Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektryczny
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
To partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoju zielonego transportu i jej pozycję lidera w sektorze przyszłościowych rozwiązań dla komercyjnego transportu drogowego.
Firma EUROWAG, wiodący dostawca rozwiązań dla transportu komercyjnego, ogłosiła zwiększenie nakładów inwestycyjnych w firmę Last Mile Solutions z Holandii, właściciela dynamicznie rozwijającej się europejskiej platformy transportu elektrycznego. Dzięki temu posunięciu EUROWAG wzmacnia swoją pozycję na rynku transportu elektrycznego oraz potwierdza swoje zaangażowanie w sprawy ekologii transportu. W ramach tej współpracy firmy będą wspólnie dostarczać swoje wiodące w branży usługi dla transportu elektrycznego klientom z całej Europy.
„Naszą wizją jest wyrównanie szans w branży transportu drogowego dzięki rewolucji technologicznej. Tworzymy zrównoważone rozwiązania finansowe i technologiczne dla korzyści naszej branży, przemysłu, społeczeństwa i środowiska. Partnerstwo z Last Mile Solutions wspomaga realizację ekologicznych celów EUROWAG i zwiększa koncentrację firmy na przemyśle motoryzacyjnym” – mówi Martin Vohánka, dyrektor generalny EUROWAG.
Last Mile Solutions posiada najbardziej kompletną i niezależną platformę ładowania pojazdów elektrycznych i inteligentnego zarządzania energią dla firm z branży transportu elektrycznego w Europie. Dla swoich klientów Last Mile Solutions obsługuje ponad 37 000 połączonych punktów ładowania i ma ponad 150 000 aktywnych kart ładujących, które są używane w ponad 22 krajach. Oferująca zaawansowaną platformę white label i najlepsze w branży narzędzia firma Last Mile Solutions pozwala firmom z branży ładowania pojazdów elektrycznych, motoryzacyjnej, energetycznej i sektora publicznego zaoferować klientom i użytkownikom pojazdów elektrycznych niezawodną platformę do zarządzania ładowaniem skoncentrowaną na wysokiej jakości obsługi klienta.
„Jako lider w branży transportu wierzymy, że naszym obowiązkiem jest wdrażanie ekologicznych rozwiązań i przeznaczanie środków na różne projekty i inicjatywy związane z czystym transportem” – mówi Giles Shrimpton, dyrektor zarządzający działu motoryzacji EUROWAG.
Zwiększenie inwestycji w Last Mile Solutions jest logicznym kolejnym krokiem w ramach strategii Eurowag zostania dostawcą zintegrowanych usług dla transportu i stworzenia ekologicznych rozwiązań dla tej branży.
„W ciągu dwóch ostatnich lat firma EUROWAG wprowadziła kilka rozwiązań dla kierowców i operatorów pojazdów elektrycznych i dlatego widzi duży potencjał synergiczny we współpracy z Last Mile Solutions. Wierzymy, że wspólnie możemy podnieść atrakcyjność naszej oferty dla klientów na przestrzeni kilku produktów. Na przykład: systemy zarządzania flotą, telematyka, nawigacja samochodowa i analiza danych” – wyjaśnia Petr Füzék, dyrektor działu transportu elektrycznego EUROWAG.
Współzałożyciel i dyrektor generalny Last Mile Solutions, Eric van Voorden, dodaje:
„Dzięki tej inwestycji stworzyliśmy podwaliny głębokiej współpracy na wyjątkową skalę w sektorze ładowania pojazdów elektrycznych. EUROWAG i Last Mile Solutions łączą nie tylko techniczne i komercyjne relacje. Firmy czują także silną więź osobistą i w zakresie przedsiębiorczości. Ta inwestycja w rozwój przyspieszy naszą ekspansję w Europie i pozwoli nam stworzyć kolejne funkcje zwiększające wygodę właścicieli pojazdów elektrycznych przy zachowaniu naszej wyjątkowej niezależności od klientów B2B.
Partnerstwo dwóch wiodących w branży dostawców platform w znacznym stopniu przyczyni się do przyspieszenia elektryfikacji transportu w całej Europie. Nowe produkty i usługi powstałe w ramach tej współpracy będą dostępne już w 2021 r.
Link do pobrania zdjęć:
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50952700476/sizes/l/
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50953013666/sizes/l/
Informacje na temat EUROWAG
Z historią obejmującą 25 lat innowacji EUROWAG jest najszybciej rozwijającym się dostawcą zintegrowanych rozwiązań mobilnych w Europie. Celem EUROWAG jest ułatwienie życia komercyjnych przewoźników drogowych i dostarczanie im przystępnych cenowo rozwiązań odpowiadających ich potrzebom biznesowym. Niezależnie od tego czy chodzi o paliwo, opłaty drogowe, zarządzanie flotą, usługi finansowe czy proste porady - EUROWAG chce pomóc klientom obsługującym ponad 350 000 pojazdów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Więcej informacji: www.eurowag.com.
Informacje na temat Last Mile Solutions
Założona w 2005 roku przez Erica van Voordena i Johana Brouwera z siedzibą w Rotterdamie w Holandii, Last Mile Solutions to jednen z największych i najszybciej rozwijających się dostawców platform ładowania pojazdów elektrycznych w Europie. Wiodąca w branży platforma Last Mile Solutions umożliwia operatorom punktów ładowania (CPO), dostawcom usług elektromobilności (eMSP), przedsiębiorstwom komunalnym, firmom motoryzacyjnym, producentom samochodów, a także samorządom oraz firmom obsługującym floty i leasing pojazdów oferowanie rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych. Więcej informacji: www.lastmilesolutions.com.
Informacje na temat Drake Star Partners
Drake Star Partners to globalna firma inwestycyjna obsługująca sektory technologii, mediów i komunikacji (TMC) posiadająca biura w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Monachium, San Francisco, Los Angeles, Berlinie, Amsterdamie i Genewie. Firma koncentruje się na fuzjach i przejęciach oraz finansach korporacyjnych swoich klientów na całym świecie. Drake Star Partners od 2004 roku zrealizowało ponad 360 transakcji, z czego 70% to transakcje transgraniczne. Więcej informacji: www.drakestar.com.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.