Komunikaty PR

Nadchodzi Dreamforce 2021 - najlepsze technologie dla bizensu

2021-09-15  |  01:00
Biuro prasowe

Podczas zbliżającej się wielkimi krokami konferencji Dramforce Salesforce pokaże nowe wersje swoich najważniejszych produktów i rozwiązań. Wprowadzone innowacje dotyczą między innym takich produktów jak Customer 360, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud czy narzędzi sztucznej inteligencji Einstein. Salesforce ogłosi także współpracę z firmą FedEx. Jej celem jest wspieranie rozwoju handlu elektronicznego oraz pomoc markom i marketerom w redefiniowaniu sposobu pracy.

 

Salesforce, wiodąca międzynarodowa firma technologiczna w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami (CRM), odlicza dni do startu największej na świecie imprezy poświęconej oprogramowaniu - Dreamforce. Tuż przed wydarzeniem gigant z San Francisco zapowiada aktualizacje swoich usług, wyraźnie stawiając na chmurę oraz integrację swoich produktów ze Slackiem, który jest najnowszym nabytkiem Salesforce.

W tym roku Dreamforce odbędzie się między 21 a 23 września i ponownie przyciągnie miliony profesjonalistów z dziedziny marketingu, sprzedaży, reklamy i wielu innych obszarów. Wydarzeniu przewodzić będą nowe technologie pomagające firmom usprawniać obsługę klienta oraz ich doświadczenia, w dobie koncentracji na zmieniających się oczekiwaniach konsumentów, oraz lepiej przygotowujące do modelu pracy zdalnej i hybrydowej.

- Dreamforce jest wydarzeniem skupionym wokół możliwości nowych technologii, które w czasach przed covidem co roku gromadziło w San Francisco tysiące ludzi, przez kilka dni całkowicie zanurzonych w środowisku czystej nauki, wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych oraz ogromnego technologicznego entuzjazmu - wyjaśnia Krzysztof Augystynowicz, Regional Sales Director CEE Commercial Business Unit. Dodaje, że "W tym roku znów poczujemy nieco tej atmosfery. Ograniczenia związane z pandemią wymusiły zorganizowanie Dreamforce w formule hybrydowej, to jednak zarówno goście obecni na miejscu, jak ci, którzy dołączą do nas online, znów poczują powiew technologii przyszłości, która pomaga firmom podążać za zmianami, z którymi borykamy się niemal na co dzień.”

 

Jakie nowości zapowiada Salesforce?

Salesforce uruchamia Slack-First Customer 360 dla sprzedaży, serwisu, marketingu i analityki

Dziewięć na dziesięć firm planuje w przyszłości połączyć pracę zdalną ze stacjonarną, ale tylko 33% czuje się przygotowanych do sprawnego poruszania się w nowej rzeczywistości pracy hybrydowej. Odpowiedzią jest Slack-First Customer 360, w którym Slack pełni rolę węzła umożliwiającego wszystkim osobom w organizacji komunikację, współpracę i działanie na podstawie informacji pochodzących z rozwiązań Salesforce oraz wszystkich innych aplikacji, systemów i partnerskich rozwiązań, z których korzystają.

Salesforce Sales Cloud z innowacjami pomagającymi firmom sprzedawać więcej, szybciej i inteligentniej

Nowe funkcje w najnowszej wersji Sales Cloud obejmują: inteligencję przychodową, która zapewnia menedżerom sprzedaży wgląd w cały cykl sprzedaży i przychodów, od zamykania transakcji po ustalanie prognoz i budowanie nowych kanałów sprzedaży; Sales Enablement, która ułatwia wdrażanie pracowników sprzedaży, a także profilowanie szkoleń i rozwijanie doświadczeń w tym obszarze, oraz Subscription Management for Revenue Cloud, która umożliwia firmom uproszczenie i przyspieszenie procesów zakupowych, jednocześnie pomagając tworzyć nowe strumienie przychodów i zwiększając efektywność działań marketingowych. Wszystkie informacje tutaj.

