Nowa opona całoroczna Dębica Navigator 3 gotowa na każde warunki pogodowe
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Marka Dębica wprowadza na rynek nową oponę całoroczną Navigator 3 z homologacją zimową 3PMSF. Nowe ogumienie bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych i oferuje sprawdzone osiągi na mokrych drogach, pewną kontrolę na śniegu, a przy tym jest trwałe i efektywne paliwowo. Dębica Navigator 3 będzie dostępna w 29 pozycjach asortymentowych, w tym na obręcze 17 i 18 cali.
Segment opon całorocznych jest jednym z najszybciej rozwijających się w branży oponiarskiej. Jak pokazują badania 3 z 4 konsumentów jest zainteresowanych oponami całorocznymi[1]. Kupujący tego typu ogumienie poszukują trzech podstawowych cech: pełnej kontroli w każdych warunkach pogodowych, efektywnego hamowania i przyczepności na mokrej nawierzchni oraz równie dobrego zachowania na suchej nawierzchni. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Dębica opracowała nową oponę Navigator 3, która zastępuje dotychczasowy model Navigator 2, który z powodzeniem był użytkowany przez miliony polskich kierowców.
Marka Dębica, opracowując nowy model, wykorzystała swoją wieloletnią wiedzę i znajomość oczekiwań polskich konsumentów, a także doświadczenia swojego strategicznego partnera, koncernu Goodyear. W rezultacie powstała opona wyróżniająca się w trzech istotnych obszarach.
Dębica Navigator 3 oferuje sprawdzone osiągi na mokrej nawierzchni. To zasługa znacznie wyraźniejszej rzeźby bieżnika w kształcie litery V, która zwiększa odporność na aquaplaning i zdolność opony do wcześniejszego odprowadzania wody z bieżnika, co poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni i polepsza hamowanie.
Nowa opona oferuje też pewną kontrolę na śniegu, a to za sprawą dodanego falistego kształtu lameli, które w połączeniu z prostymi i podłużnymi lamelami powodują, że krawędzie są pochylone w wielu kierunkach. Poprawia to zdolność opony do wgryzania się w śnieg i wpływa na lepszą przyczepnością.
Co ważne, opona jest trwała i oszczędna paliwowo, za co odpowiada mieszanka polimerowa. Odporność mieszanki na ścieranie pozwala na dłuższe przebiegi, a jej zdolność do generowania mniejszej ilości ciepła i zużywania mniejszej ilości energii zwiększa efektywność paliwową opony.
„Intensywnie pracowaliśmy nad stworzeniem nowej opony całorocznej, która połączy w sobie najważniejsze dla użytkowników cechy, a przy tym będzie atrakcyjna kosztowo. Udało nam się osiągnąć ten balans i z dumą prezentujemy nową oponę Dębica Navigator 3. Wierzymy, że tak jak jej legendarna poprzedniczka, nowa opona całoroczna od Dębicy zdobędzie uznanie milionów kierowców i potwierdzi panowanie marki na polskich drogach.” – wyjaśniła Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN Goodyear.
Linia opon Dębica Navigator 3 obejmuje 29 nowych rozmiarów[2], w tym 17’’ i 18’’, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek w ciągu najbliższych miesięcy.
Więcej informacji o oponie na stronie https://www.debica.com.pl/opony/_88?tt=862.
[1] Badanie opon całorocznych IPSOS, grudzień 2019, kraje objęte badaniem: Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Polska; n=5005
[2] Opony w rozmiarach 165/70R14 81T, 175/65R14 82T, 205/55R16 94V i 185/65R15 88H są już dostępne na rynku.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.