Największy polski producent kostek lodu kolejnym najemcą w MLP Pruszków II
Największy polski producent i dystrybutor kostek lodu do celów spożywczych Pure Ice Sp z o.o. wprowadzi się do kompleksu logistycznego MLP Pruszków II i otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej oraz biurowej.
Do grona najemców w parku logistycznym MLP Pruszków II dołączyła Spółka Pure Ice. W ramach podpisanej umowy Spółka otrzyma ponad 3,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, z tego na cele magazynowo-produkcyjne przeznaczonych będzie ok. 3,3 tys. mkw., zaś kolejne 250 mkw. stanowić będzie część biurowo-socjalna. Realizacja inwestycji ruszy w pierwszej połowie grudnia, a przekazanie gotowego obiektu zaplanowane jest na czerwiec 2021 r. Hala zgodnie ze standardem MLP Group zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.
Pure Ice Sp. z o.o. rozpoczęła swoją działalność pod koniec 2010 roku kierując swoją ofertę przede wszystkim do największych dystrybutorów mrożonek w Polsce. Na etapie organizacji przedsiębiorstwa firma Pure Ice wyznaczyła sobie jako cel nadrzędny oferowanie klientom lodu w kostkach do celów spożywczych z zachowaniem najwyższych standardów jakości produkcji oraz zachowaniem łańcucha logistycznego. Obrana strategia spółki pozwoliła na obecność lodu w największych sieciach handlowych i osiągnięcie w krótkim czasie pozycji niekwestionowanego lidera na krajowym rynku lodu w kostkach. W 2016 roku Spółka poszerzyła asortyment i weszła na rynek europejski, równolegle kontynuując rozwój współpracy z rodzimymi klientami. Oferowany przez Pure Ice lód w kostkach wytwarzany jest z krystalicznie czystej wody uzyskiwanej w procesie wieloetapowej filtracji z zachowaniem standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności IFS Food na poziomie wyższym, corocznie zatwierdzanym przez jednostkę certyfikującą TŰV Rheinland. Charakterystyczną cechą wyróżniającą Pure Ice jest stały rozwój oraz innowacyjność wdrażanych technologii produkcji i magazynowania. Otwartość spojrzenia na potrzeby konsumentów oraz operatorów rynku detalicznego stanowi dodatkową przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.
- Jako profesjonaliści wysoko cenimy sobie odpowiednie podejście do klienta. Zależy nam na elastyczności i optymalnych rozwiązaniach wszelkich aspektów. Mając do wyboru kilka lokalizacji zdecydowaliśmy się na MLP Pruszków II mając przekonanie, iż jest to początek wieloletniej współpracy, która okaże się owocna i oparta będzie na zasadach partnerskich – powiedział Andrew Markiewicz Prezes Zarządu w Pure Ice Sp. z o.o.
- Tak doskonale rozpoczęta współpraca pomiędzy naszymi spółkami z pewnością zaowocuje trwałą, wieloletnią kooperacją przynoszącą korzyści obu stronom. Dzięki naszemu elastycznemu podejściu, nasz nowy partner biznesowy otrzyma obiekt spełniający wszystkie jego wymagania i potrzeby. Zawarta transakcja jest potwierdzeniem jakości naszej oferty biznesowej oraz partnerskiego podejścia – powiedział Tomasz Pietrzak Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.
Projekt MLP Pruszków II to centrum logistyczne położone w okolicach Warszawy, w gminie Brwinów, w odległości 5 km od Pruszkowa. Jest to największy kompleks w regionie, którego docelowa powierzchnia najmu to 309 tys. mkw., z tego blisko 200 tys. mkw. jest już oddane do użytku. Dzięki elastycznemu podejściu do indywidualnych potrzeb najemców, centrum jest wstanie sprostać wymaganiom klientom z różnych branż. MLP Pruszków II posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i z głównymi arteriami łączącymi stolicę z innymi miastami. Park położony jest między drogą lokalną nr 760 a odcinkiem autostrady A2, 3 km od węzła komunikacyjnego zlokalizowanego w rejonie Pruszkowa-Żbikowa. W jego pobliżu przebiegają linie kolejowe o charakterze międzynarodowym, które umożliwiają doskonałe warunki logistyczne zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.