Komunikaty PR

Motorcycle Mechanic Simulator 2021 pojawi się na konsolach

2021-12-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Play2Chill podpisało umowę z Ultimate Games na wykonanie portów

Zgodnie z zapowiedziami producentów, gra Motorcycle Mechanic Simulator 2021 pojawi się w przyszłym roku na najpopularniejszych konsolach. Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, podpisał umowę z Ultimate Games na wykonanie portów na PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Spółka szykuje także kolejne nowości, które systematycznie będzie wprowadzała do projektu.

- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł powinien pojawić się na urządzeniach od Sony, Microsoftu i Nintendo w pierwszym półroczu 2022 roku z zastrzeżeniem, że ten termin może ulec wydłużeniu. Zgodnie z umową, Ultimate Games wypłaci Play2Chill wynagrodzenie ze sprzedaży gry na wspomnianych platformach w wysokości 50 proc. brutto - mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.

Play2Chill udzieliło licencji na wykonanie portów przez Ultimate Games gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 na konsole  PlayStation 4, Xbox One, i Nintendo Switch. Debiutancka gra warszawskiego studia ma zostać wydana na urządzeniach Sony, Microsoftu i Nintendo w pierwszej połowie 2022 roku. Ultimate Games będzie również odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing. Motorcycle Mechanic Simulator pojawi się w sprzedaży w wersji cyfrowej.

Globalna premiera Motorcycle Mechanic Simulator 2021 odbyła się 17 listopada br. na platformie Steam. Od dnia premiery, spółka nieprzerwanie streamuje grę na Steamie, a w ostatnich 30 dniach recenzje graczy na tej platformie są w 84 procentach pozytywne. W 72 godziny od premiery gra sprzedała się w liczbie 8,5 tys. egzemplarzy. Tym samym tytuł trafił na 24 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestsellers. Cena pełnej wersji gry wynosi 19,99 USD. Spółka szykuje także kolejne nowości, które systematycznie będzie wprowadzała do projektu.

- Od premiery gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021 nieprzerwanie pracujemy nad rozwojem naszej debiutanckiej produkcji. W ostatnim czasie wprowadziliśmy aktualizacje, w których zostały dodane nowe typy zleceń – głównie ukierunkowane na tuning motocykli, a także nowe customowe części do jednośladów - mówi Tomasz Róziecki. - Mogę jeszcze zdradzić, że po Nowym Roku pojawi się coś dla fanów ścigaczy, czyli nowe motocykle sportowe - dodaje.

MMS 2021 docelowo będzie dostępny na konsolach Xbox, PlayStation, Nintendo Switch oraz urządzeniach VR.

Współwydawcą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 jest PlayWay. Łączny budżet gry wyniósł ok. 1,2 mln zł.

Play2Chill aktualnie pracuje nad wersjami demonstracyjnymi gier, takich jak Aztec Empire, czy przygotowywanej przez zespół FrogVille Games - Far North Survival.

***

O spółce:  

Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych na komputery stacjonarne jak również konsole. Obecnie głównym filarem działalności spółki jest produkcja gier z kategorii indie premium (o budżetach 800.000 zł i wyższych). Play2Chill ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.