Ulepszony czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint do dokładniejszej kontroli opon
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear udoskonalił swój czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, wprowadzając nową, modułową konstrukcję czujnika mierzącego głębokość bieżnika i zaawansowane lasery i kamery, zapewniając jeszcze większą precyzję pomiaru nawet przy skomplikowanych wzorach bieżnika. Nowe funkcje pozwolą na dalszą optymalizację konserwacji opon i pojazdów, redukcję przestojów oraz poprawę efektywności operacyjnej flot. Ulepszenia technologiczne zostały opracowane tak, aby były kompatybilne z większością dotychczasowych wersji systemu Goodyear CheckPoint.
Nowa wersja czytnika zostanie zaprezentowana podczas targów IAA Transportation, które odbywają się w Hanowerze i potrwają do 22 września.
Goodyear CheckPoint to system najazdowy umożliwiający szybką kontrolę stanu opon i parametrów pojazdu. Dzięki zaawansowanej technologicznie płycie naziemnej, wyposażonej w specjalistyczne czujniki i kamery, system automatycznie mierzy i analizuje głębokość bieżnika oraz poziom ciśnienia w oponach w ciągu zaledwie kilku sekund. Zintegrowana konstrukcja, w połączeniu z technologią RFID lub rozpoznawaniem tablic rejestracyjnych, pozwala na dynamiczną i szybką kontrolę wielu pojazdów. Goodyear CheckPoint wykorzystuje innowacyjne funkcje automatycznego pomiaru przejechanych kilometrów, a pozyskane dane natychmiast przesyła do chmury Goodyeara, terminali wyświetlających, a także do aplikacji wspomagających zarządzanie flotą.
Łatwiejsza konserwacja i serwisowanie
Nowa, modułowa konstrukcja czujnika w Goodyear CheckPoint ułatwi konserwację i serwisowanie każdego modułu lasera i kamery dzięki konfiguracji plug-and-play. Konstrukcja ta jest trwalsza w porównaniu z poprzednią wersją, ponieważ jest bardziej odporna na warunki atmosferyczne oraz skutecznie redukuje wpływ dużych obciążeń pojazdu i wibracji, co skutkuje dokładniejszymi pomiarami. Dodatkowo, pomaga zoptymalizować wydajność operacyjną oraz obniżyć koszty klientów, dzięki ograniczonym potrzebom serwisowym.
Goodyear przeprojektował również technologię pomiaru głębokości bieżnika, wykorzystując zaawansowane lasery i kamery, co pozwala na dokładniejsze rozpoznanie głębokości bieżnika. Ulepszony system rejestruje znacznie więcej obrazów przy lepszym oświetleniu, co zwiększa precyzję pomiarów i umożliwia bardziej skuteczną identyfikację stanu opon. To udoskonalenie dostarcza menedżerom flot szczegółowych i bardzo precyzyjnych danych o stanie opon, co wspiera podejmowanie trafnych decyzji i przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa oraz wydajności flot.
“Goodyear nieustannie rozwija technologie opon i dostarcza innowacyjne rozwiązania, które wspierają efektywność flot”, powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Fleet Mobility EMEA w Goodyear. „Najnowsze ulepszenia systemu Goodyear CheckPoint potwierdzają nasze zaangażowanie we wspieranie flot w osiąganiu wyższej wydajności, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju”.
Zintegrowane aplikacje i terminal dla sprawniejszego zarządzania flotą
Goodyear CheckPoint jest obsługiwany przez pakiet zintegrowanych aplikacji zaprojektowanych tak, by zapewnić menedżerom flot i kierowcom płynny dostęp do istotnych danych o stanie pojazdu i opon.
- Aplikacja Goodyear FleetHub, dostępna w wersji internetowej i mobilnej, umożliwia natychmiastowy wgląd w stan opon, oferując szczegółowe analizy oraz spersonalizowane raporty, wspierające proaktywną konserwację.
- Aplikacja Goodyear DriverHub dostarcza kierowcom alerty i powiadomienia o stanie opon w czasie rzeczywistym.
- Opcjonalny terminal wyświetlający niezwłocznie przekazuje praktyczne dane za pomocą przyjaznego dla użytkownika pulpitu nawigacyjnego, a w razie zaobserwowania problemów, takich jak niedopompowane opony lub przeciążenia, natychmiast powiadamia o tym kierowcę przy pomocy kolorowych alertów LED.
- Matryca LED zapewnia wysoki poziom informacji o stanie opon za każdym razem, gdy pojazd przejeżdża przez płytę.
Narzędzia te zapewniają menedżerom flot i kierowcom dostęp do podstawowych informacji potrzebnych do optymalizacji wydajności i bezpieczeństwa.
„Aktualizacja Goodyear CheckPoint otwiera nowe możliwości, pozwalając Goodyearowi na rozszerzenie zastosowania tej technologii poza klientów flotowych, wprowadzając ją do sieci serwisowych, handlu detalicznego i innych partnerów. Zmiany dotyczą nie tylko sprzętu, ale obejmują również przeprojektowanie oprogramowania, które w przyszłości przyniesie wiele innowacji w celu poprawy obsługi klienta,” powiedziała Patricia Azzoni, menedżer produktu w Goodyear.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.