Nałęczowianka wspiera kampanię ”Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
Nałęczowianka w swoich ostatnich działaniach komunikacyjnych podkreśla rolę pragnienia w dwóch znaczeniach: to fizjologiczne należy gasić, natomiast pragnienia życiowe, rozumiane jako chęć spełniania marzeń i aktywnego osiągania celów
– warto w sobie podsycać. Marka zauważa, że jednym z nich może być pragnienie bycia „eko” oraz uzupełnia trwającą kampanię o aspektśrodowiskowy.
– Promowanie postaw proekologicznych jest bardzo ważne w działalności Nałęczowianki. To właśnie nasza marka jako pierwsza w Polsce wprowadziła
na rynek litrową butelkę dla wody wyprodukowaną w 50% z tworzywa PET pochodzącego z recyklingu. Mamy nadzieję, że loteria, którą organizujemy, wzbudzi zainteresowanie konsumentów i zachęci ich do eko-rozwiązań. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager Nałęczowianki.
Zasady udziału w loterii są proste. Każdy, kto zakupi 3 dowolne butelki Nałęczowianki, może do 30 listopada wysłać SMS i natychmiast dowiedzieć się, czy wygrał jedną ze 120 sportowych toreb wykonanych z butelek z recyklingu. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody tygodniowej oraz głównej. Pulę nagród tygodniowych tworzy 9 elektrycznych rowerów trekkingowych KROSS, natomiast główną nagrodą jest w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.
– Warto zauważyć, że jedną z nagród stanowi torba wykonana z przetworzonych butelek plastikowych. Zdecydowaliśmy się na to nie bez przyczyny. Chcemy bowiem nieustannie podkreślać, że wszystkie butelki Nałęczowianki w pełni nadają się
do ponownego przetworzenia, dzięki czemu nie są odpadem, a cennym surowcem, który może w procesie recyklingu zyskać „drugie życie” i wrócić do nas w zupełnie nowej postaci. Jednak nie jest to możliwe bez wsparcia konsumentów, gdyż wszystko zaczyna się od umieszczenia takiej butelki z tworzywa PET
w odpowiednim, żółtym koszu na plastik. Dlatego dziękujemy wszystkim, którzy poprzez poprawną segregację dbają o środowisko. – dodaje Katarzyna Sternowska.
Loterię „Miej w sobie pragnienie bycia eko” promuje dedykowany spot, który można zobaczyć w telewizji, na platformach streamingowych (Player, Ipla, YouTube) oraz na popularnych portalach internetowych (WP, Interia, Onet, Agora). Loteria jest promowana także w sklepach za pomocą materiałów POS oraz w wybranych aplikacjach mobilnych (Listopnic, Fitatu, Blix) i w mediach społecznościowych, w tym na kanałach własnych marki. Więcej o loterii na stronie www.naleczowianka.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.