Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z pojazdów wynajętych od Arval. Przez najbliższe pół roku uczestnicy tego konkursu będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, zaprezentować odpowiedzialną postawę za kierownicą i zawalczyć o prestiżowy tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval. Na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
- Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który organizowany jest od 2017 roku, wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności firmy, promując bezpieczeństwo drogowe i odpowiedzialną postawę kierowców flotowych.
- We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 2500 kierowców.
- W ramach tegorocznej edycji, raz w miesiącu przyznawana będzie nagroda miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
- Finaliści i zwycięzcy konkursu otrzymają vouchery do biura podróży, co pozwoli im samodzielnie zdecydować o kierunku kolejnej podróży.
Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, organizowany przez Arval Service Lease Polska, lidera rynku wynajmu długoterminowego pojazdów, stale zyskuje na popularności. W ostatniej edycji przyciągnął blisko 1500 uczestników. Celem konkursu jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), poprzez promowanie wśród kierowców bezpiecznej jazdy oraz zachęcanie ich do poszerzania wiedzy na temat właściwego reagowania w różnych sytuacjach na drodze. Czwarta edycja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 grudnia 2024 roku, a wyniki poznamy na koniec stycznia 2025 roku.
- W 2023 roku Arval we wszystkich krajach, w których działa, wyraźnie obniżył szkodowość w wynajmowanej flocie, aż o 20% w porównaniu do 2019 roku. Wpływ na to miały między innymi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, które odbywały się w 22 z 29 krajów, w tym w Polsce. Ponadto, Arval od lat wspiera klientów w rozwijaniu kultury bezpiecznej jazdy poprzez holistyczne podejście integrujące dane, edukację, szkolenia, budowanie świadomości i odpowiednio dopasowane produkty. W polskim oddziale firmy ważnym elementem tego podejścia jest konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kierowców firmowych flot. Nie tylko promuje on bezpieczną jazdę, ale także nagradza za odpowiedzialne praktyki. Jego kolejne edycje i rosnące zainteresowanie potwierdzają, że nasza inicjatywa spotyka się z pozytywnym odbiorem i jest potrzebna, ponieważ przynosi wymierne efekty w postaci mniejszej liczby kolizji i wypadków - mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager & Sustainability Officer z Arval.
Podobnie jak w ubiegłym roku, uczestnicy będą korzystać z platformy konkursowej online, gdzie zmierzą się z zadaniami związanymi z bezpieczną, ekonomiczną i ekologiczną jazdą. Wyzwania obejmują wypełnianie quizów, oglądanie filmów edukacyjnych oraz uczestnictwo w wirtualnej planszówce stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu. Dodatkowo, kluczowym elementem konkursu jest praktyka – premiowana będzie 6-miesięczna bezpieczna jazda bez wypadków, wykroczeń i mandatów.
W tej edycji, na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają 3 nagrody główne w postaci voucherów Pluxee Travel&SPA do wykorzystania w biurze podróży o wartości 10000, 3000 i 3000 zł. Raz w miesiącu przyznawane będzie także specjalne wyróżnienie dla lidera miesiąca – nagrodą jest samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, jest firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś tegorocznym sponsorem nagród dodatkowych jest KIA.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.