Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu do sprzedaży towarzyszy akcja specjalna – oferta zawierająca Ekodopłatę Mazdy w wysokości 18 750 zł brutto do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do końca października 2020 r., niezależnie od wybranej wersji wyposażenia.
W roku, w którym Mazda Motor Corporation świętuje 100-lecie istnienia, na europejskich rynkach debiutuje pierwszy elektryczny model japońskiego producenta – MX-30. Wprowadzenie samochodu do sprzedaży poprzedzone było wakacyjną prezentacją dwóch przedprodukcyjnych egzemplarzy, które udostępnione zostały także do jazd testowych wybranej grupie przedstawicieli mediów i klientom prywatnym oraz flotowym. „Pierwsze reakcje na nasz nowy model są bardzo pozytywne – dominują uznania dla jakości wykończenia, imponującego wyposażenia standardowego i designu naszej pierwszej elektrycznej Mazdy” – mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland. „W sumie latem wykonaliśmy ponad 200 krótkich jazd testowych i przygotowaliśmy kilkaset ofert dla naszych klientów, ale z bezpośrednich rozmów wiemy, że wielu z nich zastanawia się czy to właściwy moment na zakup samochodu elektrycznego czekając na kolejną edycję programu rządowych dopłat. Nie wiemy, czy zostaną uruchomione, kiedy i na jakich warunkach, dlatego postanowiliśmy wprowadzić Ekodopłatę Mazdy do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do 31 października tego roku, by klienci mieli pewność, że to dobry moment na wybór samochodu elektrycznego” – dodaje Paździor.
Ekodopłata Mazdy wynosi 18 750 zł i jest to maksymalna wartość dofinansowania rządowego, jaką przewidywał pilotażowy program wprowadzony pod koniec czerwca. Różnica jest taka, że dopłata Mazdy przyznawana jest każdemu klientowi, także firmom, bez konieczności wypełniania skomplikowanych wniosków i zawierania długich umów na posiadanie samochodu. To oznacza, że do końca października 2020 r. rekomendowana cena MX-30 wynosi od 124 150 zł brutto za bogato wyposażoną wersję Kai. Dodatkowo, elektryczna Mazda z Ekodopłatą jest dostępna w różnych formach atrakcyjnego finansowania w postaci kredytu lub leasingu z wpłatą własną od 0 do 30%, w tym w leasingu SkyPremium Go już od 810 zł netto miesięcznie[1]. Regulamin akcji dostępny jest u autoryzowanych Dealerów Mazdy.
Alternatywą dla Ekodopłaty Mazdy jest oferta obejmująca stację ładowania typu wallbox za 1 zł i promocyjne finansowanie kredytu lub leasingu samochodu.
Mazda MX-30 to kompaktowy, elektryczny SUV, który ma najbogatsze wyposażenie standardowe w segmencie[2] i doskonale uzupełnia obecną gamę modelową marki. Elektryczna Mazda MX-30 przykuwa uwagę wykończeniem wnętrza w jakości premium z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu i elegancką stylistyką zaprojektowaną, jak wszystkie współczesne modele Mazdy, zgodnie z filozofią projektowania Kodo. Sylwetka nadwozia MX-30 potwierdza piękno prostoty, a minimalistyczny i przemyślany projekt sprawia, że samochód jest wyrazisty, ale nie pretensjonalny. Najważniejsze cechy zewnętrzne, czyli drzwi freestyle i charakterystycznie poprowadzona linia dachu, to znaki rozpoznawcze MX-30.
MX-30 wprowadza wśród modeli Mazdy nową technologię napędu elektrycznego, nazwaną e–Skyactiv, którego osią jest akumulator litowo-jonowy o pojemności 35,5 kWh, zapewniający zasięg 200 km w cyklu mieszanym i 265 km w cyklu miejskim (wg normy WLTP), co znacznie przekracza średnie dzienne zapotrzebowanie klientów europejskich wynoszące 48 kilometrów.[3] Ta specyfika MX-30 sprawia, że jest to samochód zaprojektowany z myślą o codziennych potrzebach.
[1] Przykładowa kalkulacja leasingu dla przedsiębiorców oferowanego przez Santander Consumer Multirent Polska z o. o. z siedzibą we Wrocławiu: cena pojazdu według rekomendacji generalnego dystrybutora samochodów marki Mazda w Polsce 100 934,96 zł netto, opłata wstępna: 30%, czas obowiązywania umowy: 48 miesięcy, deklarowany przebieg kilometrów: 15 tys. rocznie. Produkt Mazda SkyPremium Go obejmuje administrowanie czynnościami serwisowymi. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
[2] W segmencie samochodów elektrycznych do 170 000 zł. Badano wyposażenie standardowe w najniższej wersji katalogowej pojazdów (ceny cennikowe). Badanie przeprowadzono na podstawie danych zgromadzonych w bazie JATO według stanu na 01.08.2020 r.
[3] Na potrzeby tego badania firma Ipsos MORI na zlecenie Mazdy przeprowadziła w marcu 2019 r. ankietę na reprezentatywnej próbie 12072 dorosłych osób w wieku typowym dla kierowców, z wybranych rynków europejskich (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wlk. Brytanii i Włoch).
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.