Ekspert Flotowy – rusza 12. edycja szkoleń dla menedżerów flot
Ekspert Flotowy to bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych, którego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna, już 12. edycja odbędzie się 4 czerwca i 10 września pod hasłem „Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”. Zapisy na pierwszy dzień szkoleń już ruszyły.
Organizowane przez Volkswagen Financial Services bezpłatne szkolenia w ramach Eksperta Flotowego to ceniona przez osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów okazja zarówno do nauki, jak i branżowych spotkań. Od wielu lat menedżerowie flot chwalą warsztaty przede wszystkim za dopasowanie do aktualnych wyzwań, przed jakimi stają w swojej pracy i za wysoki poziom merytoryczny. W tegorocznym programie znajdą się prezentacje eksperckie i studia przypadku, które pozwolą zgłębić tematy takie jak optymalizacja kosztów floty, elektryfikacja oraz polityka bezpieczeństwa floty.
– Zapraszamy na 12. edycję Eksperta Flotowego! W dzisiejszym dynamicznym świecie zarządzanie flotą pojazdów firmowych staje się coraz bardziej wymagające. Wierzę, że dla fleet managerów udział w Ekspercie Flotowym to inwestycja w sukces zarówno ich, jak i ich firm – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
„Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”
Zbliżająca się edycja Eksperta Flotowego, której hasłem przewodnim jest „Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”, dostarczy menedżerom flot niezbędnej wiedzy do skutecznego zarządzania firmowymi parkami samochodowymi. Cenne źródło praktycznych wskazówek stanowić będzie studium sprawdzonych strategii optymalizacji kosztów floty. Ponadto zaplanowano wykład na temat czynników wpływających na wartość rezydualną samochodu, podczas którego eksperci objaśnią przy okazji, jak ją zmaksymalizować.
Jako że w Polsce to głównie w firmowych flotach rozwija się elektromobilność, w ramach Eksperta Flotowego poruszony zostanie temat elektryfikacji. Menedżerowie dowiedzą się m.in., jak rozliczyć koszty ładowania służbowego samochodu elektrycznego w miejscu zamieszkania pracownika.
Ważną częścią szkoleń będzie tematyka związana z bezpieczeństwem. Uczestnicy otrzymają wskazówki co do tego, jak stworzyć politykę bezpieczeństwa floty. Dodatkowo, marka Audi zaprezentuje swoje najnowsze technologie bezpieczeństwa i wyjaśni ich wpływ na jazdę.
CUPRA – kolejny rok partnerstwa
Uczestnicy będą mieli także okazję sprawdzić, w jaki sposób samochody CUPRA mogą wspierać osiąganie celów biznesowych. CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie – już kolejny raz została partnerem strategicznym wydarzenia. Auta dzięki swojemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser".
– Cieszę się, że będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY fleet managerom. Ekspert Flotowy to doskonała okazja, aby poznać bliżej markę CUPRA i odkryć jej potencjał w kontekście zarządzania flotą. Nasze dynamiczne, sportowe i stylowe modele idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnych firm, które cenią prestiż, efektywność i niebanalny styl – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.
Rejestracja jest już otwarta
Volkswagen Financial Services zaprasza do rejestracji na pierwszy dzień bezpłatnych szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, który odbędzie się 4 czerwca. W wydarzeniu można wziąć udział stacjonarnie w Warszawie – w Elektrowni Powiśle – lub online. Formularz rejestracyjny oraz więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie ekspertflotowy.vwfs.pl. Zapisy na 2. dzień szkoleń zostaną uruchomione w lipcu.
W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.