Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z pojazdów wynajętych od Arval. Przez najbliższe pół roku uczestnicy tego konkursu będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, zaprezentować odpowiedzialną postawę za kierownicą i zawalczyć o prestiżowy tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval. Na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
- Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który organizowany jest od 2017 roku, wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności firmy, promując bezpieczeństwo drogowe i odpowiedzialną postawę kierowców flotowych.
- We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 2500 kierowców.
- W ramach tegorocznej edycji, raz w miesiącu przyznawana będzie nagroda miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
- Finaliści i zwycięzcy konkursu otrzymają vouchery do biura podróży, co pozwoli im samodzielnie zdecydować o kierunku kolejnej podróży.
Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, organizowany przez Arval Service Lease Polska, lidera rynku wynajmu długoterminowego pojazdów, stale zyskuje na popularności. W ostatniej edycji przyciągnął blisko 1500 uczestników. Celem konkursu jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), poprzez promowanie wśród kierowców bezpiecznej jazdy oraz zachęcanie ich do poszerzania wiedzy na temat właściwego reagowania w różnych sytuacjach na drodze. Czwarta edycja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 grudnia 2024 roku, a wyniki poznamy na koniec stycznia 2025 roku.
- W 2023 roku Arval we wszystkich krajach, w których działa, wyraźnie obniżył szkodowość w wynajmowanej flocie, aż o 20% w porównaniu do 2019 roku. Wpływ na to miały między innymi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, które odbywały się w 22 z 29 krajów, w tym w Polsce. Ponadto, Arval od lat wspiera klientów w rozwijaniu kultury bezpiecznej jazdy poprzez holistyczne podejście integrujące dane, edukację, szkolenia, budowanie świadomości i odpowiednio dopasowane produkty. W polskim oddziale firmy ważnym elementem tego podejścia jest konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kierowców firmowych flot. Nie tylko promuje on bezpieczną jazdę, ale także nagradza za odpowiedzialne praktyki. Jego kolejne edycje i rosnące zainteresowanie potwierdzają, że nasza inicjatywa spotyka się z pozytywnym odbiorem i jest potrzebna, ponieważ przynosi wymierne efekty w postaci mniejszej liczby kolizji i wypadków - mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager & Sustainability Officer z Arval.
Podobnie jak w ubiegłym roku, uczestnicy będą korzystać z platformy konkursowej online, gdzie zmierzą się z zadaniami związanymi z bezpieczną, ekonomiczną i ekologiczną jazdą. Wyzwania obejmują wypełnianie quizów, oglądanie filmów edukacyjnych oraz uczestnictwo w wirtualnej planszówce stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu. Dodatkowo, kluczowym elementem konkursu jest praktyka – premiowana będzie 6-miesięczna bezpieczna jazda bez wypadków, wykroczeń i mandatów.
W tej edycji, na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają 3 nagrody główne w postaci voucherów Pluxee Travel&SPA do wykorzystania w biurze podróży o wartości 10000, 3000 i 3000 zł. Raz w miesiącu przyznawane będzie także specjalne wyróżnienie dla lidera miesiąca – nagrodą jest samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, jest firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś tegorocznym sponsorem nagród dodatkowych jest KIA.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.