Komunikaty PR

Mio - Liderem kamer samochodowym w 2020 roku

2020-10-22  |  01:00
Biuro prasowe

16 października 2020 w warszawskim hotelu Regent, odbyła się XI gala konkursu Polish Businesswoman Awards, którego organizatorem jest redakcja magazynu „Businesswoman & life”. Podczas uroczystego wieczoru, który poprowadził aktor Jacek Borkowski uhonorowane zostały firmy oraz osobowości, które w ostatnim roku wyznaczały trendy oraz kierunki rozwoju w swoich branżach. O tym, kto otrzyma statuetkę decydowało jury w składzie

  • Sławek Muturi - założyciel Grupy Mzuri
  • Elżbieta Lanc - członkini Zarządu Województwa Mazowieckiego
  • Iwona Sorbian - specjalistka w zakresie zarządzania czasem, optymalizacji produkcji, podnoszeniu efektywności pracowników,
  • Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna czasopisma Businesswoman & life.

Jedną z firm, która decyzją jury została wyróżniona w tegorocznym plebiscycie jest marka Mio. Firma została uznana za lidera wśród producentów kamer samochodowych. Jak podkreśla Łukasz Tetkowski CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe, wyróżnienie przyznane Mio jest potwierdzeniem obrania skutecznej strategii rozwoju marki.

- Jest nam niezmiernie miło, że jury plebiscytu Polish Businesswoman Awards przyznało nam tytuł lidera wśród producentów wideorejestratorów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obrana przez nas droga rozwoju marki była słuszna. Od zawsze uważaliśmy, że głównym aspektem, na który powinna stawiać firma w swojej działalności jest innowacyjność i wysoka jakość produktów. W naszych urządzeniach nie ma półśrodków i zawsze staramy się, by komponenty, z których wytworzone są nasze urządzenia były jak najlepsze. Dzięki zastosowaniu miedzy innymi szklanej optyki, innowacyjnych autorskich rozwiązań jak technologia Mio Night Vision z sukcesem wdrażamy rozwiązania z produktów premium do modeli ze średniej półki cenowej. Dzięki temu coraz więcej ludzi korzysta zwraca uwagę nie tylko na cenę, ale przede wszystkim jakość.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.