Komunikaty PR

Premio Opmar pierwszym serwisem sieci w Polsce wyposażonym w czytnik CheckPoint

2023-11-09  |  15:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do swojej oferty innowacyjny czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, który umożliwia monitorowanie kluczowych parametrów opon oraz wagi pojazdów ciężarowych. CheckPoint pozwala wyeliminować czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów, co oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne dla kilkuset flot obsługiwanych w skali roku przez Opmar.

Precyzyjna kontrola w kilka sekund

Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie działań konserwacyjnych.

Rozwiązanie Goodyear znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie  ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowane monitoringi, które można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia samochodu ciężarowego. Posiadając pełen zakres informacji na temat stanu opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności operacyjne.

- Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. - Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint –  dodał Jarosz.

Należąca do Goodyear franczyzowa sieć Premio zrzesza już 160 serwisów w całej Polsce, położonych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonalą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear. Serwisy Premio oferują również szeroki wybór opon, które spełnią oczekiwania różnych grupy konsumentów.

Floty w centrum uwagi

Premio Opmar, mieszczący się przy ul. Serwisowej 1 w Łyskach k. Choroszczy, to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem w branży usług serwisowych. To firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Serwis oferuje kompleksową obsługę m.in. w zakresie sprzedaży, wymiany i konserwacji opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności Premio Opmar.

- Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów. To narzędzie oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne, zarówno dla naszego biznesu, jak i dla naszych klientów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.

Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych - lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Strategiczne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług serwisowych. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd flotowy może szybciej wrócić do ruchu i dalszego wykonywania zadań. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.