Wielki powrót wielkiej promocji: gwarantowana gotówka za zakup opon Continental
Plej
Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl
W związku z nadchodzącym sezonem wymiany opon na zimowe marka Continental zachęca konsumentów do wyboru swoich produktów poprzez zwrot części kosztów zakupu nowych opon. Mechanizm promocji, zastosowany po raz pierwszy wiosną tego roku, zyskał ogromne uznanie konsumentów. Dlatego w październiku 2020 Continental wraca z kolejną promocją wspierającą sprzedaż, która w tym sezonie skierowana jest nie tylko do osób fizycznych, ale też do przedsiębiorców, prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze. Promocja trwa od 12.10.2020 do 30.11.2020. Za koncept i kreację odpowiada agencja Plej
Za zarejestrowany na stronie contiuhp.pl zakup kompletu nowych opon marki Continental 18" i większych, klienci otrzymają zwrot 150zł, za komplet opon 17" - 100 zł, a za 16" – zwrot 50 zł. Łączna pula to 2000 nagród o różnych wartościach. Produkty objęte promocją to opony zimowe i wielosezonowe do aut osobowych i SUV. Odbiór nagrody ma formę wypłaty BLIK w bankomacie.
- Nowa promocja jest kontynuacją opartej na tym samym mechanizmie komunikacji wiosennej, która zyskała uznanie i dużą sympatię konsumentów. Warto podkreślić, że w bieżącej odsłonie z promocji mogą skorzystać już nie tylko osoby fizyczne, ale też osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Kampania wspierająca sprzedaż będzie prowadzona głównie w kanałach digitalowych, social mediach, na platformach e-commerce oraz w prasie. Za kreację i koncept odpowiada agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom – mówi Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.
Szczegóły, regulamin promocji oraz rejestracja zakupu na www.contiuhp.pl
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.