Komunikaty PR

Najemcy pozostają w Diunie

2024-08-21  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Kolejne firmy zdecydowały się przedłużyć swoje umowy na wynajem powierzchni w kompleksie biurowym Diuna z portfolio Syrena Real Estate. W sercu warszawskiego Służewca zostają firmy Colgate i LUX MED. Ta ostatnia poszerzyła dodatkowo swoją działalność o Poradnię Zdrowia Psychicznego „Harmonia”.

Grupa LUX MED, lider rynku prywatnych usług medycznych w Polsce, nie tylko przedłużył swoją obecność na ponad 880 mkw., ale także otworzył kolejną Poradnię Zdrowia Psychicznego „Harmonia”, która zajęła ponad 270 mkw. Nowa placówka to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na specjalistyczną opiekę w dziedzinie zdrowia psychicznego. Pacjenci mogą skorzystać tu z dogodnej formy kontaktu – wizyty stacjonarnej, porady telefonicznej lub wideorozmowy. W ofercie Poradni znajdą się konsultacje psychiatry i psychologa dla dzieci i dorosłych, terapie i psychoterapie indywidualne, dla par, a także całych rodzin, grupy wsparcia oraz diagnoza psychologiczna, m.in. zaburzeń w spektrum autyzmu czy diagnostyka w kierunku ADHD.

Na kontynuację swojej umowy zdecydowała się także firma Colgate-Palmolive Services (Poland). Globalny lider wśród producentów produktów do higieny jamy ustnej wynajmuje biura w kompleksie przy Taśmowej 7 od roku 2008. Firma ta jest znana z promowania zdrowego uśmiechu i edukacji na temat higieny jamy ustnej.

- Obydwie firmy, LUX MED i Colgate, są ważnymi partnerami biznesowymi Diuny, a ich długoterminowe zaangażowanie potwierdza status kompleksu jako centrum biznesowego klasy premium. Co równie ważne – ich obecność podkreśla także nasze wspólne wartości: innowacyjność, zdrowie i społeczna odpowiedzialność. Ogromnie cieszymy się także, że to właśnie w Diunie powstała Poradnia Zdrowia Psychicznego „Harmonia”, bo wiemy, jak ważna jest dbałość o równowagę psychiczną – mówi Ewa Lubańska, Leasing Director w Syrena Real Estate.

 

Diuna, dawniej znana jako Marynarska Business Park, przeszła ogromną metamorfozę dzięki działaniom Syrena Real Estate. Kompleks biurowy na warszawskim Służewcu został dostosowany do aktualnych standardów rynkowych, a wprowadzone zmiany objęły m.in. rewitalizację terenów zewnętrznych oraz przebudowę lobby wejściowych czterech budynków. Betonowy parking o powierzchni 6.000 mkw został przekształcony w ogólnodostępny park z 50 drzewami, 96 gatunkami krzewów, strumykiem i edukacyjnym pawilonem.

Na łącznej powierzchni użytkowej 46.000 mkw. swoje siedziby mają tu m.in. firmy: Accord, NewCold, Carrier Chłodninctwo, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, Intrum, JDE, JDE Peet’s, Oceanic, S.C Johnson, FOUNDEVER, Business Lease, Leasing Team oraz WDX. Na terenie kompleksu działa także przychodnia LUX MED oraz kawiarnia i piekarnia Gorąco Polecam. Kompleks posiada 1.200 miejsc parkingowych na trzech podziemnych poziomach garażu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.