Komunikaty PR

Murapol oferuje zakup mieszkania bez wychodzenia z domu oraz promocję cenową

2020-03-17  |  18:00
Biuro prasowe

Grupa Murapol, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwia zainteresowanym zakupem mieszkania jego rezerwację za pośrednictwem sieci internet. Zawarcie umowy może być poprzedzone wideo-rozmową, podczas której doradca klienta GK Murapol poprowadzi nabywcę przez cały proces rezerwacji wybranego lokalu.

Dodatkowo deweloper oferuje w wiosennej promocji cenowej 200 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w promocyjnych cenach. Średnia wysokość rabatu na lokale, wybrane w pakiecie z miejscami postojowymi, to 29,3 tys. zł. Akcja rabatowa potrwa od 17 do 27 marca br.

W puli 200 lokali objętych wiosenną promocją cenową znajdują się mieszkania i apartamenty inwestycyjne powstające w 23 projektach nieruchomościowych w 13 miastach w Polsce, czyli we wszystkich lokalizacjach, w których ze swoją ofertą jest obecna GK Murapol.

Klienci zainteresowani zakupem mieszkania z puli promocyjnej lub oferowanego w cenie katalogowej, poza kontaktem mailowym i telefonicznym, otrzymali możliwość połączenia wideo z doradcą. Następuje to przy wykorzystaniu łatwej w obsłudze aplikacji, której użycie przez klienta nie wymaga żadnych instalacji po jego stronie. Termin wideo-rozmowy zostaje wcześniej umówiony z klientem na dogodną dla niego porę, a w trakcie jej trwania zostaje mu przedstawiona, poza ofertą mieszkaniową, procedura umożliwiająca zdalne zawarcie umowy rezerwacyjnej.  

- Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów chcących nabyć mieszkanie, zachowując przy tym wszelkie środki ostrożności w tych szczególnych okolicznościach, a jednocześnie mając świadomość znaczenia kontaktu wzrokowego klient-doradca, postawiliśmy do dyspozycji nabywców narzędzie umożliwiające wideo-rozmowę. Podczas takiego wideo-spotkania doradca przekazuje klientowi informacje o sposobie zdalnego zawarcia umowy rezerwacyjnej na wybrany przez niego lokal. Dzięki temu nasi klienci bez wychodzenia z domu mogą rezerwować mieszkania, w tym z puli 200 lokali oferowanych w promocji cenowej, dostępnej we wszystkich miastach, w których działamy. - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA.

Pula 200 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych wiosenną promocją cenową Grupy Murapol w większości obejmuje lokale z pakietem antysmogowym oraz opcją rozwiązań smart home – zgodnie ze standardem najnowszych inwestycji Grupy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.