Tableau z analityką napędzaną przez sztuczną inteligencję

Tableau udostępni nowe rozszerzenie, które łączy analitykę danych i sztuczną inteligencję (AI) w zestaw nowych i rozszerzonych możliwości. Najnowsza wersja Tableau umożliwi większej liczbie osób, niezależnie od ich roli i poziomu umiejętności, podejmowanie trafniejszych i szybszych decyzji w oparciu o dane i technologię. Według Chandana Gopala, dyrektora ds. badań IDC, Future of Intelligence, "Firmy mogą napędzać wzrost i wspierać innowacje poprzez połączenie inwestycji we właściwą technologię z naciskiem na kulturę danych. Technologie takie jak AI i zwiększone możliwości analizy danych to obiecujące narzędzia, które mogą zdemokratyzować analitykę i pomóc pracownikom podejmować decyzje wspierane danymi”.

Większa automatyzacja i sztuczna inteligencja w chmurze przekształcają centra kontaktowe w cyfrowe centrale obsługi klienta 

Dzięki nowym przepływom pracy opartym na sztucznej inteligencji i innowacjom dla centrów kontaktowych w chmurze usługowej, możliwe jest teraz tworzenie doświadczeń w prostszy sposób i bez dodatkowego wysiłku dla pracowników obsługi klienta. Nowe przepływy pracy wbudowane w platformę Customer 360 umożliwiają specjalistom przewidywanie, kierowanie i rozwiązywanie potrzeb klientów - czasami zanim klient zda sobie sprawę z istnienia problemu. Ponadto nowe funkcjonalności cyfrowego centrum kontaktowego w zakresie wideo, czatu, analizy mowy i zaangażowania umożliwiają klientom i pracownikom obsługi łatwiejsze korzystanie z usług.

Innowacje w Marketing Cloud pomagają profesjonalistom zrozumieć świat danych i szybko budować cyfrowe relacje z klientami

Ulepszenia obejmują nowe technologie oparte na segmentacji za pomocą AI, tworzeniu treści, personalizacji interakcji międzyludzkich w czasie rzeczywistym oraz danych analitycznych od klientów i kampanii marketingowych - wszystko za sprawą kilku kliknięć, w modelu non-code czyli bez potrzeby znajomości podstaw programowania.

Einstein wzbogacony o nowe możliwości AI i automatyzacji

Salesforce wprowadza również innowacje do portfolio Einstein Automate, w tym nowe możliwości automatyzacji procesów robotycznych (RPA), sztucznej inteligencji (AI) i poprawy doświadczeń klientów, aby pomóc każdemu swojemu partnerowi zbudować bardziej zautomatyzowany, kompleksowy przepływ pracy wyłącznie w oparciu o platformy niskokodowe. Wszystkie innowacje będą dalej wspierać podejście Slack-first dla wszystkich specjalistów IT.

FedEx i Salesforce współpracują w celu wsparcia rozwoju handlu elektronicznego

FedEx i Salesforce ogłosiły nowe, wieloletnie partnerstwo, które integruje Salesforce Commerce Cloud i Salesforce Order Management z innowacjami FedEx i ShopRunner, platformą e-commerce spółki zależnej. Nowe partnerstwo odmieni sposób, w jaki marki i sprzedawcy zarządzają swoim e-handlem, od promocji produktu, poprzez zakup, aż po dostawę i ewentualne zwroty. Firmy mogą teraz wykorzystać moc narzędzi Salesforce, opartych na technologii sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesach, aby dostarczać doświadczenia towarzyszące zakupom online w sposób spersonalizowany i na dużą skalę.

Konferencja Dreamforce

Każdy, kto ma ochotę wziąć udział w konferencji Dreamforce może tego bezpłatnie dokonać rejestrując się na stronie https://www.salesforce.com/dreamforce/ Konferencja rozpocznie się 21 września o godzinie 19:00 CET. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie wydarzenia. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.