Komunikaty PR

Mundurowi z ważną misją na Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego 2020

2020-09-04  |  06:20
Biuro prasowe
MSPO 2020

Bezpieczeństwo. Baczność. Mundurowi z ważną misją na Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego 2020. 20 żołnierzy 5. Pułku Chemicznego Dowództwa Generalnego będzie wspierało Targi Kielce w zakresie bezpieczeństwa epidemicznego.

Żołnierze wyposażeni w ozonatory i rozpylacze środka dezynfekującego vikon s będą dbali o odpowiednie odkażanie miejsc i sprzętów Wystawy Sił Zbrojnych RP. Jak zapewnił odpowiedzialny za Wystawę ppłk Grzegorz Lisowski, mundurowi pozostają do dyspozycji Targów Kielce w zakresie zintensyfikowania działań dezynfekcyjnych.

W trosce o bezpieczeństwo gości, wystawców i zwiedzających nie tylko podczas MSPO, ale także wszystkich jesiennych wydarzeń Targi Kielce podjęły szereg działań, które umożliwią bezpieczny udział w wydarzeniach. Pojawiły się wielofunkcyjne kabiny, wyposażone w funkcje mierzenia temperatury oraz automatycznej dezynfekcji, tzw. dekontaminacji. Oprócz stosowania innowacyjnych kabin, podczas MSPO zachowane zostaną również niezbędne środki ostrożności m.in.: wzmożone czynności polegające na regularnej dezynfekcji często dotykanych elementów infrastruktury. Podczas jesiennych wydarzeń przed wejściem do terminali dodatkowo dostępne będą punkty sprzedaży maseczek, rękawiczek i płynów antywirusowych. Na terenie kieleckiego ośrodka wystawienniczego nie zabraknie tablic informacyjnych, oznaczeń kierunku ruchu oraz strategicznych punktów takich jak punkty obsługi medycznej czy punkty zakupu środków ochrony indywidualnej. We wszystkich halach i pomieszczeniach sanitarnych zainstalowane są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.

MSPO to nie tylko kompleksowa prezentacja sprzętu wojskowego, ale także biznesowe spotkania i umowy zawierane pomiędzy producentami sektora obronnego z różnych kontynentów. Swoją obecność w tegorocznej edycji potwierdziło już 171 firm, z Polski, Belgii, Chin, Czech, Danii, Francji, Izraela, Korei Płd., Niemiec, Republiki Południowej Afryki, Stanów Zjednoczone, Szwajcarii, Tajwanu, Wielkiej Brytanii i Włochy na powierzchni niemal 10.000 mkw.

MSPO 2020 odbędzie się od 8 do 10 września

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku Biuro prasowe
2025-01-16 | 16:10

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy.
Cyfrowa transformacja SEDKOMP: Od sukcesji międzypokoleniowej do lidera innowacji
2025-01-16 | 14:00

Cyfrowa transformacja SEDKOMP: Od sukcesji międzypokoleniowej do lidera innowacji

Decyzja o przekazaniu części sterów w firmie SEDKOMP młodemu pokoleniu to odważny krok, który połączył wieloletnie doświadczenie z energią i nowoczesnym
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-01-14 | 14:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.