Paliwo za 4,99 zł/l na dwóch stacjach AVIA w Krakowie
UNIMOT S.A.
aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
adam.kukielewski|unimot.pl| |adam.kukielewski|unimot.pl
+48 501 955 144
unimot.pl/
Grupa Unimot, właściciel sieci stacji AVIA w Polsce, informuje o atrakcyjnej promocji dostępnej na dwóch stacjach paliw w Krakowie: przy ul. Igołomskiej 29B oraz al. Pokoju 62A. Tylko 24 października, w czwartek, w godzinach od 16:00 do 18:00, klienci tych stacji będą mogli zatankować paliwo Pb95 oraz ON w korzystnej cenie 4,99 zł za litr. Promocja będzie dostępna tylko dla klientów, posiadających aplikację AVIA GO.
To okazja, aby zatankować swój pojazd w konkurencyjnej cenie i zaoszczędzić na kosztach paliwa. Promocja ma na celu nie tylko przyciągnięcie nowych kierowców, ale także podziękowanie stałym klientom AVIA za ich lojalność. Oferta obowiązuje przy jednorazowym tankowaniu do maksymalnie 50 litrów paliwa. To kolejna promocja w ramach cyklu ofert organizowanych przez Grupę Unimot w różnych lokalizacjach w całej Polsce.
– Serdecznie zapraszamy wszystkich kierowców do skorzystania z promocji na naszych stacjach AVIA w Krakowie. W ten sposób chcemy docenić lojalność naszych klientów oraz zachęcić nowych do pobrania aplikacji, która jest niezwykle wygodnym narzędziem do płatności oraz sposobem na zdobywanie nagród i korzystanie z ekskluzywnych ofert. 24 października to doskonała okazja, by zatankować paliwo w konkurencyjnej cenie i dołączyć do grona zadowolonych użytkowników AVIA GO – mówi Karolina Sikorska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Unimot.
Grupa Unimot zaprasza kierowców na swoją stację paliw AVIA w wyznaczonych godzinach i prosi o uwzględnienie możliwego zwiększonego natężenia ruchu w tym czasie.
Szczegóły promocji:
Termin: 24 października, czwartek
Godziny: 16:00 – 18:00
Lokalizacja: Stacja Paliw AVIA:
ul. Igołomska 29B, 31-983 Kraków
al. Pokoju 62A, 31-564 Kraków
Cena promocyjna: 4,99 zł za litr Pb95 oraz ON
Limit tankowania: Maksymalnie 50 litrów na jednorazowe tankowanie
Promocja obowiązuje tylko z aplikacją mobilną AVIA GO. Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest na stronie http://www.aviastacjapaliw.pl.*
Aplikacja AVIA GO pełni funkcję programu lojalnościowego, stworzonego z myślą o stałych klientach sieci stacji. Za każde tankowanie oraz zakupy zrobione na stacji paliw, użytkownicy AVIA GO są nagradzani specjalnymi punktami, które następnie mogą wymienić na atrakcyjne nagrody lub zniżki. Ponadto, klienci mają dostęp do specjalnych promocji obejmujących zarówno ofertę paliwową, jak i pozapaliwową. Kolejną z dostępnych funkcjonalności jest możliwość szybkiej i wygodnej płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.
Aby pobrać aplikację, wystarczy odwiedzić sklep Google Play lub App Store na swoim urządzeniu mobilnym i wyszukać aplikację AVIA GO. Następnie klient może dokonać rejestracji, podając swój numer telefonu lub adres e-mail. Po zalogowaniu można od razu rozpocząć korzystanie z aplikacji.
Obecnie, użytkownicy mogą skorzystać z nowego rozwiązania na stacjach własnych sieci AVIA (około 1/3 stacji pod marką AVIA w Polsce). W aplikacji podróżni znajdą mapę, na której mogą sprawdzić, czy ich pobliska stacja jest objęta programem.
*Promocja obowiązuje wyłącznie 18.10.2024 r. z aplikacją AVIA GO w godzinach 16:00 – 18:00 i dotyczy paliw PB95 i ON przy jednorazowym tankowaniu max. 50l. Promocje nie łączą się. Najniższa cena sprzed 30 dni: ON 5,50 zł/l, PB95 5,50 zł/l. Promocja nie obowiązuje przy płatnościach kartą flotową.

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.