Komunikaty PR

Najbezpieczniejsze w Polsce rozwiązania płatnicze eService z certyfikatem P2PE

2021-04-08  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Maurycy Nosowski
BuzzAir

ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl

Lider polskiego rynku płatności elektronicznych eService jako pierwszy polski agent rozliczeniowy spełnił wymagania niezbędne do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zgodność dostarczanych rozwiązań płatniczych ze standardem PCI P2PE. Certyfikat wydany przez wiodącego międzynarodowego audytora standardów bezpieczeństwa informacji – Sysnet Global Solutions potwierdza, że rozwiązania płatnicze eService spełniają najwyższe, światowe standardy bezpieczeństwa i skutecznie przeciwdziałają kradzieży danych kartowych przetwarzanych w procesie obsługi transakcji. Dla klientów firmy – sprzedawców i usługodawców korzystających z rozwiązań posiadających certyfikat P2PE, oznacza to m.in. uproszczenie procedur i znaczne oszczędności związane niższymi kosztami zapewnienia bezpieczeństwa, gwarantowanego teraz przez eService.

Rozwiązanie Point-to-Point Encryption (P2PE) ma zastosowanie w procesie akceptacji płatności kartowych. Obejmuje ono terminal POS wraz z zainstalowaną na nim aplikacją płatniczą, procesy autoryzacji transakcji płatniczych oraz wiele zaawansowanych mechanizmów kryptograficznych. W uproszczeniu – istota rozwiązania P2PE polega na tym, że dane karty płatniczej są szyfrowane już w chwili ich odczytu na terminalu, a następnie bezpiecznie przesyłane i deszyfrowane w specjalnym, chronionym środowisku informatycznym agenta rozliczeniowego obsługującego transakcję, czyli eService.

 „Zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa to ciągły proces, któremu nieodmiennie przyznajemy najwyższy priorytet. Dzięki temu już dziś możemy zaoferować polskim przedsiębiorcom pierwsze na rynku, certyfikowane rozwiązania P2PE, współpracujące z 16 modelami urządzeń płatniczych dostępnych w ofercie eService. W ten sposób po raz kolejny wyznaczamy na rynku nowy standard jakości usług akceptacji kart płatniczych. Co więcej, wraz z nim dajemy naszym klientom możliwość wymiernego obniżenia kosztów funkcjonowania ich systemów płatniczych, kasowych i vendingowych” – powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.

„W ciągu ośmiu miesięcy wspólnie z eService przebyliśmy długą drogę od czystej tablicy w biurze w Warszawie, aż do uzyskania certyfikacji PCI P2PE. Mieliśmy okazję pracować nad z najbardziej ambitnych projektów rozwiązania, które w pierwszym etapie wdrożenia objęło aż kilkanaście różnych urządzeń płatniczych . Super szybkie tempo pracy, pomimo pandemii i idących za tym ograniczeń związanych z poruszaniem się, było możliwe dlatego, że nad rozwiązaniem pracował zespół najwyższej klasy specjalistów. Cieszę się, że mogliśmy wykorzystać nasze międzynarodowe doświadczenie i wspierać eService przy tym projekcie” – powiedział Krzysztof Olejniczak, VP Cyber Risk Services w Sysnet Global Solutions.

Rozwiązania P2PE certyfikowane w eService dotyczą konkretnych modeli terminali, pinpadów, a także urządzeń płatniczych przeznaczonych dla szybko rozwijających się systemów sklepów i automatów samoobsługowych. Wśród nich jako pierwsze certyfikowane zostało 16 modeli urządzeń Ingenico. Obecnie  trwają już prace nad certyfikacją rozwiązania dla marki Verifone.

Szybkie i skuteczne wdrożenie nowych rozwiązań P2PE jest zasługą najwyższej klasy specjalistów IT oraz bezpieczeństwa informatycznego eService. Ich wiedza i kompetencje umożliwiły samodzielne przygotowanie oraz sprawną implementację niezbędnych zabezpieczeń i zmian w systemach informatycznych. Firma nie korzystała w tym celu z usług podmiotów zewnętrznych.

Certyfikat P2PE wystawiany jest przez Radę Standardów Bezpieczeństwa Branży Kart Płatniczych (Payment Card Industry Security Standards Council – PCI SSC). To międzynarodowa organizacja powołana w celu definiowania i rozwijania standardów bezpieczeństwa oraz zasobów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa płatności na całym świecie. Rada została założona w 2006 roku przez pięć najważniejszych organizacji kartowych: American Express, Discover, JCB International oraz Mastercard i Visa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie Biuro prasowe
2021-04-12 | 21:00

Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie

Z danych resortu sprawiedliwości wynika, że w 2020 roku podpisano łącznie ponad 13 tys. nowych umów o dożywocie, w wyniku których przeniesiono prawo własności nieruchomości w
Finanse Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej
2021-04-09 | 16:00

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW - rozwiązanie „trzy w jednym” – limit
Finanse Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy
2021-04-09 | 13:35

Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy

Hiszpańska scena biznesowa zachęca m.in. polskich przedsiębiorców do spróbowania swoich sił głównie w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, IT oraz prężnie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.