Komunikaty PR

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

2024-06-24  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.

Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią, a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd leasingowanym autem.

Funkcjonalności aplikacji obejmują:

  • Szybki dostęp do dokumentów: Klienci mogą łatwo przeglądać faktury, noty księgowe oraz dokonywać szybkich płatności online.
  • Podgląd umów i pojazdów: Aplikacja umożliwia śledzenie danych związanych z umowami oraz finansowanych pojazdami.
  • Złożenie dyspozycji: Klienci mogą wykonywać różne operacje związane z umowami, takie jak pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju czy zgoda na modyfikacje pojazdu.
  • Wykup pojazdu: Istnieje możliwość zgłoszenia zamiaru wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania.
  • Generowanie duplikatów faktur: Aplikacja umożliwia samodzielne generowanie potrzebnych dokumentów.

 

Biometria i płatności online

Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów. Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań finansowych z poziomu smartfona.

Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i finansami.

- Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO. Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.

 

Informacja o firmie:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.