Komunikaty PR

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

2024-08-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w motoryzacyjnej stolicy Włoch.

Wydarzenie powraca po 5-letniej przerwie w odnowionym formacie, prezentując kultowe samochody i arcydzieła inżynierii na wystawie plenerowej w tętniącym życiem centrum Turynu. Obok PLI, obecne będą największe firmy motoryzacyjne, co umożliwi uczestnikom podziwianie jazd próbnych i prezentacji na dynamicznych torach. Przez cały weekend odbywać się będą również wydarzenia kulturalne i rozrywkowe, nawiązujące do lokalnych tradycji.

Chociaż PLI EMEA ma siedzibę w Turynie, dopiero w tym roku, po 50 latach istnienia, po raz pierwszy wspiera to międzynarodowe wydarzenie. Sponsoring i uczestnictwo PLI w 2024 Turin Motor Show stanowi kontynuację zaangażowania firmy we wspieranie lokalnej społeczności. PLI działa w Turynie od 1912 roku, jako dział środków smarnych Grupy Fiat, a w ciągu ostatniego stulecia miał wiele różnych wcieleń, obejmujących Fiat Lubrificanti w latach 70. i FL Selenia w 2000 roku, zanim dołączył do PETRONAS w 2008 roku.


Oprócz bycia pierwszy raz sponsorem targów, PLI weźmie udział w kilku inicjatywach obejmujących m.in. wyścigi, prezentację środków smarnych i wiele innych. Wszystkie wydarzenia pokazują zaangażowanie PLI w budowanie marki o pozytywnym wpływie zarówno na ludzi, jak i na planetę.


"Nasz wybór bycia sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie odzwierciedla głęboki związek PLI z miejscem, w którym działa nasz oddział. Cieszymy się, że możemy zaprezentować światu Turyn jako centrum motoryzacyjne i spodziewamy się, że uczestnicy z przyjemnością dowiedzą się więcej o procesach technicznych, które napędzają innowacje w PLI. Wszystkie wywodzą się z naszego innowacyjnego centrum badawczo-rozwojowego na obrzeżach miasta" - mówi Giuseppe Pedretti, Regional Managing Director EMEA w PETRONAS Lubricants International. "Salone dell'Auto pozwala nam dzielić się z szeroką publicznością naszym doświadczeniem i pasją do samochodów, od wyścigów po pojazdy przyszłości i nie tylko".


Andrea Levy, prezes Salone Auto Torino, komentuje: "Partnerstwo pomiędzy Salone Auto Torino i PETRONAS opiera się na wspólnej pasji do silników. Razem budujemy program, który przemówi do entuzjastów i odwiedzających z całych Włoch podczas tej edycji Salone dell'Auto di Torino, gdzie ponad 40 marek motoryzacyjnych wystawi się szerokiej publiczności".

PLI zaprezentuje przegląd swoich działań w świecie wyścigów samochodowych. Publiczność będzie miała okazję zobaczyć z bliska bolid Formuły 1 zespołu Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team i odkryć decydującą rolę płynów w osiąganiu niezwykłych sukcesów. Technologia środków smarnych PETRONAS Syntium, stosowana przez zespół, przyczyniła się do jego sukcesu, jakim było 8-krotne zdobycie mistrzostwa świata konstruktorów FIA Formuły 1.

Wśród innowacji obecnych w sektorze płynów do pojazdów elektrycznych (EV), PLI zaprezentuje również gamę PETRONAS Iona, która potwierdza rolę firmy jako pioniera w przejściu na zrównoważoną mobilność. Zrównoważony rozwój od dawna jest nieodłącznym elementem PLI: firma ma wiele celów w tym zakresie, m.in. osiągnięcie neutralności węglowej do 2050 r. W 1992 roku uruchomiła projekt ZIT (Zero Impact Trend), aby podkreślić wkład środków smarnych w redukcję emisji. Od tego czasu PLI kontynuuje rozwój w tym zakresie, tworząc w 2023 r. jednostkę biznesową NEV w całości poświęconą płynom do pojazdów elektrycznych, dzięki czemu zrównoważona przyszłość jest tak naprawdę osiągalna tu i teraz.


Obecnie PETRONAS Lubricants International traktuje kwestie środowiskowe jako kluczową wartość we wszystkich aspektach rozwoju środków smarnych. Koncentracja PLI na opracowywaniu zaawansowanych i zrównoważonych technologii podkreśla dążenie firmy do stworzenia świata, w którym energia jest produkowana i wykorzystywana w sposób odpowiedzialny.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów Biuro prasowe
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W
Motoryzacja Dealer BYD stawia na akcesoria od Green Cell
2024-08-07 | 01:00

Dealer BYD stawia na akcesoria od Green Cell

Właściciele nowych samochodów elektrycznych marki BYD wyjadą z salonów autoryzowanego dealera marki - Plichta - wyposażeni w akcesoria do ładowania od Green Cell. W pełni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.