Mio - Liderem kamer samochodowym w 2020 roku
16 października 2020 w warszawskim hotelu Regent, odbyła się XI gala konkursu Polish Businesswoman Awards, którego organizatorem jest redakcja magazynu „Businesswoman & life”. Podczas uroczystego wieczoru, który poprowadził aktor Jacek Borkowski uhonorowane zostały firmy oraz osobowości, które w ostatnim roku wyznaczały trendy oraz kierunki rozwoju w swoich branżach. O tym, kto otrzyma statuetkę decydowało jury w składzie
- Sławek Muturi - założyciel Grupy Mzuri
- Elżbieta Lanc - członkini Zarządu Województwa Mazowieckiego
- Iwona Sorbian - specjalistka w zakresie zarządzania czasem, optymalizacji produkcji, podnoszeniu efektywności pracowników,
- Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna czasopisma Businesswoman & life.
Jedną z firm, która decyzją jury została wyróżniona w tegorocznym plebiscycie jest marka Mio. Firma została uznana za lidera wśród producentów kamer samochodowych. Jak podkreśla Łukasz Tetkowski – CEE & DACH Country Marketing Manager Mitac Europe, wyróżnienie przyznane Mio jest potwierdzeniem obrania skutecznej strategii rozwoju marki.
- Jest nam niezmiernie miło, że jury plebiscytu Polish Businesswoman Awards przyznało nam tytuł lidera wśród producentów wideorejestratorów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że obrana przez nas droga rozwoju marki była słuszna. Od zawsze uważaliśmy, że głównym aspektem, na który powinna stawiać firma w swojej działalności jest innowacyjność i wysoka jakość produktów. W naszych urządzeniach nie ma półśrodków i zawsze staramy się, by komponenty, z których wytworzone są nasze urządzenia były jak najlepsze. Dzięki zastosowaniu miedzy innymi szklanej optyki, innowacyjnych autorskich rozwiązań jak technologia Mio Night Vision z sukcesem wdrażamy rozwiązania z produktów premium do modeli ze średniej półki cenowej. Dzięki temu coraz więcej ludzi korzysta zwraca uwagę nie tylko na cenę, ale przede wszystkim jakość.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.