Komunikaty PR

Kierunek: zrównoważona mobilność. Arval przedstawia nową strategię “Arval Beyond

2020-10-07  |  14:14
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania JPG ( 8.24 MB )
  • Arval ogłasza ewolucję swojego modelu biznesowego. Czołowy gracz rynku długoterminowego wynajmu pojazdów z pełną obsługą zamierza stać się liderem rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności.
  • Cztery innowacyjne oferty Arval kierowane są do szerszej grupy potencjalnych odbiorców – nie tylko firm, ale też ich pracowników, klientów indywidualnych i partnerów.
  • Firma stawia sobie ambitne cele na 2025 rok: 2 miliony wynajętych samochodów, w tym 500 000 pojazdów zelektryfikowanych.

 

W kierunku nowego świata zrównoważonej mobilności

Przez ostatnie 30 lat, dzięki wsparciu grupy BNP Paribas, Arval budował swoją pozycję na rynku długoterminowego wynajmu pojazdów z pełnym zakresem usług. O ugruntowanej pozycji lidera tego rynku, może świadczyć średni wzrost wynajmowanej przez Arval floty o 7,4% w ciągu ostatnich 5 lat, a także imponujący przyrost liczby wynajętych pojazdów o 6,6% we wrześniu 2020 roku, pomimo pandemii COVID-19.

Dotychczasowe doświadczenie i wiedza pozwalają jednak na kolejny krok. Bazując na sukcesie poprzedniej pięcioletniej strategii, Arval przeprowadził w 2019 roku gruntowny przegląd rynku i własnych działań. Wyniki potwierdziły, że oczekiwania klientów względem mobilności i jej wpływu na środowisko naturalne uległy głębokiej zmianie. Arval jest gotów odpowiedzieć na te potrzeby i w pełni uwolnić swój potencjał. 

Ostatnie miesiące, gdy cały świat żył niemal wyłącznie tematem pandemii COVID-19, dodatkowo umocniły firmę w przekonaniu, że zmiana modelu biznesowego to właściwy kierunek. Dzięki niezwykle otwartym klientom, lokalnym partnerstwom oraz dzięki nowemu, ambitnemu planowi strategicznemu, zbudowanemu w oparciu o testowanie nowych rozwiązań i wyciąganie wniosków, Arval pozostaje o krok przed konkurencją.  

– Strategia „Arval Beyond” to pięcioletni plan, który łączy nasz nowy sposób myślenia, z silnymi ambicjami, by nie tylko wzmacniać nasz dotychczasowy model biznesowy, ale też wykraczać poza niego i stać się wzorem w zakresie zrównoważonych rozwiązań dla mobilności – mówi Alain Van Groenendael, prezes i dyrektor generalny Arval. – W ramach nowego podejścia zobowiązujemy się do zapewnienia naszym klientom zintegrowanego doświadczenia mobilności, wsparcia w procesie transformacji energetycznej, prostych i elastycznych usług oraz do współtworzenia wartości dodanej i innowacyjnych ofert z naszymi nowymi partnerami – dodaje.

Plan strategiczny „Arval Beyond”

„Arval Beyond” to strategia firmy obejmująca ambitne cele na okres do 2025 roku. Należą do nich: 

  • Wzrost floty Arval: 2 miliony wynajętych samochodów;
  • Aktywność w obszarze CSR i transformacji energetycznej: 500 000 pojazdów zelektryfikowanych we flocie, redukcja emisji CO2 o 30% względem roku 2020, Arval firmą neutralną pod względem śladu węglowego;
  • Zmiana modelu biznesowego Arval z koncentracji na wynajmie długoterminowym samochodów na szerszą koncepcję mobilności: Arval będzie proponować swoim klientom zrównoważone rozwiązania w zakresie mobilności we wszystkich krajach, w których jest obecny.

