Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu do sprzedaży towarzyszy akcja specjalna – oferta zawierająca Ekodopłatę Mazdy w wysokości 18 750 zł brutto do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do końca października 2020 r., niezależnie od wybranej wersji wyposażenia.
W roku, w którym Mazda Motor Corporation świętuje 100-lecie istnienia, na europejskich rynkach debiutuje pierwszy elektryczny model japońskiego producenta – MX-30. Wprowadzenie samochodu do sprzedaży poprzedzone było wakacyjną prezentacją dwóch przedprodukcyjnych egzemplarzy, które udostępnione zostały także do jazd testowych wybranej grupie przedstawicieli mediów i klientom prywatnym oraz flotowym. „Pierwsze reakcje na nasz nowy model są bardzo pozytywne – dominują uznania dla jakości wykończenia, imponującego wyposażenia standardowego i designu naszej pierwszej elektrycznej Mazdy” – mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland. „W sumie latem wykonaliśmy ponad 200 krótkich jazd testowych i przygotowaliśmy kilkaset ofert dla naszych klientów, ale z bezpośrednich rozmów wiemy, że wielu z nich zastanawia się czy to właściwy moment na zakup samochodu elektrycznego czekając na kolejną edycję programu rządowych dopłat. Nie wiemy, czy zostaną uruchomione, kiedy i na jakich warunkach, dlatego postanowiliśmy wprowadzić Ekodopłatę Mazdy do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do 31 października tego roku, by klienci mieli pewność, że to dobry moment na wybór samochodu elektrycznego” – dodaje Paździor.
Ekodopłata Mazdy wynosi 18 750 zł i jest to maksymalna wartość dofinansowania rządowego, jaką przewidywał pilotażowy program wprowadzony pod koniec czerwca. Różnica jest taka, że dopłata Mazdy przyznawana jest każdemu klientowi, także firmom, bez konieczności wypełniania skomplikowanych wniosków i zawierania długich umów na posiadanie samochodu. To oznacza, że do końca października 2020 r. rekomendowana cena MX-30 wynosi od 124 150 zł brutto za bogato wyposażoną wersję Kai. Dodatkowo, elektryczna Mazda z Ekodopłatą jest dostępna w różnych formach atrakcyjnego finansowania w postaci kredytu lub leasingu z wpłatą własną od 0 do 30%, w tym w leasingu SkyPremium Go już od 810 zł netto miesięcznie[1]. Regulamin akcji dostępny jest u autoryzowanych Dealerów Mazdy.
Alternatywą dla Ekodopłaty Mazdy jest oferta obejmująca stację ładowania typu wallbox za 1 zł i promocyjne finansowanie kredytu lub leasingu samochodu.
Mazda MX-30 to kompaktowy, elektryczny SUV, który ma najbogatsze wyposażenie standardowe w segmencie[2] i doskonale uzupełnia obecną gamę modelową marki. Elektryczna Mazda MX-30 przykuwa uwagę wykończeniem wnętrza w jakości premium z wykorzystaniem materiałów pochodzących z recyklingu i elegancką stylistyką zaprojektowaną, jak wszystkie współczesne modele Mazdy, zgodnie z filozofią projektowania Kodo. Sylwetka nadwozia MX-30 potwierdza piękno prostoty, a minimalistyczny i przemyślany projekt sprawia, że samochód jest wyrazisty, ale nie pretensjonalny. Najważniejsze cechy zewnętrzne, czyli drzwi freestyle i charakterystycznie poprowadzona linia dachu, to znaki rozpoznawcze MX-30.
MX-30 wprowadza wśród modeli Mazdy nową technologię napędu elektrycznego, nazwaną e–Skyactiv, którego osią jest akumulator litowo-jonowy o pojemności 35,5 kWh, zapewniający zasięg 200 km w cyklu mieszanym i 265 km w cyklu miejskim (wg normy WLTP), co znacznie przekracza średnie dzienne zapotrzebowanie klientów europejskich wynoszące 48 kilometrów.[3] Ta specyfika MX-30 sprawia, że jest to samochód zaprojektowany z myślą o codziennych potrzebach.
[1] Przykładowa kalkulacja leasingu dla przedsiębiorców oferowanego przez Santander Consumer Multirent Polska z o. o. z siedzibą we Wrocławiu: cena pojazdu według rekomendacji generalnego dystrybutora samochodów marki Mazda w Polsce 100 934,96 zł netto, opłata wstępna: 30%, czas obowiązywania umowy: 48 miesięcy, deklarowany przebieg kilometrów: 15 tys. rocznie. Produkt Mazda SkyPremium Go obejmuje administrowanie czynnościami serwisowymi. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
[2] W segmencie samochodów elektrycznych do 170 000 zł. Badano wyposażenie standardowe w najniższej wersji katalogowej pojazdów (ceny cennikowe). Badanie przeprowadzono na podstawie danych zgromadzonych w bazie JATO według stanu na 01.08.2020 r.
[3] Na potrzeby tego badania firma Ipsos MORI na zlecenie Mazdy przeprowadziła w marcu 2019 r. ankietę na reprezentatywnej próbie 12072 dorosłych osób w wieku typowym dla kierowców, z wybranych rynków europejskich (Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wlk. Brytanii i Włoch).

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.