Goodyear UltraGrip Performance 3 zwycięzcą testu opon zimowych ADAC
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Opona Goodyear UltraGrip Performance 3 zwyciężyła w najnowszym teście opon zimowych ADAC w rozmiarze 215/55R17 dla popularnego segmentu kompaktowych SUV-ów, pokonując 16 konkurencyjnych modeli i uzyskując najwyższą ocenę „dobrą”. Ten wynik to zasługa wysokich osiągów produktu Goodyeara we wszystkich kryteriach testu.
ADAC, największe stowarzyszenie motoryzacyjne w Europie, we współpracy z austriackim ÖAMTC i szwajcarskim TCS, oceniło bezpieczeństwo i osiągi opon na śniegu, mokrej i suchej nawierzchni, a także ich wpływ na środowisko. Test został przeprowadzony na Volkswagenie T-Roc.
Opona Goodyear UltraGrip Performance 3 wyróżniła się „bezpiecznymi i precyzyjnymi właściwościami jezdnymi” na suchych, mokrych i zimowych drogach, zapewniając „bardzo wysoki przewidywany przebieg, niską ścieralność i doskonałą wydajność, bez zauważalnych słabości” [1]. Bardzo dobre osiągi modelu Goodyeara we wszystkich kryteriach testu złożyły się na najwyższą ocenę finalną.
Zaprojektowana z myślą o optymalnej jeździe zimą, opona Goodyear UltraGrip Performance 3 korzysta z wiodących w swojej klasie rozwiązań i innowacji, takich jak technologie Snow Protect i Wet Grip+, które zapewniają dobrą przyczepność i kontrolę podczas trudnych warunków zimowych.
Dobre osiągi w wielu rozmiarach
Goodyear może pochwalić się też sukcesem w kategorii opon w rozmiarze 205/55R16 do samochodów kompaktowych, w którym UltraGrip Performance 3 zajęła drugie miejsce, po raz kolejny uzyskując ocenę „dobrą” [2].
Testerzy pochwalili osiągi opony zwracając uwagę na jej „zrównoważoną” konstrukcję, która oferuje „dobrą precyzję prowadzenia na suchych drogach”, zapewniając jednocześnie „bezpieczne i precyzyjne prowadzenie na mokrych i zimowych nawierzchniach” [1]. Opona wyróżniła się także „długim przewidywanym przebiegiem, niską ścieralnością oraz oszczędnością paliwa."
„Jesteśmy niezwykle dumni, że opona Goodyear UltraGrip Performance 3 zwyciężyła w teście i otrzymała ocenę ‘dobrą’ od ADAC. To wyróżnienie, przyznane przez największe europejskie stowarzyszenie motoryzacyjne, podkreśla zimowe osiągi, bezpieczeństwo i trwałość opony. Stanowi również dowód ciężkiej pracy i doświadczenia całego naszego zespołu w tworzeniu produktu na najwyższym poziomie w swojej klasie,” powiedział Ben Glesener, starszy dyrektor Goodyear ds. technologii opon osobowych w regionie EMEA.
[1] Tłumaczenie oryginalnych cytatów ADAC z języka niemieckiego.
[2] Test opon zimowych ADAC 24 września 2024. Testowany rozmiar opon: 205/55R16. Pojazd testowy: Volkswagen Golf.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.