Komunikaty PR

Premio Opmar pierwszym serwisem sieci w Polsce wyposażonym w czytnik CheckPoint

2023-11-09  |  15:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do swojej oferty innowacyjny czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, który umożliwia monitorowanie kluczowych parametrów opon oraz wagi pojazdów ciężarowych. CheckPoint pozwala wyeliminować czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów, co oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne dla kilkuset flot obsługiwanych w skali roku przez Opmar.

Precyzyjna kontrola w kilka sekund

Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie działań konserwacyjnych.

Rozwiązanie Goodyear znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie  ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowane monitoringi, które można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia samochodu ciężarowego. Posiadając pełen zakres informacji na temat stanu opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności operacyjne.

- Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. - Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint –  dodał Jarosz.

Należąca do Goodyear franczyzowa sieć Premio zrzesza już 160 serwisów w całej Polsce, położonych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonalą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear. Serwisy Premio oferują również szeroki wybór opon, które spełnią oczekiwania różnych grupy konsumentów.

Floty w centrum uwagi

Premio Opmar, mieszczący się przy ul. Serwisowej 1 w Łyskach k. Choroszczy, to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem w branży usług serwisowych. To firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Serwis oferuje kompleksową obsługę m.in. w zakresie sprzedaży, wymiany i konserwacji opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności Premio Opmar.

- Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów. To narzędzie oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne, zarówno dla naszego biznesu, jak i dla naszych klientów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.

Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych - lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Strategiczne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług serwisowych. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd flotowy może szybciej wrócić do ruchu i dalszego wykonywania zadań. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.