Premio Opmar pierwszym serwisem sieci w Polsce wyposażonym w czytnik CheckPoint
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do swojej oferty innowacyjny czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, który umożliwia monitorowanie kluczowych parametrów opon oraz wagi pojazdów ciężarowych. CheckPoint pozwala wyeliminować czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów, co oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne dla kilkuset flot obsługiwanych w skali roku przez Opmar.
Precyzyjna kontrola w kilka sekund
Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie działań konserwacyjnych.
Rozwiązanie Goodyear znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowane monitoringi, które można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia samochodu ciężarowego. Posiadając pełen zakres informacji na temat stanu opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności operacyjne.
- Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. - Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint – dodał Jarosz.
Należąca do Goodyear franczyzowa sieć Premio zrzesza już 160 serwisów w całej Polsce, położonych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonalą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear. Serwisy Premio oferują również szeroki wybór opon, które spełnią oczekiwania różnych grupy konsumentów.
Floty w centrum uwagi
Premio Opmar, mieszczący się przy ul. Serwisowej 1 w Łyskach k. Choroszczy, to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem w branży usług serwisowych. To firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Serwis oferuje kompleksową obsługę m.in. w zakresie sprzedaży, wymiany i konserwacji opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności Premio Opmar.
- Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów. To narzędzie oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne, zarówno dla naszego biznesu, jak i dla naszych klientów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.
Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych - lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Strategiczne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług serwisowych. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd flotowy może szybciej wrócić do ruchu i dalszego wykonywania zadań.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.