Komunikaty PR

Natchnieni szkłem ludzie z pasją

2020-12-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Wójcicka
Pilkington IGP

ul. Portowa 24
27-600 Sandomierz
Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com| |Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com
+48 22 548 75 03
https://www.pilkington.com/pl-PL/pl
Do pobrania Artykuł ( 0.11 MB )

Na blogu Natchnieni Szkłem prezentowane są najnowsze trendy w technologiach szklanych, jak również przykłady najambitniejszych projektów architektonicznych. Przede wszystkim jednak jest to przestrzeń dla wszystkich pasjonatów szkła; łączą się w niej ludzie zajmujący się nim zawodowo i hobbystycznie.

Platforma do wymiany doświadczeń

Szkło na co dzień jest dla nas przezroczyste – dosłownie i w przenośni. Tymczasem, jest ono jednym z najważniejszych współcześnie stosowanych materiałów, nie tylko w domach, ale również w fabrykach czy – przede wszystkim – wieżowcach, które potrzebują go dziesiątek tysięcy metrów kwadratowych.

Jego znaczenie widać w rozmiarach rynku – w 2019 roku globalny przemysł szklany miał wartość 127 miliardów dolarów; prognozuje się, że w 2027 roku będzie wart 175 miliardów[1]. Takie przewidywania nie dziwią – szkło jest niezbędne nie tylko w architekturze, ale również w samochodach, samolotach czy pociągach. Wraca też do łask jako opakowanie, tym bardziej, że da się go – w przeciwieństwie do plastiku – używać wielokrotnie.

Wszystkie kwestie związane z produkcją, dystrybucją oraz użyciem szkła poruszane są na prowadzonej przez NSG Group stronie – Natchnieni Szkłem. Platforma ta ma za zadanie pokazać, że za szklanymi wyrobami stoją ludzie, którzy poza pracą uprawiają swoje, często niezwykłe, pasje.

NSG Group od lat wspiera swoich pracowników nie tylko w pracy, ale również poza nią. Chcemy pokazać odbiorcom – nie tylko naszym klientom – uniwersalność szkła jako materiału, ale również wszechstronność pracujących przy nim ludzi. Od lat promujemy różnorodność, jak też kreujemy w naszej firmie atmosferę wzajemnego szacunku i współpracy. Wspieramy pasje i zainteresowania naszych pracowników, ponieważ wierzymy, że dzięki temu będą mogli uwolnić cały swój potencjał – mówi Ewelina Wójcicka z firmy Pilkington IGP.

Nie tylko szkło, ale też sport

Jednym z cykli realizowanych w ramach bloga Natchnieni Szkłem jest seria reportaży pokazujących pasje pracowników NSG Group. W najnowszym odcinku możemy poznać Łukasza Rybickiego. Jest on członkiem amatorskiej drużyny sportowej Pilkington Szczecin Team oraz pasjonuje się jazdą na rowerze górskim; jednym z jego osiągnięć jest wjazd na Śnieżkę.

Łukasz Rybicki przeszedł w szczecińskim oddziale Pilkington IGP wszystkie szczeble kariery, aż w końcu został mistrzem spedycji. Oprócz wyczynowej jazdy rowerem MTB (jeździ nawet po 100 kilometrów dziennie!) interesuje się również historią Szczecina.

We wcześniejszych odcinkach można było dowiedzieć się o ręcznym zdobieniu bombek lub poznać historię Huty Szkła w Sandomierzu. Film o Łukaszu Rybickim na pewno nie jest ostatnią częścią serii – pracownicy NSG Group mają wiele ciekawych pasji, którymi chcą podzielić się ze światem. Zapraszamy do odwiedzin strony oraz na kanał Youtube.

KONIEC

 

O firmie:

 

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Obecnie, NSG Group prowadzi działalność produkcyjną na całym świecie i prowadzi sprzedaż w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2020 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,60 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 38% zrealizowano w Europie, 28% w Azji, łącznie z Japonią i 27% w obu Amerykach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

 

Kontakt dla dziennikarzy:

Ewelina Wójcicka, Marketing Communications Coordinator, Pilkington IGP

tel.: +48 22 548 75 03

e-mail: Ewelina.Wojcicka@pl.nsg.com

 


[1] https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/glass-manufacturing-market

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Pilkington IGP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.