Komunikaty PR

Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta

2020-10-12  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu do sprzedaży towarzyszy akcja specjalna – oferta zawierająca Ekodopłatę Mazdy w wysokości 18 750 zł brutto do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do końca października 2020 r., niezależnie od wybranej wersji wyposażenia.

W roku, w którym Mazda Motor Corporation świętuje 100-lecie istnienia, na europejskich rynkach debiutuje pierwszy elektryczny model japońskiego producenta – MX-30. Wprowadzenie samochodu do sprzedaży poprzedzone było wakacyjną prezentacją dwóch przedprodukcyjnych egzemplarzy, które udostępnione zostały także do jazd testowych wybranej grupie przedstawicieli mediów i klientom prywatnym oraz flotowym. „Pierwsze reakcje na nasz nowy model są bardzo pozytywne – dominują uznania dla jakości wykończenia, imponującego wyposażenia standardowego i designu naszej pierwszej elektrycznej Mazdy” – mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland. „W sumie latem wykonaliśmy ponad 200 krótkich jazd testowych i przygotowaliśmy kilkaset ofert dla naszych klientów, ale z bezpośrednich rozmów wiemy, że wielu z nich zastanawia się czy to właściwy moment na zakup samochodu elektrycznego czekając na kolejną edycję programu rządowych dopłat. Nie wiemy, czy zostaną uruchomione, kiedy i na jakich warunkach, dlatego postanowiliśmy wprowadzić Ekodopłatę Mazdy do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do 31 października tego roku, by klienci mieli pewność, że to dobry moment na wybór samochodu elektrycznego” – dodaje Paździor.

Ekodopłata Mazdy wynosi 18 750 zł i jest to maksymalna wartość dofinansowania rządowego, jaką przewidywał pilotażowy program wprowadzony pod koniec czerwca. Różnica jest taka, że dopłata Mazdy przyznawana jest każdemu klientowi, także firmom, bez konieczności wypełniania skomplikowanych wniosków i zawierania długich umów na posiadanie samochodu. To oznacza, że do końca października 2020 r. rekomendowana cena MX-30 wynosi od 124 150 zł brutto za bogato wyposażoną wersję Kai. Dodatkowo, elektryczna Mazda z Ekodopłatą jest dostępna w różnych formach atrakcyjnego finansowania w postaci kredytu lub leasingu z wpłatą własną od 0 do 30%, w tym w leasingu SkyPremium Go już od 810 zł netto miesięcznie[1]. Regulamin akcji dostępny jest u autoryzowanych Dealerów Mazdy.

Alternatywą dla Ekodopłaty Mazdy jest oferta obejmująca stację ładowania typu wallbox za 1 zł i promocyjne finansowanie kredytu lub leasingu samochodu.

Mazda MX-30 to kompaktowy, elektryczny SUV, który ma najbogatsze wyposażenie standardowe w segmencie[2] i doskonale uzupełnia obecną gamę modelową marki. Elektryczna Mazda MX-30 przykuwa uwagę wykończeniem wnętrza w jakości premium z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu i elegancką stylistyką zaprojektowaną, jak wszystkie współczesne modele Mazdy, zgodnie z filozofią projektowania Kodo. Sylwetka nadwozia MX-30 potwierdza piękno prostoty, a minimalistyczny i przemyślany projekt sprawia, że samochód jest wyrazisty, ale nie pretensjonalny. Najważniejsze cechy zewnętrzne, czyli drzwi freestyle i charakterystycznie poprowadzona linia dachu, to znaki rozpoznawcze MX-30.

MX-30 wprowadza wśród modeli Mazdy nową technologię napędu elektrycznego, nazwaną e–Skyactiv, którego osią jest akumulator litowo-jonowy o pojemności 35,5 kWh, zapewniający zasięg 200 km w cyklu mieszanym i 265 km w cyklu miejskim (wg normy WLTP), co znacznie przekracza średnie dzienne zapotrzebowanie klientów europejskich wynoszące 48 kilometrów.[3] Ta specyfika MX-30 sprawia, że jest to samochód zaprojektowany z myślą o codziennych potrzebach.

 

 

 


[1] Przykładowa kalkulacja leasingu dla przedsiębiorców oferowanego przez Santander Consumer Multirent Polska z o. o. z siedzibą we Wrocławiu: cena pojazdu według rekomendacji generalnego dystrybutora samochodów marki Mazda w Polsce 100 934,96 zł netto, opłata wstępna: 30%, czas obowiązywania umowy: 48 miesięcy, deklarowany przebieg kilometrów: 15 tys. rocznie. Produkt Mazda SkyPremium Go obejmuje administrowanie czynnościami serwisowymi. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

[2] W segmencie samochodów elektrycznych do 170 000 zł. Badano wyposażenie standardowe w najniższej wersji katalogowej pojazdów (ceny cennikowe). Badanie przeprowadzono na podstawie danych zgromadzonych w bazie JATO według stanu na 01.08.2020 r.

[3] Na potrzeby tego badania firma Ipsos MORI na zlecenie Mazdy przeprowadziła w marcu 2019 r. ankietę na reprezentatywnej próbie 12072 dorosłych osób w wieku typowym dla kierowców, z wybranych rynków europejskich (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wlk. Brytanii i Włoch).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.