Komunikaty PR

Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta

2020-10-12  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu do sprzedaży towarzyszy akcja specjalna – oferta zawierająca Ekodopłatę Mazdy w wysokości 18 750 zł brutto do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do końca października 2020 r., niezależnie od wybranej wersji wyposażenia.

W roku, w którym Mazda Motor Corporation świętuje 100-lecie istnienia, na europejskich rynkach debiutuje pierwszy elektryczny model japońskiego producenta – MX-30. Wprowadzenie samochodu do sprzedaży poprzedzone było wakacyjną prezentacją dwóch przedprodukcyjnych egzemplarzy, które udostępnione zostały także do jazd testowych wybranej grupie przedstawicieli mediów i klientom prywatnym oraz flotowym. „Pierwsze reakcje na nasz nowy model są bardzo pozytywne – dominują uznania dla jakości wykończenia, imponującego wyposażenia standardowego i designu naszej pierwszej elektrycznej Mazdy” – mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland. „W sumie latem wykonaliśmy ponad 200 krótkich jazd testowych i przygotowaliśmy kilkaset ofert dla naszych klientów, ale z bezpośrednich rozmów wiemy, że wielu z nich zastanawia się czy to właściwy moment na zakup samochodu elektrycznego czekając na kolejną edycję programu rządowych dopłat. Nie wiemy, czy zostaną uruchomione, kiedy i na jakich warunkach, dlatego postanowiliśmy wprowadzić Ekodopłatę Mazdy do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do 31 października tego roku, by klienci mieli pewność, że to dobry moment na wybór samochodu elektrycznego” – dodaje Paździor.

Ekodopłata Mazdy wynosi 18 750 zł i jest to maksymalna wartość dofinansowania rządowego, jaką przewidywał pilotażowy program wprowadzony pod koniec czerwca. Różnica jest taka, że dopłata Mazdy przyznawana jest każdemu klientowi, także firmom, bez konieczności wypełniania skomplikowanych wniosków i zawierania długich umów na posiadanie samochodu. To oznacza, że do końca października 2020 r. rekomendowana cena MX-30 wynosi od 124 150 zł brutto za bogato wyposażoną wersję Kai. Dodatkowo, elektryczna Mazda z Ekodopłatą jest dostępna w różnych formach atrakcyjnego finansowania w postaci kredytu lub leasingu z wpłatą własną od 0 do 30%, w tym w leasingu SkyPremium Go już od 810 zł netto miesięcznie[1]. Regulamin akcji dostępny jest u autoryzowanych Dealerów Mazdy.

Alternatywą dla Ekodopłaty Mazdy jest oferta obejmująca stację ładowania typu wallbox za 1 zł i promocyjne finansowanie kredytu lub leasingu samochodu.

Mazda MX-30 to kompaktowy, elektryczny SUV, który ma najbogatsze wyposażenie standardowe w segmencie[2] i doskonale uzupełnia obecną gamę modelową marki. Elektryczna Mazda MX-30 przykuwa uwagę wykończeniem wnętrza w jakości premium z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu i elegancką stylistyką zaprojektowaną, jak wszystkie współczesne modele Mazdy, zgodnie z filozofią projektowania Kodo. Sylwetka nadwozia MX-30 potwierdza piękno prostoty, a minimalistyczny i przemyślany projekt sprawia, że samochód jest wyrazisty, ale nie pretensjonalny. Najważniejsze cechy zewnętrzne, czyli drzwi freestyle i charakterystycznie poprowadzona linia dachu, to znaki rozpoznawcze MX-30.

MX-30 wprowadza wśród modeli Mazdy nową technologię napędu elektrycznego, nazwaną e–Skyactiv, którego osią jest akumulator litowo-jonowy o pojemności 35,5 kWh, zapewniający zasięg 200 km w cyklu mieszanym i 265 km w cyklu miejskim (wg normy WLTP), co znacznie przekracza średnie dzienne zapotrzebowanie klientów europejskich wynoszące 48 kilometrów.[3] Ta specyfika MX-30 sprawia, że jest to samochód zaprojektowany z myślą o codziennych potrzebach.

 

 

 


[1] Przykładowa kalkulacja leasingu dla przedsiębiorców oferowanego przez Santander Consumer Multirent Polska z o. o. z siedzibą we Wrocławiu: cena pojazdu według rekomendacji generalnego dystrybutora samochodów marki Mazda w Polsce 100 934,96 zł netto, opłata wstępna: 30%, czas obowiązywania umowy: 48 miesięcy, deklarowany przebieg kilometrów: 15 tys. rocznie. Produkt Mazda SkyPremium Go obejmuje administrowanie czynnościami serwisowymi. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

[2] W segmencie samochodów elektrycznych do 170 000 zł. Badano wyposażenie standardowe w najniższej wersji katalogowej pojazdów (ceny cennikowe). Badanie przeprowadzono na podstawie danych zgromadzonych w bazie JATO według stanu na 01.08.2020 r.

[3] Na potrzeby tego badania firma Ipsos MORI na zlecenie Mazdy przeprowadziła w marcu 2019 r. ankietę na reprezentatywnej próbie 12072 dorosłych osób w wieku typowym dla kierowców, z wybranych rynków europejskich (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wlk. Brytanii i Włoch).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.