Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z pojazdów wynajętych od Arval. Przez najbliższe pół roku uczestnicy tego konkursu będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, zaprezentować odpowiedzialną postawę za kierownicą i zawalczyć o prestiżowy tytuł Ambasadora Bezpiecznej Jazdy Arval. Na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
- Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który organizowany jest od 2017 roku, wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności firmy, promując bezpieczeństwo drogowe i odpowiedzialną postawę kierowców flotowych.
- We wszystkich edycjach konkursu łącznie wzięło udział już ponad 2500 kierowców.
- W ramach tegorocznej edycji, raz w miesiącu przyznawana będzie nagroda miesiąca – samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
- Finaliści i zwycięzcy konkursu otrzymają vouchery do biura podróży, co pozwoli im samodzielnie zdecydować o kierunku kolejnej podróży.
Konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, organizowany przez Arval Service Lease Polska, lidera rynku wynajmu długoterminowego pojazdów, stale zyskuje na popularności. W ostatniej edycji przyciągnął blisko 1500 uczestników. Celem konkursu jest wspieranie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), poprzez promowanie wśród kierowców bezpiecznej jazdy oraz zachęcanie ich do poszerzania wiedzy na temat właściwego reagowania w różnych sytuacjach na drodze. Czwarta edycja rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 31 grudnia 2024 roku, a wyniki poznamy na koniec stycznia 2025 roku.
- W 2023 roku Arval we wszystkich krajach, w których działa, wyraźnie obniżył szkodowość w wynajmowanej flocie, aż o 20% w porównaniu do 2019 roku. Wpływ na to miały między innymi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, które odbywały się w 22 z 29 krajów, w tym w Polsce. Ponadto, Arval od lat wspiera klientów w rozwijaniu kultury bezpiecznej jazdy poprzez holistyczne podejście integrujące dane, edukację, szkolenia, budowanie świadomości i odpowiednio dopasowane produkty. W polskim oddziale firmy ważnym elementem tego podejścia jest konkurs „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval”, który cieszy się dużym zainteresowaniem wśród kierowców firmowych flot. Nie tylko promuje on bezpieczną jazdę, ale także nagradza za odpowiedzialne praktyki. Jego kolejne edycje i rosnące zainteresowanie potwierdzają, że nasza inicjatywa spotyka się z pozytywnym odbiorem i jest potrzebna, ponieważ przynosi wymierne efekty w postaci mniejszej liczby kolizji i wypadków - mówi Anna Lelonek, Digital Marketing Manager & Sustainability Officer z Arval.
Podobnie jak w ubiegłym roku, uczestnicy będą korzystać z platformy konkursowej online, gdzie zmierzą się z zadaniami związanymi z bezpieczną, ekonomiczną i ekologiczną jazdą. Wyzwania obejmują wypełnianie quizów, oglądanie filmów edukacyjnych oraz uczestnictwo w wirtualnej planszówce stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu. Dodatkowo, kluczowym elementem konkursu jest praktyka – premiowana będzie 6-miesięczna bezpieczna jazda bez wypadków, wykroczeń i mandatów.
W tej edycji, na najbardziej zaangażowanych uczestników czekają 3 nagrody główne w postaci voucherów Pluxee Travel&SPA do wykorzystania w biurze podróży o wartości 10000, 3000 i 3000 zł. Raz w miesiącu przyznawane będzie także specjalne wyróżnienie dla lidera miesiąca – nagrodą jest samochód elektryczny Kia na weekend wraz z kartą na doładowanie.
Partnerem konkursu i sponsorem nagród głównych, tak jak w latach ubiegłych, jest firma ubezpieczeniowa Greenval, zaś tegorocznym sponsorem nagród dodatkowych jest KIA.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.