PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w motoryzacyjnej stolicy Włoch.
Wydarzenie powraca po 5-letniej przerwie w odnowionym formacie, prezentując kultowe samochody i arcydzieła inżynierii na wystawie plenerowej w tętniącym życiem centrum Turynu. Obok PLI, obecne będą największe firmy motoryzacyjne, co umożliwi uczestnikom podziwianie jazd próbnych i prezentacji na dynamicznych torach. Przez cały weekend odbywać się będą również wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, nawiązujące do lokalnych tradycji.
Chociaż PLI EMEA ma siedzibę w Turynie, dopiero w tym roku, po 50 latach istnienia, po raz pierwszy wspiera to międzynarodowe wydarzenie. Sponsoring i uczestnictwo PLI w 2024 Turin Motor Show stanowi kontynuację zaangażowania firmy we wspieranie lokalnej społeczności. PLI działa w Turynie od 1912 roku, jako dział środków smarnych Grupy Fiat, a w ciągu ostatniego stulecia miał wiele różnych wcieleń, obejmujących Fiat Lubrificanti w latach 70. i FL Selenia w 2000 roku, zanim dołączył do PETRONAS w 2008 roku.
Oprócz bycia pierwszy raz sponsorem targów, PLI weźmie udział w kilku inicjatywach obejmujących m.in. wyścigi, prezentację środków smarnych i wiele innych. Wszystkie wydarzenia pokazują zaangażowanie PLI w budowanie marki o pozytywnym wpływie zarówno na ludzi, jak i na planetę.
"Nasz wybór bycia sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie odzwierciedla głęboki związek PLI z miejscem, w którym działa nasz oddział. Cieszymy się, że możemy zaprezentować światu Turyn jako centrum motoryzacyjne i spodziewamy się, że uczestnicy z przyjemnością dowiedzą się więcej o procesach technicznych, które napędzają innowacje w PLI. Wszystkie wywodzą się z naszego innowacyjnego centrum badawczo-rozwojowego na obrzeżach miasta" - mówi Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director EMEA w PETRONAS Lubricants International. "Salone dell'Auto pozwala nam dzielić się z szeroką publicznością naszym doświadczeniem i pasją do samochodów, od wyścigów po pojazdy przyszłości i nie tylko".
Andrea Levy, prezes Salone Auto Torino, komentuje: "Partnerstwo pomiędzy Salone Auto Torino i PETRONAS opiera się na wspólnej pasji do silników. Razem budujemy program, który przemówi do entuzjastów i odwiedzających z całych Włoch podczas tej edycji Salone dell'Auto di Torino, gdzie ponad 40 marek motoryzacyjnych wystawi się szerokiej publiczności".
PLI zaprezentuje przegląd swoich działań w świecie wyścigów samochodowych. Publiczność będzie miała okazję zobaczyć z bliska bolid Formuły 1 zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team i odkryć decydującą rolę płynów w osiąganiu niezwykłych sukcesów. Technologia środków smarnych PETRONAS Syntium, stosowana przez zespół, przyczyniła się do jego sukcesu, jakim było 8-krotne zdobycie mistrzostwa świata konstruktorów FIA Formuły 1.
Wśród innowacji obecnych w sektorze płynów do pojazdów elektrycznych (EV), PLI zaprezentuje również gamę PETRONAS Iona, która potwierdza rolę firmy jako pioniera w przejściu na zrównoważoną mobilność. Zrównoważony rozwój od dawna jest nieodłącznym elementem PLI: firma ma wiele celów w tym zakresie, m.in. osiągnięcie neutralności węglowej do 2050 r. W 1992 roku uruchomiła projekt ZIT (Zero Impact Trend), aby podkreślić wkład środków smarnych w redukcję emisji. Od tego czasu PLI kontynuuje rozwój w tym zakresie, tworząc w 2023 r. jednostkę biznesową NEV w całości poświęconą płynom do pojazdów elektrycznych, dzięki czemu zrównoważona przyszłość jest tak naprawdę osiągalna tu i teraz.
Obecnie PETRONAS Lubricants International traktuje kwestie środowiskowe jako kluczową wartość we wszystkich aspektach rozwoju środków smarnych. Koncentracja PLI na opracowywaniu zaawansowanych i zrównoważonych technologii podkreśla dążenie firmy do stworzenia świata, w którym energia jest produkowana i wykorzystywana w sposób odpowiedzialny.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.