ARVAL URUCHAMIA NOWĄ USŁUGĘ W RAMACH OFERTY MOBILITY 360°
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval potwierdza swoje ambicje w obszarze zrównoważonej mobilności. Firma wprowadza pakiet usług, które są nowością w branży wynajmu długoterminowego pojazdów. Oferta, będąca elementem jednego z filarów strategii Arval Beyond pod nazwą Mobility 360°, pozwoli korzystać z tzw. Arval Mobility Hub, umożliwiającego współużytkowanie różnych środków transportu oraz Arval Mobility App – aplikacji ułatwiającej planowanie podróży. Dostępna będzie również nowa usługa konsultingu dotyczącego mobilności w firmie.
Nowa oferta to dalsza rozbudowa pakietu mobilności w największych krajach Grupy Arval. W jego skład wejdą takie elementy, jak:
- Arval Mobility Hub, dzięki któremu pracownicy będą mogli wybrać taką formę mobilności, jakiej w danej chwili potrzebują np.: samochody w ramach carsharingu, rowery, hulajnogi i inne usługi mikro-mobilności. Oferta będzie dostępna dla klientów korporacyjnych Arval. Koncepcją jest uproszczenie codziennych podróży pracowników, niezależnie od ich celu (spotkania biznesowe, sprawy organizacyjne, użytek osobisty, itp.).
- Arval Mobility App to aplikacja stanowiąca tzw. „agregator mobilności” przeznaczony dla firm i ich pracowników. Pozwala użytkownikom na optymalne zaplanowanie podróży z uwzględnieniem najbardziej odpowiedniego środka transportu. W aplikacji pracownicy mogą wyznaczać trasę, rezerwować środki mobilności, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i modelom rozliczeniowym.
- Arval Mobility Consulting to natomiast oferta doradztwa dla klientów w tworzeniu i wdrażaniu nowych modeli i zasad mobilności w ich firmach. Opiera się na opracowanej przez ekspertów Arval metodologii SMaRT wprowadzonej w 2018 roku i składa się z 3 etapów:
- Ustalania celów klienta w zakresie przejścia na zrównoważoną mobilność.
- Analizy obecnych praktyk w zakresie mobilności.
- Rekomendowania i wdrażania odpowiednich rozwiązań dostosowanych do indywidualnego profilu pracownika.
Aplikacja Arval Mobility została pomyślnie przetestowana w Holandii i obecnie jest dostępna również dla użytkowników we Francji i Niemczech – na razie wyłącznie dla pracowników Arval. Pierwsze punkty Arval Mobility Hub są uruchamiane we Francji. Obie usługi będą wkrótce pilotażowo wdrażane także w Polsce. Płatności za usługi mobilności w ramach Arval Mobility Hub są wspierane przez BNP Paribas Cash Management i Axepta BNP Paribas Solutions. Arval Mobility Consulting jest natomiast oferowany w 11 krajach Europy, w tym również w Polsce.
Nowa oferta lepiej zaspokajająca potrzeby korporacyjne
Jak wynika z Barometru Flotowego, badania realizowanego przez Arval Mobility Observatory, firmy mają jasno określone potrzeby w zakresie polityki mobilności. Według najnowszej edycji Barometru, 74% firm w Europie już wdrożyło lub planuje wdrożyć co najmniej jedno alternatywne rozwiązanie mobilności dla swoich pracowników w ciągu najbliższych 3 lat. W ten sposób przedsiębiorstwa chcą zmniejszyć swój ślad węglowy, poprawić wizerunek jako pracodawcy oraz obniżyć koszty.
- Zarządzający firmami zdają sobie sprawę, że przyszłość mobilności to nie zapewnienie samochodu służbowego uprawnionym do tego osobom, ale umożliwienie przemieszczania się wszystkim pracownikom w razie potrzeby. Misją Arval jest by ta przyszłość nastała już teraz. Dlatego też oferujemy pełną gamę usług mobilności zintegrowanych w jednej aplikacji, wliczając w to opcje korzystania z lokalnego transportu publicznego. By pójść jeszcze dalej, przy wsparciu Arval Mobility Consulting, chcemy zaoferować naszym klientom kompleksowe wsparcie we wdrażaniu polityki mobilności w ich firmach - wyjaśnia Alain van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval.
Globalne podejście
Założeniem Arval jest testowanie nowych produktów i usług najpierw we własnych zespołach, aby upewnić się, że dobrze odpowiadają one potrzebom i oczekiwaniom lokalnych i globalnych klientów. Dlatego aplikacja Arval Mobility jest najpierw uruchamiana wewnętrznie we Francji i Niemczech, zaś za kilka miesięcy zostanie udostępniona również klientom.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.