Komunikaty PR

Natec Tetra - pakiet startowy dla (domowego) biura

2020-10-21  |  11:00
Biuro prasowe

Kiedyś luksus, dziś element tzw. “nowej” normalności. Kolejne firmy, nie tylko IT, pozwalają na pracę zdalną. Osobom, które organizują swój home office, firma Natec postanowiła ułatwić to zadanie wprowadzając gotowy zestaw peryferiów o nazwie Tetra.

Natec Tetra to przyjazny dla budżetu komplet akcesoriów do komputera. Za kwotę około 89 złotych otrzymujemy “czteropak”, który zawiera niskoprofilową klawiaturę, myszkę, podkładkę pod gryzonia i zestaw głośników. Projektanci zadbali o to, by sprzęty były spójne stylistycznie i kolorystycznie, co powinno ucieszyć osoby dbające o detale. Z kolei posiadacze niewielkich biurek zapewne docenią kompaktowe wymiary urządzeń.

 

 

Przykładowo mysz Natec Tetra ma dziesięć centymetrów długości. Z komputerem, podobnie jak będąca w zestawie klawiatura, komunikuje się drogą bezprzewodową. Gryzoń ma sensor optyczny 1600 DPI. W razie potrzeby jego rozdzielczość można obniżyć do 1200 lub 800 DPI. W połączeniu z tekstylną matą o fakturze typu “speed”, ma ona zapewnić szybką i precyzyjną nawigację, nie wymagając przy tym dużej przestrzeni roboczej.

 

Podkładka Natec Tetra posiada gumowy spód, który ma zapobiegać przesuwaniu się w razie gwałtownych ruchów myszą. Ciekawe urozmaicenie może stanowić nadrukowana na wierzchniej stronie polityczna mapa świata. Minimalistyczny, pozbawiony ozdobników design to z kolei cecha klawiatury Natec Tetra. Ma ona smukłą konstrukcję i niskoprofilowe klawisze w układzie tabliczki czekolady. Wśród przydatnych na co dzień funkcji znalazło się sterowanie multimediami.

 

Sama konstrukcja wykorzystuje mechanizm membranowy, co daje nadzieję na dobrą kulturę pracy. Znajdujące się na kapslach oznaczenia pokryto dodatkową warstwą lakieru (PU coating), dzięki której mają one być bardziej odporne na wycieranie się. Z pecetem klawiatura komunikuje się za pomocą nanoodbiornika. Baterie niezbędne do zasilania zarówno jej, jak i myszy, znajdują się w komplecie, co umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy tuż po zakupie.

 

Ostatnim elementem biurowego pakietu startowego są głośniki. Jest to zestaw stereo o mocy 6 W, wyposażony w standardowy wtyk mini-jack 3,5 mm. Do zasilania wykorzystano zaś przewód USB. Pasmo przenoszenia wynoszące 100 Hz - 18 kHz powinno być w pełni wystarczające do zastosowań typowo biurowych.

 

Zestaw Natec Tetra 4w1 jest już dostępny w sprzedaży. Jego cena wynosi około 89 zł. Użytkownicy mają do wyboru wersje białą, biało-niebieską i czarno-szarą. 

 

Dane techniczne:
 

Mysz Natec Tetra:

  • sensor: optyczny
  • rozdzielczość: 1600 DPI, możliwość obniżenia do 1200 DPI lub 800 DPI
  • wymiary: 100 x 61 x 39 mm
  • łączność: bezprzewodowa, 2,4 GHz (nanoodbiornik)
  • zasilanie: 1 x bateria AA (w zestawie)

 

Podkładka pod mysz Natec Tetra:

  • typ: materiałowa
  • powierzchnia: faktura typu “speed”, gumowany spód
  • wymiary: 265 x 215 x 3 mm

 

Klawiatura Natec Tetra:

  • typ: membranowa
  • klawisze: 104, niskoprofilowe
  • sterowanie multimediami: tak
  • wymiary: 438 x 125 x 25 mm
  • łączność: bezprzewodowa (nanoodbiornik)
  • zasilanie: 1 x bateria AAA (w zestawie)

 

Głośniki Natec Tetra:

  • pasmo przenoszenia: 100 Hz - 18 kHz
  • impedancja: 4 Ohm
  • moc: 2 x 3 W RMS
  • zasilanie: USB - DC 5 V / 0,5 A
  • interfejs: mini-jack 3,5 mm, przewód o długości 1,3 metra

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Historia gier wideo ożywiona przez technologię Panasonic w OXO Museo Biuro prasowe
2024-05-23 | 13:00

Historia gier wideo ożywiona przez technologię Panasonic w OXO Museo

W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Marketing: W Polsce chcemy AI, ale...
2024-05-23 | 10:43

Nowy raport Salesforce State of Marketing: W Polsce chcemy AI, ale...

