HEMI Cars - nowy autoryzowany salon marek Dodge i RAM
Od października miłośnicy amerykańskich samochodów mają nowy ważny punkt na mapie Warszawy. Właśnie z myślą o nich otworzył się nowy salon marek Dodge i RAM.
Salon HEMI Cars mieści się przy ulicy Połczyńskiej 10 i należy do oficjalnej sieci dealerskiej KWA, jednego z największych importerów tych amerykańskich marek w Europie.
Cieszymy się, że możemy przybliżyć miłośnikom motoryzacji amerykańską filozofię budowania samochodów – dużych, komfortowych, bezpiecznych i w niczym nieodbiegających technologicznie od ich europejskich konkurentów. Wręcz przeciwnie – RAM to luksusowa limuzyna w kształcie pick-upa, samochód niespotykany dotąd na europejskich salonach. To połączenie doskonałej jakości materiałów, olbrzymiej mocy i ładowności oraz komfortu jazdy typowego dla samochodów klasy premium - mówi Piotr Męclewski, General Manager HEMI Cars.
Wszystkie samochody w ofercie HEMI Cars są fabrycznie nowe, wyprodukowane na rynek europejski
z 2-letnią gwarancją, którą można przedłużyć do 5 lat. Za pośrednictwem wypożyczalni samochodów 99RENT i Enterprise, dealer oferuje również możliwość wynajmu samochodów marki RAM.
Obecnie w salonie dostępne są modele RAM 1500 w wersjach wyposażenia Laramie i Limited, model hybrydowy eTorque oraz samochody z instalacją LPG. Auta napędzają legendarne silniki V8 HEMI o pojemności 5.7 litra i mocy 395 KM. Modele Dodge pojawią się w salonie wiosną przyszłego roku.
HEMI Cars jest częścią Grupy 99RENT, w skład której poza rent-a-car 99RENT i samochodami używanymi 99SELECT, wchodzą również największe międzynarodowe wypożyczalnie Enterprise, National i Alamo.
Więcej informacji na https://hemicars.pl/

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.