Komunikaty PR

Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową

2024-09-27  |  01:00
Biuro prasowe

Droga na szczyt? Klucz to sprawdzony partner w finansowaniu samochodów – to główne przesłanie najnowszej kampanii Volkswagen Financial Services. Realizacja kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu. Tym razem w biznesowej odsłonie.

W spocie wizerunkowym ponownie postawiono na storytelling – emocje towarzyszą drodze do spełnienia biznesowych celów. Autentyczność opowiadanej historii, wyrazisty przekaz oraz podkreślenie pozycji nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych to idea, na której oparto komunikację Volkswagen Financial Services w 2024 roku.

Chcemy docierać do naszych klientów w sposób, który odzwierciedla ich własne historie i aspiracje. Uważamy, że emocje są kluczowe, ponieważ pomagają zrozumieć siebie i wybrać ścieżkę, którą pragnie się podążać – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.

Spot kontynuuje i rozwija historię bohaterek wiosennego spotu „W góry czy nad morze?”. Szczególną rolę odegrała marka CUPRA, dzięki której możliwe było zgromadzenie ponad 20 nowych modeli Formentor na planie zdjęciowym.

CUPRA w roli głównej

CUPRA to niekonwencjonalna marka łącząca emocje, elektryfikację i sportowe osiągi, która zadebiutowała na rynku w 2018 roku modelem Formentor. Od tamtej pory jest jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Europie i z powodzeniem inspiruje europejskie rynki. CUPRA symbolizuje przyszłość motoryzacji, nieustannie ulepszając technologie, które wyrażane są poprzez wyjątkowy design i najlepsze rozwiązania.

CUPRA w ciągu kilku lat zdobyła uznanie kierowców na całym świecie. Dzięki współpracy z Volkswagen Financial Services modele aut tej marki są dostępne w korzystnym finansowaniu, także w przypadku flot samochodowych – co pokazuje najnowsza, emocjonalna kampania marketingowa VW FS.

Współpraca z Volkswagen Financial Services jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mogliśmy przełożyć naszą pasję do motoryzacji, a jednocześnie zaprezentować innowacyjność modeli CUPRA w tak inspirującej historii, gdzie główną rolę motoryzacyjną odegrał nowy Formentor. Nasze samochody idealnie wpisują się w wizję dynamicznej, nowoczesnej mobilności, którą wspólnie promujemy – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Managerka marek SEAT&CUPRA.

Twórcy kampanii

Twórcy kampanii przygotowali dwa spoty: pierwszy z nich trwa 30 sekund, drugi 50 sekund. Za realizację odpowiada agencja reklamowa Vision&People przy współpracy z domem produkcyjnym Motion Brand. Kampanię PR-owo wspiera dfusion communication. Premiera spotu miała miejsce 23 września br. – z tym dniem wystartowały wszystkie działania kampanijne digital. Od 1 października spot będzie emitowany w telewizji, między innymi w Polsacie i TVN.

Volkswagen Financial Services to nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services na stronie www.vwfs.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear UltraGrip Performance 3 zwycięzcą testu opon zimowych ADAC Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:05

Goodyear UltraGrip Performance 3 zwycięzcą testu opon zimowych ADAC

Opona Goodyear UltraGrip Performance 3 zwyciężyła w najnowszym teście opon zimowych ADAC  w rozmiarze 215/55R17 dla popularnego segmentu kompaktowych SUV-ów, pokonując 16
Motoryzacja Ekologia na torach – czyli co?
2024-09-23 | 01:00

Ekologia na torach – czyli co?

Infrastruktura kolejowa i tramwajowa odgrywają ważną rolę w codziennym funkcjonowaniu miast i regionów w całym kraju. Aby sprostać rosnącym wymaganiom przewozowym oraz poprawić
Motoryzacja Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024
2024-09-20 | 12:00

Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024

Volkswagen Financial Services, lider w finansowaniu aut osobowych oraz laureat nagrody „Lider Elektromobilności 2023” w kategorii Finansowanie, jest ponownie partnerem strategicznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.