Komunikaty PR

Nakręteczka dla koteczka!

2021-07-05  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Każdego dnia na świecie marnują się miliony plastikowych nakrętek. Galeria Bronowice, zawsze otwarta na prospołeczne inicjatywy, podjęła współpracę z  Fundacją „Na Zdrowie Zwierzęta Ludziom Ludzie Zwierzętom”. Niedawno w obiekcie stanęła skarbonka, będącą częścią wyjątkowego wydarzenia „Nakręteczka dla koteczka”. Celem akcji jest zebranie jak największej liczby plastikowych nakrętek, a tym samym funduszy na karmę i sterylizację dla kotów, podopiecznych organizacji.

Plastikowe nakrętki zalegają w Twoim domu i nie wiesz, co z nimi zrobić? Ich zbieranie to nie tylko działanie proekologiczne na rzecz środowiska naturalnego, ale przede wszystkim realna pomoc potrzebującym. Przekonać się o tym można odwiedzając Galerię Bronowice. W centrum handlowym trwa właśnie zbiórka „Nakręteczka dla koteczka”, organizowana przez Fundację „Na Zdrowie Zwierzęta Ludziom Ludzie Zwierzętom”. Galeria Bronowice zachęca wszystkich klientów do przekazania ich na rzecz potrzebujących zwierzaków!  

- Galeria Bronowice od początku istnienia wyraźnie stawia na wsparcie wszelkiego rodzaju fundacji i organizacji charytatywnych. Chcemy, by przestrzeń naszego centrum była nie tylko przyjazna dla klientów, ale także mogła zostać wykorzystana w szczytnym celu. Dlatego też podjęliśmy współpracę z Fundacją „Na Zdrowie Zwierzęta Ludziom Ludzie Zwierzętom”. Mamy nadzieję, że nakrętki, zebrane przez naszych klientów i wrzucone w Galerii do specjalnego pojemnika, realnie wesprą podopiecznych organizacji – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Pojemnik na nakrętki zlokalizowany jest na pasażu Galerii Bronowice na poziomie 0, przy Sferze Super Bohatera pomiędzy hipermarketem Auchan a salonem CCC.

Fundacja „Na Zdrowie Zwierzęta Ludziom Ludzie Zwierzętom” to organizacja  non profit, której celem jest poprawa jakości życia ludzi i zwierząt. Zajmuje się m.in. dbaniem o bezdomne i chore koty, a także urządzaniem  zajęć terapeutycznych dla osób starszych, niepełnosprawnych oraz dzieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Polacy dbają o chorego psa, jak o członka rodziny, dostrzegają rolę żywienia w procesie leczenia, a co trzeci z nich chce dni wolnych z tytułu opieki nad swoim pupilem – wynika z badania VET EXPERT Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:15

Polacy dbają o chorego psa, jak o członka rodziny, dostrzegają rolę żywienia w procesie leczenia, a co trzeci z nich chce dni wolnych z tytułu opieki nad swoim pupilem – wynika z badania VET EXPERT

Choroba psa to dla wielu Polaków nie tylko wyzwanie logistyczne, ale przede wszystkim ogromne obciążenie emocjonalne. Badanie zrealizowane na zlecenie marki VET EXPERT
Problemy społeczne Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.