Komunikaty PR

Mazda MX-30 zwycięzcą Tech Awards 2020 w kategorii Elektromobilność

2021-01-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Pierwsza elektryczna Mazda MX-30 rozpoczęła rok 2021 od sukcesu. Czytelnicy magazynu „Komputer Świat” i serwisu www.komputerswiat.pl w prestiżowym plebiscycie Tech Awards 2020 uznali Mazdę MX-30 najlepszym samochodem elektrycznym.

Nagroda czytelników - entuzjastów najnowszych technologii – jest dla MX-30, debiutującej zaledwie kilka miesięcy temu w konkurencyjnym segmencie aut elektrycznych, ogromnym wyróżnieniem. „Mazda MX-30 jest nie tylko bardzo stylowa – zachowuje piękną, staranną stylistykę projektowania KODO – ale jednocześnie jest zaawansowana technologicznie. Już w seryjnym wyposażeniu ma wszystkie nowinki, które ułatwiają jazdę i czynią ją bardziej komfortową – kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, reflektory LED, aktywny tempomat, system Apple Car Play/Android Auto i można nią zarządzać z poziomu smartfona poprzez aplikację MyMazda. To podoba się współczesnym kierowcom i dlatego MX-30 doceniona została w plebiscycie Tech Awards.” – powiedział Szymon Sołtysik, PR Manager Mazda Motor Poland.

Zastosowana w MX-30 nowa technologia napędu elektrycznego e-Skyactiv łączy wykorzystanie akumulatora litowo-jonowego i silnika elektrycznego z użyciem rozwiązań będących realizacją filozofii konstrukcyjnej Mazdy, skupionej na człowieku. Nie tylko starannie zaprojektowane wnętrze, ale przede wszystkim liczne systemy bezpieczeństwa oraz wsparcia kierowcy zapewniają komfort podróżowania i pewność prowadzenia. Jednocześnie Mazda MX-30 jest samochodem na wskroś ekologicznym zarówno pod względem zastosowanego napędu, ale też z uwagi na koncepcję napędu elektrycznego w duchu rightsizingu, czyli dostosowania wielkości akumulatora do rozmiaru i przeznaczenia pojazdu, w trosce o pozostawienie jak najmniejszego śladu węglowego. Wnętrze Mazdy MX-30 wykonane jest z estetycznych materiałów częściowo pochodzących z recyklingu.

Moc maksymalna silnika e-Skyactiv Mazdy MX-to 145 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 270,9 Nm. Przy zużyciu energii elektrycznej wg normy WLTP w cyklu mieszanym na poziomie 19 kWh/100 km i zerowej emisji CO2[1]  samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,7 s., a zasięg w mieście mierzony wg normy WLTP wynosi 265 km.

Tech Awards to największy i najważniejszy w Polsce plebiscyt na najlepsze produkty technologicznie. W tej edycji oddano ponad 425 tys. głosów na produkty z 9 kategorii.

 


[1] Pojazdy są homologowane zgodnie z procedurą zatwierdzenia WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure – światowej zharmonizowanej procedury testów pojazdów lekkich; Rozporządzenie (UE) 1151 / 2017; Rozporządzenie (UE) 2007/715).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.