Mury Nautic Park rosną, a inwestorzy rezerwują apartamenty
Zgodnie z harmonogramem trwa budowa prestiżowego apartamentowca Nautic Park, wznoszonego w nadmorskiej lokalizacji. Elegancki budynek powstaje nad brzegiem Bałtyku (widok dostępny z niemalże wszystkich apartamentów) przy ulicy Słowiańskiej 21 w Darłowie. Tuż obok znajdują się sosnowe zagajniki, plaża, marina z zapleczem i klimatyczne restauracje. W pobliżu – stara dzielnica rybacka, port, latarnia morska, deptak, promenada oraz liczne ścieżki piesze i rowerowe. To właśnie w tej urokliwej okolicy zaczęły się piąć mury Nautic Park. – Budowa postępuje zgodnie z założonym harmonogramem. Zakończyliśmy prace ziemne i wszystkie działania związane z podziemną halą garażową. Aktualnie trwa szalowanie, zbrojenie i betonowanie belek w stropie nad parterem. Tutaj prace są już wykonane w blisko 30%, zaś strop parteru w 40%. Jeszcze chwila i inwestorzy, którzy zakupili lokal na parterze, będą mogli wyjrzeć przez własne okna i zobaczyć Bałtyk – informuje Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment. Oddanie komfortowego apartamentu Nautic Park nastąpi w IV kwartale 2021 roku.
Nautic Park to projekt, w którym zostanie zaaranżowanych 68 apartamentów o zróżnicowanym metrażu. Ze względu na duże zainteresowanie inwestycją, w sprzedaży obecnie znajdują się apartamenty o powierzchni od 45 mkw do 98 mkw. Każdy z nich będzie posiadał ogródek, taras lub balkon. Bałtyk będzie można podziwiać z większości apartamentów. Lokale zostaną przygotowane pod klucz w jednym z dwóch wariantów kolorystycznych – Piasek lub Morze. Dodatkowymi udogodnieniami są strefa relaksu, zewnętrzny basen, wygodne lobby oraz podziemna hala garażowa i boksy rowerowe. Deweloper zadbał też by bryła budynku idealnie wkomponowała się w tożsamość miasta i otoczenia.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.