Komunikaty PR

Wielki powrót wielkiej promocji: gwarantowana gotówka za zakup opon Continental

2020-10-12  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gorczyńska
Plej

Wiertnicza 128
02-952 Warszawa
katarzyna.gorczynska|plej.pl| |katarzyna.gorczynska|plej.pl
+48 881 771 587
www.plej.pl

W związku z nadchodzącym sezonem wymiany opon na zimowe marka Continental zachęca konsumentów do wyboru swoich produktów poprzez zwrot części kosztów zakupu nowych opon. Mechanizm promocji, zastosowany po raz pierwszy wiosną tego roku, zyskał ogromne uznanie konsumentów. Dlatego w październiku 2020 Continental wraca z kolejną promocją wspierającą sprzedaż, która w tym sezonie skierowana jest nie tylko do osób fizycznych, ale też do przedsiębiorców, prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze. Promocja trwa od 12.10.2020 do 30.11.2020. Za koncept i kreację odpowiada agencja Plej

Za zarejestrowany na stronie contiuhp.pl zakup kompletu nowych opon marki Continental 18" i większych, klienci otrzymają zwrot 150zł, za komplet opon 17" - 100 zł, a za 16" – zwrot 50 zł. Łączna pula to 2000 nagród o różnych wartościach. Produkty objęte promocją to opony zimowe i wielosezonowe do aut osobowych i SUV. Odbiór nagrody ma formę wypłaty BLIK w bankomacie.

- Nowa promocja jest kontynuacją opartej na tym samym mechanizmie komunikacji wiosennej, która zyskała uznanie i dużą sympatię konsumentów. Warto podkreślić, że w bieżącej odsłonie z promocji mogą skorzystać już nie tylko osoby fizyczne, ale też osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Kampania wspierająca sprzedaż będzie prowadzona głównie w kanałach digitalowych, social mediach, na platformach e-commerce oraz w prasie. Za kreację i koncept odpowiada agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom – mówi Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Szczegóły, regulamin promocji oraz rejestracja zakupu na www.contiuhp.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Plej
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.