Mio - Liderem kamer samochodowym w 2020 roku
16 października 2020 w warszawskim hotelu Regent, odbyła się XI gala konkursu Polish Businesswoman Awards, którego organizatorem jest redakcja magazynu „Businesswoman & life”. Podczas uroczystego wieczoru, który poprowadził aktor Jacek Borkowski uhonorowane zostały firmy oraz osobowości, które w ostatnim roku wyznaczały trendy oraz kierunki rozwoju w swoich branżach. O tym, kto otrzyma statuetkę decydowało jury w składzie
- Sławek Muturi - założyciel Grupy Mzuri
- Elżbieta Lanc - członkini Zarządu Województwa Mazowieckiego
- Iwona Sorbian - specjalistka w zakresie zarządzania czasem, optymalizacji produkcji, podnoszeniu efektywności pracowników,
- Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna czasopisma Businesswoman & life.
Jedną z firm, która decyzją jury została wyróżniona w tegorocznym plebiscycie jest marka Mio. Firma została uznana za lidera wśród producentów kamer samochodowych. Jak podkreśla Łukasz Tetkowski – CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe, wyróżnienie przyznane Mio jest potwierdzeniem obrania skutecznej strategii rozwoju marki.
- Jest nam niezmiernie miło, że jury plebiscytu Polish Businesswoman Awards przyznało nam tytuł lidera wśród producentów wideorejestratorów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obrana przez nas droga rozwoju marki była słuszna. Od zawsze uważaliśmy, że głównym aspektem, na który powinna stawiać firma w swojej działalności jest innowacyjność i wysoka jakość produktów. W naszych urządzeniach nie ma półśrodków i zawsze staramy się, by komponenty, z których wytworzone są nasze urządzenia były jak najlepsze. Dzięki zastosowaniu miedzy innymi szklanej optyki, innowacyjnych autorskich rozwiązań jak technologia Mio Night Vision z sukcesem wdrażamy rozwiązania z produktów premium do modeli ze średniej półki cenowej. Dzięki temu coraz więcej ludzi korzysta zwraca uwagę nie tylko na cenę, ale przede wszystkim jakość.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.