Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową
Droga na szczyt? Klucz to sprawdzony partner w finansowaniu samochodów – to główne przesłanie najnowszej kampanii Volkswagen Financial Services. Realizacja kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu. Tym razem w biznesowej odsłonie.
W spocie wizerunkowym ponownie postawiono na storytelling – emocje towarzyszą drodze do spełnienia biznesowych celów. Autentyczność opowiadanej historii, wyrazisty przekaz oraz podkreślenie pozycji nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych to idea, na której oparto komunikację Volkswagen Financial Services w 2024 roku.
– Chcemy docierać do naszych klientów w sposób, który odzwierciedla ich własne historie i aspiracje. Uważamy, że emocje są kluczowe, ponieważ pomagają zrozumieć siebie i wybrać ścieżkę, którą pragnie się podążać – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.
Spot kontynuuje i rozwija historię bohaterek wiosennego spotu „W góry czy nad morze?”. Szczególną rolę odegrała marka CUPRA, dzięki której możliwe było zgromadzenie ponad 20 nowych modeli Formentor na planie zdjęciowym.
CUPRA w roli głównej
CUPRA to niekonwencjonalna marka łącząca emocje, elektryfikację i sportowe osiągi, która zadebiutowała na rynku w 2018 roku modelem Formentor. Od tamtej pory jest jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Europie i z powodzeniem inspiruje europejskie rynki. CUPRA symbolizuje przyszłość motoryzacji, nieustannie ulepszając technologie, które wyrażane są poprzez wyjątkowy design i najlepsze rozwiązania.
CUPRA w ciągu kilku lat zdobyła uznanie kierowców na całym świecie. Dzięki współpracy z Volkswagen Financial Services modele aut tej marki są dostępne w korzystnym finansowaniu, także w przypadku flot samochodowych – co pokazuje najnowsza, emocjonalna kampania marketingowa VW FS.
– Współpraca z Volkswagen Financial Services jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy przełożyć naszą pasję do motoryzacji, a jednocześnie zaprezentować innowacyjność modeli CUPRA w tak inspirującej historii, gdzie główną rolę motoryzacyjną odegrał nowy Formentor. Nasze samochody idealnie wpisują się w wizję dynamicznej, nowoczesnej mobilności, którą wspólnie promujemy – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Managerka marek SEAT&CUPRA.
Twórcy kampanii
Twórcy kampanii przygotowali dwa spoty: pierwszy z nich trwa 30 sekund, drugi 50 sekund. Za realizację odpowiada agencja reklamowa Vision&People przy współpracy z domem produkcyjnym Motion Brand. Kampanię PR-owo wspiera dfusion communication. Premiera spotu miała miejsce 23 września br. – z tym dniem wystartowały wszystkie działania kampanijne digital. Od 1 października spot będzie emitowany w telewizji, między innymi w Polsacie i TVN.
Volkswagen Financial Services to nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services na stronie www.vwfs.pl.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.