KAMAZ-master i Goodyear gotowi zwyciężyć w Rajdzie Dakar
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear przedłużył współpracę z zespołem KAMAZ-master jako oficjalny dostawca opon. Obaj partnerzy z niecierpliwością oczekują dalszej udanej współpracy i kolejnego miejsca na podium w Rajdzie Dakar. Ciężarówki KAMAZ-master, wyposażone w opony Goodyear, wyruszą na trasę rajdu 3 stycznia 2021 roku.
Samochody ciężarowe biorące udział w Dakarze muszą jeździć na standardowych oponach, dostępnych dla każdego konsumenta czy floty. W poprzednim sezonie zespół KAMAZ-master był niezwykle zadowolony z nadzwyczajnych osiągów i wytrzymałości opon Goodyear ORD Off Road, które doskonale sprawdziły się w najbardziej zróżnicowanych warunkach i pomogły zespołowi zająć pierwsze i drugie miejsce na podium.
„Sukces zespołu KAMAZ-master świadczy o zaawansowanych możliwościach trakcyjnych i trwałości karkasów naszych produktów terenowych w bardzo trudnych warunkach. Takich samych korzyści można oczekiwać od wszystkich opon Goodyear opracowanych z myślą o różnych zastosowaniach i branżach, na drogach i w terenie” – wyjaśnił Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu opon użytkowych w Europie. „Zarządzanie flotą lub firmą często przypomina udział w wyścigu, w którym każdy aspekt ma znaczenie, a celem jest dostarczenie towaru na czas, spełniając przy tym najwyższe standardy jakości i oczekiwania klientów przy jednoczesnej optymalizacji ogólnej wydajności floty. Podobnie jak w Rajdzie Dakar, trzeba ufać sprzętowi i partnerom.”
„To był bardzo trudny rok. Pandemia utrudniła przygotowanie ciężarówek i wpłynęła na programy szkoleniowe załóg. Patrząc wstecz na miniony sezon i biorąc pod uwagę bezprecedensową sytuację, można go opisać jako intensywny i chaotyczny. Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom, że zostali z nami pomimo trudności” – powiedział Władimir Czagin, szef zespołu KAMAZ-master. „Jesteśmy gotowi do wyścigu, ciężarówka jest bardzo solidna i dobrze wyposażona, w tym w najnowsze technologie. W Dakarze po raz kolejny chętnie pokażemy, co potrafimy, aby nie zawieść naszych partnerów i fanów!”
Zespół ma duże oczekiwania wobec nowych, zaawansowanych rozwiązań technicznych i ulepszeń komponentów w ciężarówkach KAMAZ-master Dakar 2021.
43. edycja Rajdu Dakar rozpocznie się 3 stycznia w Dżuddzie, w Arabii Saudyjskiej. Po przejechaniu pustyni Półwyspu Arabskiego, karawana wyścigowa dotrze 15 stycznia do wybrzeża Morza Czerwonego. Trasa będzie zupełną nowością dla zespołów – będzie wiodła przez wspaniałe wydmy, skaliste kaniony i szybkie odcinki, które sprawdzą możliwości ciężarówek, opon oraz umiejętności zespołów.
W tym roku zespół KAMAZ-master wystawi w Dakarze cztery ciężarówki wyścigowe KAMAZ-43509. W skład zespołu wchodzą aktualny mistrz Dakaru – Andej Karginow, zwycięzca rajdu Silk Road 2019 – Anton Szybałow, a także Ajrat Mardiejew i Dmitri Sotnikow. Zespoły będą bronić mistrzowskich tytułów w klasyfikacji samochodów ciężarowych tego słynnego i wyczerpującego rajdu.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.