Steinhof unowocześnia linie produkcyjne do wytwarzania klocków hamulcowych
Okoliczności 2020 roku nie zatrzymały firmy Steinhof na drodze do rozwoju i zwiększania oferty w obszarze klocków hamulcowych. Spółka unowocześniła linie produkcyjne i zwiększyła ich wydajność poprzez zakup maszyn do szlifowania klocków marki COMEC oraz rozbudowę instalacji do wygrzewania tunelowego. Wprowadzono także nowe referencje w gamie klocków dla samochodów osobowych.
Wewnątrzzakładowe laboratorium Steinhof, które pełni również rolę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego, czuwa nad jakością produkowanych wyrobów. Kontrola rozpoczyna się już w momencie dostawy surowców do produkcji mieszanki ciernej. Następnie realizowany jest proces jej mieszania, prasowania i wygrzewania. Etapy końcowe polegają na wykańczaniu i pakowaniu gotowego wyrobu. Dzięki zakupowi nowych maszyn oraz rozbudowaniu dotychczasowych instalacji, firma zwiększyła możliwości produkcyjne, unowocześniła procesy oraz wprowadziła kolejne zastosowania w obszarze klocków hamulcowych.
„Jedną z najważniejszych inwestycji w 2020 roku był dla nas zakup szlifierki do klocków marki COMEC. Jest to specjalistyczne urządzenie o wydajności znacznie przewyższającej dzisiejsze możliwości produkcyjne firmy, zapewniające zmienną geometrię warstwy szlifowanej (przecinanie, fazowanie, szlifowanie wstępne i końcowe). Szlifierka ta posiada również dodatkowy element - czyszczenie klocków i demagnetyzację, jako przygotowanie do kolejnego etapu procesu wykańczania klocków. To wysoce specjalistyczna maszyna, przeznaczona do budowy w pełni zautomatyzowanej linii produkcyjnej. Jesteśmy przekonani, że zastosowanie tego rodzaju rozwiązań umożliwi zwiększenie skali produkcji oraz pomoże jeszcze lepiej kontrolować jakość wyborów” – wyjaśnia Adam Kurek z działu produkcji klocków hamulcowych w firmie Steinhof.
Dzięki unowocześnieniu linii produkcyjnej oraz pracom wewnątrzzakładowego laboratorium Steinhof, wprowadzono także kolejne referencje w gamie klocków do samochodów osobowych. Firma wyszczególnia trzy pozycje ze względu na szeroki wachlarz zastosowań w różnych markach i modelach:
- Klocek o numerze katalogowym SM0001 przeznaczony do: Audi: A1, A3, A4, A6, A8, TT, VW: Beetle, Bora, Caddy, Polo, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Skoda: Fabia, Octavia, Praktik, Rapid, Yeti, Superb, Seat: Altea, Ibiza, Leon, Toledo Peugeot: 1007, 307, 308, Partner, Citreon: Berlingo, C2, C3, C4, DS4, Elysee, Renault: Clio, Fluence, Scenic, Megane, Modus.
- Klocek o numerze katalogowym SM0002 przeznaczony do: Audi: A2, A3, VW: Beetle, Bora, Caddy, Polo, Golf, Jetta, Seat: Altea, Ibiza, Leon, Toledo, Skoda: Fabia, Octavia, Praktik, Rapid, Roomster.
- Klocek o numerze katalogowym SM0003 przeznaczony do: Audi: A4, A6, Skoda: Superb, VW: Golf, Passat, Seat: Exeo.
Produkcja klocków oraz haków holowniczych w Steinhof odbywa się w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO. Wszystkie wykonane produkty posiadają wymagane certyfikaty i homologacje wydane przez angielską jednostkę VCA (Vehicle Certification Agency) a także certyfikat polski, wydany przez PIMOT (Przemysłowy Instytut Motoryzacji). Oferta klocków hamulcowych znajduje się w internetowym katalogu Steinhof na stronie: https://steinhof.pl/oferta/klocki-hamulcowe.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.