Pośród inicjatyw opracowanych, by zrealizować wymienione cele, powstały cztery nowe oferty odpowiadające zapotrzebowaniu klientów na zrównoważone rozwiązania w zakresie mobilności, obejmującej samochody i nie tylko:

  • 360° Mobility: to oferta, która przekształca Arval z firmy skupionej na samochodach w dostawcę rozwiązań z zakresu szeroko pojętej mobilności. Dzięki tej propozycji Arval zapewni wszystkim swoim klientom korporacyjnym na całym świecie i ich pracownikom zrównoważone i najnowocześniejsze formy mobilności. Oferta zawiera takie rozwiązania, jak wynajem długoterminowy rowerów elektrycznych i inne z zakresu mikromobilności, car sharing, aplikacje z zakresu Mobility as a Service (MaaS), itp. W 2025 roku, Arval zaproponuje alternatywne i zrównoważone produkty lub usługi w zakresie mobilności w każdym kraju, w którym jest obecny.
  • Good for you, Good for all: Arval dąży do tego, aby stać się liderem w transformacji energetycznej i zrównoważonym rozwoju, pomagając klientom chronić środowisko naturalne i współtworząc bezpieczniejsze drogi. Dzięki zintegrowanej ofercie pojazdów elektrycznych, Arval znosi utrudnienia zwykle związane z ich posiadaniem i ułatwia ich wprowadzenie do floty (wynajem pojazdu elektrycznego w połączeniu z rowerem elektrycznym, możliwość zamiany na pojazd z silnikiem spalinowym przez kilka tygodni w roku, technologia Vehicle-to-Grid umożliwiająca przesyłanie prądu z pojazdu do sieci itp.). W ramach oferty Arval proponuje też programy bezpieczeństwa drogowego Arval i obniżkę składki ubezpieczeniowej dla pojazdów wyposażonych w zaawansowany system wspomagania kierowcy. Pakiet Good for you, Good for all, przybliży Arval do osiągnięcia celów związanych z ekologią i bezpieczeństwem (500 000 zelektryfikowanych pojazdów do 2025 roku, redukcja średniej emisji CO2 we flocie o 30% oraz spadek ogólnej liczby wypadków o 10%).
  • Connected & Flexible: Arval buduje prostszą i bardziej zintegrowaną ofertę wynajmu, która oparta jest na połączeniu nowych technologii i usług. Umożliwi ona kierowcom łatwe i przyjemne wejście w nową erę mobilności. W pakiecie Connected & Flexible Arval oferuje nowe usługi, takie jak automatyczna płatność za parking uliczny, zdalna rezerwacja myjni, dostarczanie paczek bezpośrednio do bagażnika samochodu bez obecności kierowcy, usługa asystenta głosowego (pomoc w znalezieniu warsztatu lub stacji benzynowej, wezwanie pomocy drogowej), itp. Do 2025 roku, ponad 80% floty Arval będzie oferować szerszy zestaw usług, ułatwiających życie kierowcom.
  • Arval Inside: Od momentu powstania firmy Arval w 1989 r., partnerstwa są częścią jej DNA. Filozofia Arval Inside polega na dzieleniu się z wybranymi partnerami wiedzą z obszarów, w których mamy największe doświadczenie, aby wspólnie budować bogatą i innowacyjną ofertę. Proponujemy model win-win-win, w którym oprócz Arval i partnerów zyskują przede wszystkim nasi wspólni klienci. W 2025 roku, 100% oddziałów Arval na świecie będzie mieć zawarte partnerstwa z międzynarodowymi lub silnymi lokalnymi graczami.

– Rok 2020 nie należy do najłatwiejszych dla całego biznesu. Dlatego cieszy nas, że Arval mimo zawirowań wywołanych przez pandemię COVID-19, wciąż się rozwija i pomaga klientom w powrocie do normalnego funkcjonowania. To m.in. zasługa dobrze opracowanej strategii. Nowy plan na kolejne pięć lat daje nam również solidne podstawy, by wyznaczać rynkowe trendy i odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów – mówi Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska. – Polska, jako jeden z ośmiu największych rynków Arval, jest wśród krajów, w których dostosowane do lokalnych oczekiwań rozwiązania w zakresie nowej mobilności wprowadzane są bardzo szybko. W 2020 r. zaoferowaliśmy naszym klientom m.in. długoterminowy wynajem rowerów elektrycznych, biznesowy car sharing i wynajem konsumencki. Wkrótce będziemy wdrażać kolejne usługi zapowiedziane w strategii „Arval Beyond”, by polscy kierowcy mogli w pełni przekonać się o zaletach zrównoważonej mobilności – dodaje.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.