Komunikaty PR

Nowa opona całoroczna Dębica Navigator 3 gotowa na każde warunki pogodowe

2020-11-27  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dębica ( 0.06 MB )

Marka Dębica wprowadza na rynek nową oponę całoroczną Navigator 3 z homologacją zimową 3PMSF. Nowe ogumienie bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych i oferuje sprawdzone osiągi na mokrych drogach, pewną kontrolę na śniegu, a przy tym jest trwałe i efektywne paliwowo. Dębica Navigator 3 będzie dostępna w 29 pozycjach asortymentowych, w tym na obręcze 17 i 18 cali.

Segment opon całorocznych jest jednym z najszybciej rozwijających się w branży oponiarskiej. Jak pokazują badania 3 z 4 konsumentów jest zainteresowanych oponami całorocznymi[1]. Kupujący tego typu ogumienie poszukują trzech podstawowych cech: pełnej kontroli w każdych warunkach pogodowych, efektywnego hamowania i przyczepności na mokrej nawierzchni oraz równie dobrego zachowania na suchej nawierzchni. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Dębica opracowała nową oponę Navigator 3, która zastępuje dotychczasowy model Navigator 2, który z powodzeniem był użytkowany przez miliony polskich kierowców.

Marka Dębica, opracowując nowy model, wykorzystała swoją wieloletnią wiedzę i znajomość oczekiwań polskich konsumentów, a także doświadczenia swojego strategicznego partnera, koncernu Goodyear. W rezultacie powstała opona wyróżniająca się w trzech istotnych obszarach.

Dębica Navigator 3 oferuje sprawdzone osiągi na mokrej nawierzchni. To zasługa znacznie wyraźniejszej rzeźby bieżnika w kształcie litery V, która zwiększa odporność na aquaplaning i zdolność opony do wcześniejszego odprowadzania wody z bieżnika, co poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni i polepsza hamowanie.

Nowa opona oferuje też pewną kontrolę na śniegu, a to za sprawą dodanego falistego kształtu lameli, które w połączeniu z prostymi i podłużnymi lamelami powodują, że krawędzie są pochylone w wielu kierunkach. Poprawia to zdolność opony do wgryzania się w śnieg i wpływa na lepszą przyczepnością.

Co ważne, opona jest trwała i oszczędna paliwowo, za co odpowiada mieszanka polimerowa. Odporność mieszanki na ścieranie pozwala na dłuższe przebiegi, a jej zdolność do generowania mniejszej ilości ciepła i zużywania mniejszej ilości energii zwiększa efektywność paliwową opony.

„Intensywnie pracowaliśmy nad stworzeniem nowej opony całorocznej, która połączy w sobie najważniejsze dla użytkowników cechy, a przy tym będzie atrakcyjna kosztowo. Udało nam się osiągnąć ten balans i z dumą prezentujemy nową oponę Dębica Navigator 3. Wierzymy, że tak jak jej legendarna poprzedniczka, nowa opona całoroczna od Dębicy zdobędzie uznanie milionów kierowców i potwierdzi panowanie marki na polskich drogach.” – wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.

Linia opon Dębica Navigator 3 obejmuje 29 nowych rozmiarów[2], w tym 17’’ i 18’’, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek w ciągu najbliższych miesięcy.

Więcej informacji o oponie na stronie https://www.debica.com.pl/opony/_88?tt=862.

 

[1] Badanie opon całorocznych IPSOS, grudzień 2019, kraje objęte badaniem: Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Polska; n=5005

[2] Opony w rozmiarach 165/70R14 81T, 175/65R14 82T, 205/55R16 94V i 185/65R15 88H są już dostępne na rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.