Nałęczowianka wspiera kampanię ”Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
Nałęczowianka w swoich ostatnich działaniach komunikacyjnych podkreśla rolę pragnienia w dwóch znaczeniach: to fizjologiczne należy gasić, natomiast pragnienia życiowe, rozumiane jako chęć spełniania marzeń i aktywnego osiągania celów
– warto w sobie podsycać. Marka zauważa, że jednym z nich może być pragnienie bycia „eko” oraz uzupełnia trwającą kampanię o aspektśrodowiskowy.
– Promowanie postaw proekologicznych jest bardzo ważne w działalności Nałęczowianki. To właśnie nasza marka jako pierwsza w Polsce wprowadziła
na rynek litrową butelkę dla wody wyprodukowaną w 50% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu. Mamy nadzieję, że loteria, którą organizujemy, wzbudzi zainteresowanie konsumentów i zachęci ich do eko-rozwiązań. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.
Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto zakupi 3 dowolne butelki Nałęczowianki, może do 30 listopada wysłać SMS i natychmiast dowiedzieć się, czy wygrał jedną ze 120 sportowych toreb wykonanych z butelek z recyklingu. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej. Pulę nagród tygodniowych tworzy 9 elektrycznych rowerów trekkingowych KROSS, natomiast główną nagrodą jest w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.
– Warto zauważyć, że jedną z nagród stanowi torba wykonana z przetworzonych butelek plastikowych. Zdecydowaliśmy się na to nie bez przyczyny. Chcemy bowiem nieustannie podkreślać, że wszystkie butelki Nałęczowianki w pełni nadają się
do ponownego przetworzenia, dzięki czemu nie są odpadem, a cennym surowcem, który może w procesie recyklingu zyskać „drugie życie” i wrócić do nas w zupełnie nowej postaci. Jednak nie jest to możliwe bez wsparcia konsumentów, gdyż wszystko zaczyna się od umieszczenia takiej butelki z tworzywa PET
w odpowiednim, żółtym koszu na plastik. Dlatego dziękujemy wszystkim, którzy poprzez poprawną segregację dbają o środowisko. – dodaje Katarzyna Sternowska.
Loterię „Miej w sobie pragnienie bycia eko” promuje dedykowany spot, który można zobaczyć w telewizji, na platformach streamingowych (Player, Ipla, YouTube) oraz na popularnych portalach internetowych (WP, Interia, Onet, Agora). Loteria jest promowana także w sklepach za pomocą materiałów POS oraz w wybranych aplikacjach mobilnych (Listopnic, Fitatu, Blix) i w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki. Więcej o loterii na stronie www.naleczowianka.pl.
Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.
Ochrona środowiska
Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa
1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.
Handel
T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
– Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.