Komunikaty PR

Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektryczny

2021-02-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Okrągły
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl

To partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoju zielonego transportu i jej pozycję lidera w sektorze przyszłościowych rozwiązań dla komercyjnego transportu drogowego.

Firma EUROWAG, wiodący dostawca rozwiązań dla transportu komercyjnego, ogłosiła zwiększenie nakładów inwestycyjnych w firmę Last Mile Solutions z Holandii, właściciela dynamicznie rozwijającej się europejskiej platformy transportu elektrycznego. Dzięki temu posunięciu EUROWAG wzmacnia swoją pozycję na rynku transportu elektrycznego oraz potwierdza swoje zaangażowanie w sprawy ekologii transportu. W ramach tej współpracy firmy będą wspólnie dostarczać swoje wiodące w branży usługi dla transportu elektrycznego klientom z całej Europy.

„Naszą wizją jest wyrównanie szans w branży transportu drogowego dzięki rewolucji technologicznej. Tworzymy zrównoważone rozwiązania finansowe i technologiczne dla korzyści naszej branży, przemysłu, społeczeństwa i środowiska. Partnerstwo z Last Mile Solutions wspomaga realizację ekologicznych celów EUROWAG i zwiększa koncentrację firmy na przemyśle motoryzacyjnym” – mówi Martin Vohánka, dyrektor generalny EUROWAG.

Last Mile Solutions posiada najbardziej kompletną i niezależną platformę ładowania pojazdów elektrycznych i inteligentnego zarządzania energią dla firm z branży transportu elektrycznego w Europie. Dla swoich klientów Last Mile Solutions obsługuje ponad 37 000 połączonych punktów ładowania i ma ponad 150 000 aktywnych kart ładujących, które są używane w ponad 22 krajach. Oferująca zaawansowaną platformę white label i najlepsze w branży narzędzia firma Last Mile Solutions pozwala firmom z branży ładowania pojazdów elektrycznych, motoryzacyjnej, energetycznej i sektora publicznego zaoferować klientom i użytkownikom pojazdów elektrycznych niezawodną platformę do zarządzania ładowaniem skoncentrowaną na wysokiej jakości obsługi klienta.

 „Jako lider w branży transportu wierzymy, że naszym obowiązkiem jest wdrażanie ekologicznych rozwiązań i przeznaczanie środków na różne projekty i inicjatywy związane z czystym transportem” – mówi Giles Shrimpton, dyrektor zarządzający działu motoryzacji EUROWAG.

Zwiększenie inwestycji w Last Mile Solutions jest logicznym kolejnym krokiem w ramach strategii Eurowag zostania dostawcą zintegrowanych usług dla transportu i stworzenia ekologicznych rozwiązań dla tej branży. 

„W ciągu dwóch ostatnich lat firma EUROWAG wprowadziła kilka rozwiązań dla kierowców i operatorów pojazdów elektrycznych i dlatego widzi duży potencjał synergiczny we współpracy z Last Mile Solutions. Wierzymy, że wspólnie możemy podnieść atrakcyjność naszej oferty dla klientów na przestrzeni kilku produktów. Na przykład: systemy zarządzania flotą, telematyka, nawigacja samochodowa i analiza danych” – wyjaśnia Petr Füzék, dyrektor działu transportu elektrycznego EUROWAG.

 Współzałożyciel i dyrektor generalny Last Mile Solutions, Eric van Voorden, dodaje:

 „Dzięki tej inwestycji stworzyliśmy podwaliny głębokiej współpracy na wyjątkową skalę w sektorze ładowania pojazdów elektrycznych. EUROWAG i Last Mile Solutions łączą nie tylko techniczne i komercyjne relacje. Firmy czują także silną więź osobistą i w zakresie przedsiębiorczości. Ta inwestycja w rozwój przyspieszy naszą ekspansję w Europie i pozwoli nam stworzyć kolejne funkcje zwiększające wygodę właścicieli pojazdów elektrycznych przy zachowaniu naszej wyjątkowej niezależności od klientów B2B.

Partnerstwo dwóch wiodących w branży dostawców platform w znacznym stopniu przyczyni się do przyspieszenia elektryfikacji transportu w całej Europie. Nowe produkty i usługi powstałe w ramach tej współpracy będą dostępne już w 2021 r.

Link do pobrania zdjęć:
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50952700476/sizes/l/
https://www.flickr.com/photos/pramconsulting/50953013666/sizes/l/
 

Informacje na temat EUROWAG  
Z historią obejmującą 25 lat innowacji EUROWAG jest najszybciej rozwijającym się dostawcą zintegrowanych rozwiązań mobilnych w Europie. Celem EUROWAG jest ułatwienie życia komercyjnych przewoźników drogowych i dostarczanie im przystępnych cenowo rozwiązań odpowiadających ich potrzebom biznesowym. Niezależnie od tego czy chodzi o paliwo, opłaty drogowe, zarządzanie flotą, usługi finansowe czy proste porady - EUROWAG chce pomóc klientom obsługującym ponad 350 000 pojazdów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Więcej informacji: www.eurowag.com. 

Informacje na temat Last Mile Solutions  
Założona w 2005 roku przez Erica van Voordena i Johana Brouwera z siedzibą w Rotterdamie w Holandii, Last Mile Solutions to jednen z największych i najszybciej rozwijających się dostawców platform ładowania pojazdów elektrycznych w Europie. Wiodąca w branży platforma Last Mile Solutions umożliwia operatorom punktów ładowania (CPO), dostawcom usług elektromobilności (eMSP), przedsiębiorstwom komunalnym, firmom motoryzacyjnym, producentom samochodów, a także samorządom oraz firmom obsługującym floty i leasing pojazdów oferowanie rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych. Więcej informacji: www.lastmilesolutions.com. 

Informacje na temat Drake Star Partners
Drake Star Partners to globalna firma inwestycyjna obsługująca sektory technologii, mediów i komunikacji (TMC) posiadająca biura w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Monachium, San Francisco, Los Angeles, Berlinie, Amsterdamie i Genewie. Firma koncentruje się na fuzjach i przejęciach oraz finansach korporacyjnych swoich klientów na całym świecie. Drake Star Partners od 2004 roku zrealizowało ponad 360 transakcji, z czego 70% to transakcje transgraniczne. Więcej informacji: www.drakestar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.