Komunikaty PR

Najemcy doceniają Gdański Business Center

2021-03-03  |  12:12
Biuro prasowe
  • Tylko w minionym roku w warszawskim kompleksie Gdański Business Center wynajęto łącznie prawie  24 tys. m kw. powierzchni.
  • Kompleks biurowy o powierzchni 101 tys. m kw., wchodzący w skład portfolio Savills Investment Management, jest obecnie niemal w 100 % wynajęty.

 

Warszawa, 3 marca 2021 r. Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny działający na rynku nieruchomości komercyjnych, ma przyjemność poinformować, że w 2020 roku w biurowcu Gdański Business Center w Warszawie zrealizowano transakcje najmu o łącznej powierzchni niemal 24 tys. m kw., co stanowi prawie ¼ całkowitej powierzchni kompleksu. Wynik ten jest efektem porozumień zawartych przez Savills IM z 10 firmami. Zdecydowana większość transakcji to przedłużenia obowiązujących już umów.

Na kontynuowanie swojej działalności w Gdański Business Center zdecydowały się firmy, takie jak: KPMG, Provident, Webinterpret, Groupe SEB oraz firmy z sektora państwowego, bankowego, odzieżowego i wykończenia wnętrz. Z kolei za sprawą nowego najmu, swoją działalność w kompleksie zainaugurował showroom marki Tefal. 

Bardzo pozytywnie dla Gdański Business Center rozpoczął się również I kwartał 2021 roku – w lutym, decyzję o pozostaniu w kompleksie podjęła firma Techland, jak również powitano nowego najemcę – markę Exon. Tym samym, Gdański Business Center jest obecnie niemal w pełni wynajęty.

Julia Racewicz, Senior Asset Manager, Savills Investment Management, powiedziała:

 „Gdański Business Center to kompleks, który dzięki doskonałej lokalizacji i najwyższej jakości oferowanej przestrzeni, od lat cieszy się uznaniem wielu firm. Potwierdza to chociażby fakt, że wielu najemców związanych jest z naszym biurowcem od samego początku jego funkcjonowania. Nie ma więc wątpliwości, że Gdański Business Center to doskonałe miejsce do rozwoju każdego biznesu. Pandemia koronawirusa tego nie zmieniła. Co więcej, skłoniła nas do znalezienia takich rozwiązań,  które pozwoliły nam pozyskać nie tylko nowych klientów, ale i zacieśnić współpracę z dotychczasowymi najemcami. Osiągnięcie tak znaczącego sukcesu jakim jest wynajęcie niemal 24 tys. m kw. w obecnych, trudnych czasach, to dla nas ogromny powód do dumy i motywacja do kolejnych działań. Dziękuję wszystkim firmom, które nam zaufały – tym, które są z nami od dawna, jak i nowym najemcom. Wierzę, że kolejne lata naszej współpracy będą owocne.”

Gdański Business Center powstał w latach 2014 (faza I) oraz 2016 (faza II). Poza przestrzeniami biurowymi oraz showroomem Tefal, na terenie kompleksu ulokowane są także restauracje, kawiarnia, salon kosmetyczny, przedszkole, centrum medyczne, klub fitness Zdrofit oraz ogólnodostępny dziedziniec z elementami zieleni i małej architektury. Do dyspozycji najemców inwestycji są również tarasy zlokalizowane na wyższych piętrach budynków. W Gdański Business Center znajduje się także 1379 miejsc parkingowych podziemnych i 76 naziemnych oraz infrastruktura dla rowerzystów z 416 stojakami rowerowymi, szatniami i prysznicami.

Kompleks położony jest tuż przy stacji pierwszej linii metra Dworzec Gdański oraz przy dworcu kolejowym Warszawa Dworzec Gdański. W pobliżu inwestycji znajduje się również wiele przystanków autobusowych, tramwajowych oraz punkty wypożyczania rowerów miejskich, co gwarantuje doskonałą komunikację z innymi dzielnicami Warszawy. Bliskość Mostu Gdańskiego dodatkowo ułatwia komunikacyjną dostępność prawobrzeżnej Warszawy. W sąsiedztwie kompleksu znajdują się liczne udogodnienia, m.in. galeria handlowa Westfield Arkadia.

Inwestycja mogąca pochwalić się certyfikatem środowiskowym BREEAM na poziomie Excellent, została zakupiona przez Savills IM w imieniu jednego z globalnych funduszy emerytalnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.