersonalne do internetu i na łącza telefonii komórkowej. Jak
Telekomunikacja BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 14:30

Infobip globalnym liderem w kategorii SMS A2P

Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, kolejny rok z rzędu został uznany w raporcie ROCCO za najlepszego dostawcę SMS dla operatorów komórkowych oraz przedsiębiorstw. W ankiecie na podstawie której

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Infrastruktura

Branża morskiej energetyki wiatrowej czeka na nowe przepisy. Mogą one doprowadzić do stworzenia 34 tys. etatów przy budowie farm na Bałtyku

W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, a prąd z pierwszych farm wiatrowych ma popłynąć ok. 2025 roku. Rozwój morskiej energetyki wiatrowej ma pobudzić gospodarkę i zapewnić ponad 30 tys. nowych miejsc pracy, ale inwestorzy do tej pory wyczekiwali stabilnych regulacji, które ma im zapewnić tzw. ustawa offshorowa. Resort klimatu przekazał ją już do ponownych, krótkich uzgodnień, a wejście w życie nowych regulacji jest spodziewane jeszcze w tym roku. Obok systemu wsparcia dla inwestorów i przyspieszenia jego wejścia w życie ustawa zagwarantuje też, że w budowie farm na Bałtyku mają w dużej części partycypować krajowe przedsiębiorstwa.

Problemy społeczne

Pandemia nasiliła już wcześniej istniejące kryzysy humanitarne. Do końca roku z głodu umrze więcej osób niż z powodu koronawirusa

Koronawirus i związane z nim ograniczenia i skutki przyczyniają się do nasilenia takich kryzysów humanitarnych. WHO wskazuje, że problem głodu może dotknąć dodatkowe 130 mln ludzi. Według raportu Oxfam do końca roku średnio 12 tys. osób dziennie umrze z powodu głodu, podczas gdy w szczytowym momencie pandemii w kwietniu br. każdego dnia umierało z tego powodu 10 tys. osób. Skutki kryzysu najmocniej odczują najsłabsze społeczności, np. w krajach ogarniętych wojną, które nie radzą sobie bez pomocy z zewnątrz. – Na szczęście koronawirus przyczynił się do wzmocnienia solidarności międzynarodowej – mówią przedstawiciele Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Przedsiębiorcom nad Wisłą wciąż nie jest łatwo. Polska na 14. miejscu wśród europejskich państw z najbardziej skomplikowanymi przepisami dla biznesu

Polska znalazła się na 34. miejscu na świecie i 14. w Europie wśród państw posiadających najbardziej złożone przepisy regulujące prowadzenie biznesu – wynika z najnowszej edycji rankingu „Global Business Complexity Index 2020”. Względem ubiegłego roku oznacza to awans odpowiednio o 13 i 4 pozycje, ale eksperci TMF Group podkreślają, że wynika to tylko ze zmian w innych krajach i metodologii badania. W Polsce nie zaszły w tym czasie istotne zmiany, które poprawiłyby warunki dla biznesu. Przedsiębiorcy wciąż skarżą się na te same bolączki, jak niestabilność systemu prawnego, przewlekłość postępowań sądowych i administracyjnych czy niespójne przepisy.

Finanse

Koronawirus może zwiększyć świadomość finansową Polaków. Większość nie jest przygotowana na kolejny kryzys

Z powodu pandemii koronawirusa prawie co 10. Polak stracił pracę, a blisko połowa wciąż obawia się jej utraty. Co istotne, ponad połowa nie ma planu awaryjnego na taką okoliczność – wynika z badania InterviewMe.pl „Życie bez pensji”. Kryzys związany z COVID-19 może jednak zmienić sposób zarządzania finansami. – To może być pewnego rodzaju otrzeźwienie. Ludzie będą bardziej przyszłościowo planować, co może się stać, jeżeli stracą pracę – ocenia Piotr Sosnowski, współzałożyciel InterviewMe.pl.