Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026TM.
Motorola i FIFA w pełni zaprezentują swoją pasję do innowacyjności podczas FIFA Club World Cup 2025TM. W trakcie tegorocznych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej zaoferują kibicom niezapomniane przeżycia przenoszące w samo centrum wydarzeń. Motorola będzie wykorzystywać swoją kultową markę do działań aktywacyjnych na boisku, angażując kibiców na całym świecie.
Celem marki Motorola, jako oficjalnego smartfonowego partnera wydarzenia, jest skojarzenie jej z jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych sportów na świecie - piłką nożną. Świadczy to o głęboko zakorzenionej więzi marki ze sportem, która odzwierciedla zasadnicze wartości marki: pasję, energię i innowacyjność. Motorola i Lenovo są gotowe dostarczać zintegrowane, innowacyjne technologie, dzięki którym piłka nożna stanie się jeszcze bardziej dostępna i angażująca. Obie marki chcą popularyzować tę dyscyplinę na całym świecie oraz tworzyć nowe, oparte na sztucznej inteligencji i technologiach rozwiązania dla kibiców.
Konkurs dla fanów piłki nożnej
W związku z działaniami dla kibiców piłki nożnej, od dziś zakup smartfonów Motorola z serii moto g wiąże się z niepowtarzalną szansą na wygranie pięciu dwuosobowych wyjazdów all-inclusive na FIFA Club World Cup 2025TM.
Zwycięzcy otrzymają nie tylko bilety na mecz w Nowym Jorku, ale marka pokryje także koszty podróży i zakwaterowania dla dwóch osób. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli obejrzeć niezapomniany mecz finałowy (nagroda główna, miejsca 1-3) lub półfinałowy (nagroda dodatkowa, miejsca 4-5). Mecze zaplanowano na 8–9 lipca (półfinały) i 13 lipca (finał).
Uczestnictwo w konkursie jest równie ekscytujące, co proste:
- Kup jeden z kwalifikujących się smartfonów Motorola – urządzenia z serii moto g zakupione pomiędzy 4 czerwca a 28 czerwca – w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, X-KOM, Neonet, Komputronik, Sferis, Delkom, eLenovo oraz w showroomie Lenovo i Motorola w Warszawie;
- Udostępnij na swoim Instagramie kreatywny post (zdjęcie lub wideo), w którym zaprezentujesz swój talent (sztuczki piłkarskie, malowanie, śpiew, taniec, gry lub inne unikalne umiejętności) i odpowiesz na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/aś pojechać na FIFA Club World Cup 2025™.
- Oznacz oficjalny profil @motorolapolska i dodaj hasztagi #MotorolaFIFA, #MotorolaSkills;
- Zarejestruj swoje zgłoszenie na oficjalnej konkursu www.motorola.com/fifa.
Zgłoszenia są przyjmowane do 28 czerwca, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni wkrótce potem. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje i zgłosić swój udział, należy odwiedzić oficjalną stronę konkursu.
Partnerstwo Motorola i FIFA
Zaplanowana na wiele lat współpraca Motorola x FIFA rozpoczęła się podczas FIFA Beach Soccer World Cup 2025TM rozgrywanego na Seszelach. Klubowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej stanowią kolejny etap partnerstwa, w ramach którego Motorola będzie wspierać FIFA oraz wszystkie 32 zakwalifikowane drużyny rywalizujące ze sobą w 63 spektakularnych meczach w 12 lokalizacjach. Będzie to najbardziej otwarty i globalny turniej piłkarski w historii. Zarówno na piasku, jak i na największych stadionach świata partnerstwo to jest ucieleśnieniem dążenia marki Motorola do inspirowania, wspierania i doceniania globalnej społeczności.
Motorola w Social Mediach
Informacje o firmach Lenovo i Motorola
Lenovo to globalna firma technologiczna o przychodach 57 mld USD, zajmująca 248 miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługująca miliony klientów na 180 rynkach. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich, Lenovo wykorzystuje swoje osiągnięcia jako największa na świecie firma produkująca komputery PC i oferuje portfolio „od kieszeni po chmurę” — działających ze sztuczną inteligencją (AI), gotowych na AI i zoptymalizowanych pod kątem AI urządzeń (komputerów, stacji roboczych, smartfonów, tabletów), infrastruktury (serwerów, pamięci masowej, rozwiązań sieciowych, wysokowydajnego przetwarzania danych oraz infrastruktury zdefiniowanej programowo), oprogramowania, rozwiązań oraz usług. Nieustające inwestycje Lenovo w innowacje zmieniające świat budują bardziej sprawiedliwą, godną zaufania i inteligentniejszą przyszłość wszędzie oraz dla wszystkich. Spółka Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).
Firma Motorola Mobility LLC została przejęta przez Lenovo Group Holdings w 2014 r. Motorola Mobility jest podmiotem w pełni zależnym Lenovo, który projektuje i produkuje wszystkie telefony komórkowe oraz rozwiązania marki Moto i Motorola.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, a najświeższe informacje można znaleźć w StoryHub i na Globalnym Blogu Motorola.
Kontakt dla mediów:
Michał Chrobot
Rumour Sp. z o.o.
tel: 721-545-911
e-mail: michal.chrobot@rumour.pl
Źródło informacji: Rumour PR

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.