ARVAL URUCHAMIA NOWĄ USŁUGĘ W RAMACH OFERTY MOBILITY 360°
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval potwierdza swoje ambicje w obszarze zrównoważonej mobilności. Firma wprowadza pakiet usług, które są nowością w branży wynajmu długoterminowego pojazdów. Oferta, będąca elementem jednego z filarów strategii Arval Beyond pod nazwą Mobility 360°, pozwoli korzystać z tzw. Arval Mobility Hub, umożliwiającego współużytkowanie różnych środków transportu oraz Arval Mobility App – aplikacji ułatwiającej planowanie podróży. Dostępna będzie również nowa usługa konsultingu dotyczącego mobilności w firmie.
Nowa oferta to dalsza rozbudowa pakietu mobilności w największych krajach Grupy Arval. W jego skład wejdą takie elementy, jak:
- Arval Mobility Hub, dzięki któremu pracownicy będą mogli wybrać taką formę mobilności, jakiej w danej chwili potrzebują np.: samochody w ramach carsharingu, rowery, hulajnogi i inne usługi mikro-mobilności. Oferta będzie dostępna dla klientów korporacyjnych Arval. Koncepcją jest uproszczenie codziennych podróży pracowników, niezależnie od ich celu (spotkania biznesowe, sprawy organizacyjne, użytek osobisty, itp.).
- Arval Mobility App to aplikacja stanowiąca tzw. „agregator mobilności” przeznaczony dla firm i ich pracowników. Pozwala użytkownikom na optymalne zaplanowanie podróży z uwzględnieniem najbardziej odpowiedniego środka transportu. W aplikacji pracownicy mogą wyznaczać trasę, rezerwować środki mobilności, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i modelom rozliczeniowym.
- Arval Mobility Consulting to natomiast oferta doradztwa dla klientów w tworzeniu i wdrażaniu nowych modeli i zasad mobilności w ich firmach. Opiera się na opracowanej przez ekspertów Arval metodologii SMaRT wprowadzonej w 2018 roku i składa się z 3 etapów:
- Ustalania celów klienta w zakresie przejścia na zrównoważoną mobilność.
- Analizy obecnych praktyk w zakresie mobilności.
- Rekomendowania i wdrażania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do indywidualnego profilu pracownika.
Aplikacja Arval Mobility została pomyślnie przetestowana w Holandii i obecnie jest dostępna również dla użytkowników we Francji i Niemczech – na razie wyłącznie dla pracowników Arval. Pierwsze punkty Arval Mobility Hub są uruchamiane we Francji. Obie usługi będą wkrótce pilotażowo wdrażane także w Polsce. Płatności za usługi mobilności w ramach Arval Mobility Hub są wspierane przez BNP Paribas Cash Management i Axepta BNP Paribas Solutions. Arval Mobility Consulting jest natomiast oferowany w 11 krajach Europy, w tym również w Polsce.
Nowa oferta lepiej zaspokajająca potrzeby korporacyjne
Jak wynika z Barometru Flotowego, badania realizowanego przez Arval Mobility Observatory, firmy mają jasno określone potrzeby w zakresie polityki mobilności. Według najnowszej edycji Barometru, 74% firm w Europie już wdrożyło lub planuje wdrożyć co najmniej jedno alternatywne rozwiązanie mobilności dla swoich pracowników w ciągu najbliższych 3 lat. W ten sposób przedsiębiorstwa chcą zmniejszyć swój ślad węglowy, poprawić wizerunek jako pracodawcy oraz obniżyć koszty.
- Zarządzający firmami zdają sobie sprawę, że przyszłość mobilności to nie zapewnienie samochodu służbowego uprawnionym do tego osobom, ale umożliwienie przemieszczania się wszystkim pracownikom w razie potrzeby. Misją Arval jest by ta przyszłość nastała już teraz. Dlatego też oferujemy pełną gamę usług mobilności zintegrowanych w jednej aplikacji, wliczając w to opcje korzystania z lokalnego transportu publicznego. By pójść jeszcze dalej, przy wsparciu Arval Mobility Consulting, chcemy zaoferować naszym klientom kompleksowe wsparcie we wdrażaniu polityki mobilności w ich firmach - wyjaśnia Alain van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval.
Globalne podejście
Założeniem Arval jest testowanie nowych produktów i usług najpierw we własnych zespołach, aby upewnić się, że dobrze odpowiadają one potrzebom i oczekiwaniom lokalnych i globalnych klientów. Dlatego aplikacja Arval Mobility jest najpierw uruchamiana wewnętrznie we Francji i Niemczech, zaś za kilka miesięcy zostanie udostępniona również klientom.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.