PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w motoryzacyjnej stolicy Włoch.
Wydarzenie powraca po 5-letniej przerwie w odnowionym formacie, prezentując kultowe samochody i arcydzieła inżynierii na wystawie plenerowej w tętniącym życiem centrum Turynu. Obok PLI, obecne będą największe firmy motoryzacyjne, co umożliwi uczestnikom podziwianie jazd próbnych i prezentacji na dynamicznych torach. Przez cały weekend odbywać się będą również wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, nawiązujące do lokalnych tradycji.
Chociaż PLI EMEA ma siedzibę w Turynie, dopiero w tym roku, po 50 latach istnienia, po raz pierwszy wspiera to międzynarodowe wydarzenie. Sponsoring i uczestnictwo PLI w 2024 Turin Motor Show stanowi kontynuację zaangażowania firmy we wspieranie lokalnej społeczności. PLI działa w Turynie od 1912 roku, jako dział środków smarnych Grupy Fiat, a w ciągu ostatniego stulecia miał wiele różnych wcieleń, obejmujących Fiat Lubrificanti w latach 70. i FL Selenia w 2000 roku, zanim dołączył do PETRONAS w 2008 roku.
Oprócz bycia pierwszy raz sponsorem targów, PLI weźmie udział w kilku inicjatywach obejmujących m.in. wyścigi, prezentację środków smarnych i wiele innych. Wszystkie wydarzenia pokazują zaangażowanie PLI w budowanie marki o pozytywnym wpływie zarówno na ludzi, jak i na planetę.
"Nasz wybór bycia sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie odzwierciedla głęboki związek PLI z miejscem, w którym działa nasz oddział. Cieszymy się, że możemy zaprezentować światu Turyn jako centrum motoryzacyjne i spodziewamy się, że uczestnicy z przyjemnością dowiedzą się więcej o procesach technicznych, które napędzają innowacje w PLI. Wszystkie wywodzą się z naszego innowacyjnego centrum badawczo-rozwojowego na obrzeżach miasta" - mówi Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director EMEA w PETRONAS Lubricants International. "Salone dell'Auto pozwala nam dzielić się z szeroką publicznością naszym doświadczeniem i pasją do samochodów, od wyścigów po pojazdy przyszłości i nie tylko".
Andrea Levy, prezes Salone Auto Torino, komentuje: "Partnerstwo pomiędzy Salone Auto Torino i PETRONAS opiera się na wspólnej pasji do silników. Razem budujemy program, który przemówi do entuzjastów i odwiedzających z całych Włoch podczas tej edycji Salone dell'Auto di Torino, gdzie ponad 40 marek motoryzacyjnych wystawi się szerokiej publiczności".
PLI zaprezentuje przegląd swoich działań w świecie wyścigów samochodowych. Publiczność będzie miała okazję zobaczyć z bliska bolid Formuły 1 zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team i odkryć decydującą rolę płynów w osiąganiu niezwykłych sukcesów. Technologia środków smarnych PETRONAS Syntium, stosowana przez zespół, przyczyniła się do jego sukcesu, jakim było 8-krotne zdobycie mistrzostwa świata konstruktorów FIA Formuły 1.
Wśród innowacji obecnych w sektorze płynów do pojazdów elektrycznych (EV), PLI zaprezentuje również gamę PETRONAS Iona, która potwierdza rolę firmy jako pioniera w przejściu na zrównoważoną mobilność. Zrównoważony rozwój od dawna jest nieodłącznym elementem PLI: firma ma wiele celów w tym zakresie, m.in. osiągnięcie neutralności węglowej do 2050 r. W 1992 roku uruchomiła projekt ZIT (Zero Impact Trend), aby podkreślić wkład środków smarnych w redukcję emisji. Od tego czasu PLI kontynuuje rozwój w tym zakresie, tworząc w 2023 r. jednostkę biznesową NEV w całości poświęconą płynom do pojazdów elektrycznych, dzięki czemu zrównoważona przyszłość jest tak naprawdę osiągalna tu i teraz.
Obecnie PETRONAS Lubricants International traktuje kwestie środowiskowe jako kluczową wartość we wszystkich aspektach rozwoju środków smarnych. Koncentracja PLI na opracowywaniu zaawansowanych i zrównoważonych technologii podkreśla dążenie firmy do stworzenia świata, w którym energia jest produkowana i wykorzystywana w sposób odpowiedzialny.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.