Mr. Prepper od 10 grudnia dostępny na Microsoft Xbox!
Mr. Prepper, jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów z grupy PlayWay w 2021 roku, już 10 grudnia zadebiutuje na Microsoft Xbox. Za wydanie gry w tej wersji odpowiada notowana na GPW spółka Ultimate Games. Producentem tytułu jest Rejected Games.
- Prace nad konwersją gry Mr. Prepper dedykowaną konsoli Microsoft Xbox zostały zakończone. Projekt jest gotowy do wydania. Biorąc pod uwagę nadchodzące premiery i wyprzedaże, zdecydowaliśmy się wydać grę 10 grudnia br. Cena gry będzie wynosić 72,49 PLN, przy czym w pierwszych dniach sprzedaży przewidzieliśmy 15 proc. zniżkę na jej zakup – mówi Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.
Fabuła Mr. Prepper rozgrywa się w totalitarnym świecie, któremu grozi zagłada. Aby przetrwać, gracz będzie musiał podjąć próbę przejęcia kontroli nad sytuacją w państwie. W zbudowanym przez siebie podziemnym schronie opracuje plan działania.
- Mr. Prepper to gra przygodowo-symulacyjna, która z pewnością zaciekawi graczy, którzy lubią mierzyć się z trudnymi wyzwaniami. Obywatele fikcyjnego państwa, czujący ryzyko wojny nuklearnej, muszą się solidnie do niej przygotować. Sytuację utrudnia fakt, że państwem rządzi totalitarny rząd i wobec ludzi stosowane są restrykcje za nieprzestrzeganie ustalonych przez władzę zasad – informuje Rafał Jelonek, dyrektor operacyjny Ultimate Games.
PC-towa wersja gry zadebiutowała w marcu br. W 12 godziny po premierze, tytuł zwrócił jej twórcom wszystkie koszty zainwestowane produkcje i marketing. Po Mr. Preppera najliczniej sięgnęli gracze ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Chin, Rosji oraz Wielkiej Brytanii. Gra ma bardzo dobre oceny użytkowników platformy Steam (obecnie 83 proc.). Producentem projektu jest Rejected Games.
SAP Story: Grupa American Heart of Poland stawia na rozwój z SAP
Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze
Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.