Murapol oferuje zakup mieszkania bez wychodzenia z domu oraz promocję cenową
Grupa Murapol, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwia zainteresowanym zakupem mieszkania jego rezerwację za pośrednictwem sieci internet. Zawarcie umowy może być poprzedzone wideo-rozmową, podczas której doradca klienta GK Murapol poprowadzi nabywcę przez cały proces rezerwacji wybranego lokalu.
Dodatkowo deweloper oferuje w wiosennej promocji cenowej 200 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w promocyjnych cenach. Średnia wysokość rabatu na lokale, wybrane w pakiecie z miejscami postojowymi, to 29,3 tys. zł. Akcja rabatowa potrwa od 17 do 27 marca br.
W puli 200 lokali objętych wiosenną promocją cenową znajdują się mieszkania i apartamenty inwestycyjne powstające w 23 projektach nieruchomościowych w 13 miastach w Polsce, czyli we wszystkich lokalizacjach, w których ze swoją ofertą jest obecna GK Murapol.
Klienci zainteresowani zakupem mieszkania z puli promocyjnej lub oferowanego w cenie katalogowej, poza kontaktem mailowym i telefonicznym, otrzymali możliwość połączenia wideo z doradcą. Następuje to przy wykorzystaniu łatwej w obsłudze aplikacji, której użycie przez klienta nie wymaga żadnych instalacji po jego stronie. Termin wideo-rozmowy zostaje wcześniej umówiony z klientem na dogodną dla niego porę, a w trakcie jej trwania zostaje mu przedstawiona, poza ofertą mieszkaniową, procedura umożliwiająca zdalne zawarcie umowy rezerwacyjnej.
- Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów chcących nabyć mieszkanie, zachowując przy tym wszelkie środki ostrożności w tych szczególnych okolicznościach, a jednocześnie mając świadomość znaczenia kontaktu wzrokowego klient-doradca, postawiliśmy do dyspozycji nabywców narzędzie umożliwiające wideo-rozmowę. Podczas takiego wideo-spotkania doradca przekazuje klientowi informacje o sposobie zdalnego zawarcia umowy rezerwacyjnej na wybrany przez niego lokal. Dzięki temu nasi klienci bez wychodzenia z domu mogą rezerwować mieszkania, w tym z puli 200 lokali oferowanych w promocji cenowej, dostępnej we wszystkich miastach, w których działamy. - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.
Pula 200 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych wiosenną promocją cenową Grupy Murapol w większości obejmuje lokale z pakietem antysmogowym oraz opcją rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.