Goodyear Ventures inwestuje w firmę z branży dostaw autonomicznych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear Ventures, fundusz inwestycyjny amerykańskiego producenta opon, dodał Starship Technologies do swojego portfela inwestycyjnego. Tym samym Goodyear Ventures dołącza do wielu inwestorów, którzy pomogli zebrać 17 mln dolarów dla autonomicznej firmy kurierskiej.
Założone w 2014 roku przedsiębiorstwo Starship Technologies buduje i obsługuje sieć samojezdnych robotów, które przewożą i dostarczają paczki, artykuły spożywcze i żywność bezpośrednio do klientów. Napędzane elektrycznie, autonomiczne roboty firmy realizują tysiące dostaw dziennie i przejechały już miliony kilometrów w kilku miastach na całym świecie, oferując wygodną, bezdotykową usługę dostawczą.
„Goodyear Ventures z radością łączy siły z firmą Starship, która rewolucjonizuje branżę autonomicznych dostaw” – powiedział Abhijit Ganguly, starszy menedżer w Goodyear Ventures. „Dotychczasowe osiągnięcia Goodyeara w dziedzinie usług w połączeniu z niestandardowymi rozwiązaniami dla firm z branży pojazdów autonomicznych tworzą solidną platformę, która wesprze Starship na rynku.”
Podejście inwestycyjne Goodyear Ventures koncentruje się na kilku aspektach kształtujących mobilność, w tym na elektrycznych i autonomicznych technologiach. Fundusz wspiera osiągnięcia Goodyeara w dziedzinie innowacji poprzez partnerstwo i inwestowanie w startupy na etapie wzrostu, które mają wspólną wizję zrównoważonej, bezpiecznej i nowej mobilności, ułatwiającej codzienne kontakty.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.