Warszawa, 23 maj 2024 – Salesforce, globalny lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Marketing, dzieląc się w nim spostrzeżeniami zebranymi od ponad 4800 liderów marketingu z 29 krajów - w tym 150 z Polski. Raport opisuje najnowsze trendy dotyczące tego, w jaki sposób marketerzy oceniają i wdrażają sztuczną inteligencję do swoich działań. Opisuje także podejście do pozyskiwania danych, utrzymania i strategii rozwoju używanych aplikacji. Raport dotyka także problemu zapewnienia zaufania klientów i bezpieczeństwa ich danych.   Kluczowe wnioski z badań: ●Priorytety w marketingu. Marketerzy stale rozwijają swoje praktyki w wysoce konkurencyjnym otoczeniu. Szukają sztucznej inteligencji - zarówno generatywnej, jak i predykcyjnej - aby pomóc w personalizacji na dużą skalę oraz zwiększyć swoją wydajność. ○Wdrożenie / wykorzystanie sztucznej inteligencji jest priorytetem nr 1 marketerów w skali globalnej, a także ich największym wyzwaniem. ○W Polsce marketerzy mają dokładnie ten sam priorytet, jednak z lokalnej perspektywy największym wyzwaniem są przestarzałe narzędzia i technologie.   ●Marketerzy wzmacniają swoje zasoby danych. Firmy od dawna zmagają się z łączeniem różnych punktów danych w celu tworzenia spójnych, spersonalizowanych doświadczeń w podróży klienta. Jednak w miarę deprecjacji plików cookie stron trzecich i rozprzestrzeniania się sztucznej inteligencji, zadanie to staje się coraz bardziej krytyczne i trudne. ○Zaledwie 30% pracowników działów marketingu w Polsce jest w pełni zadowolonych ze swojej zdolności do ujednolicania źródeł danych klientów. ○50% z nich ma dostęp do danych w czasie rzeczywistym np. w celu przeprowadzenia kampanii, jednak aż 61% polskich marketerów potrzebuje do tego pomocy działu IT. ○Marketerzy w Polsce stosują średnio dziewięć różnych taktyk w celu gromadzenia danych, przy czym wykorzystanie danych dotyczących klienta jest najbardziej powszechne. Na tym tle Polska nie różni się od reszty świata.   ●Marketerzy wykorzystują sztuczną inteligencję jednak myślą o zaufaniu do niej. Marketerzy zamierzają stosować sztuczną inteligencję w swoich działaniach z odpowiednimi danymi, ale obawiają się o bezpieczeństwo. ○Już 82% marketerów w Polsce eksperymentuje lub w pełni wdrożyło sztuczną inteligencję do swoich przepływów pracy. ○Wdrożenie sztucznej inteligencji jest jednak punktem różnicującym: zespoły marketingowe osiągające wysokie wyniki są 1,6x bardziej skłonne do pełnego wdrożenia sztucznej inteligencji w swoich działaniach, niż zespoły osiągające słabsze wyniki. ○Trzy najpopularniejsze przypadki użycia sztucznej inteligencji wśród marketerów w Polsce to: automatyzacja interakcji z klientami, analiza wydajności oraz automatyzacja integracji danych. Dla przykładu w wielu innych krajach jednym z głównych przypadków użycia sztucznej inteligencji jest zautomatyzowane generowanie kontentu.    ●Pełna personalizacja to jeszcze proces, który trwa. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie personalizacji, marketerzy wykraczają poza szerokie segmentacje odbiorców, takie jak lokalizacja lub wiek, w kierunku bardziej szczegółowych identyfikatorów, takich jak indywidualne preferencje lub wcześniejsze interakcje.  Istnieje również różnica między tym, jak dostosowują się do tego zespoły marketingowe o najwyższych i najniższych wynikach. ○Zespoły osiągające najlepsze wyniki w Polsce w pełni personalizują średnio 5 kanałów. Zespoły ze słabszymi wynikami w pełni personalizują 4 kanały.   ●Marketerzy poszukują ujednoliconej analityki. Nie brakuje źródeł danych, ale wykorzystanie ich do pracy jest wciąż wyzwaniem - zwłaszcza gdy wymaga holistycznego lub długoterminowego spojrzenia na dane. ○Tylko 44% zespołów marketingu w Polsce śledzi wartość klienta w całym okresie jego życia (CLV). ○Jednocześnie aż 94% z nich twierdzi, że ma jasny obraz wpływu marketingu na przychody.   ●Głębsze relacje powstają dzięki marketingowi opartemu na kontach (ABM) i programom lojalnościowym. Firmy coraz częściej sięgają po strategie takie jak ABM i programy lojalnościowe w celu lepszego pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jednak wiele źródeł informacji z tych programów pozostaje rozproszonych, podobnie jak doświadczenia klientów. ○Tylko 51% marketerów w Polsce twierdzi, że dane lojalnościowe są w pełni zintegrowane we wszystkich punktach kontaktu. ○45% z nich twierdzi, że funkcje programu lojalnościowego są dostępne we wszystkich punktach kontaktu. ○Marketerzy B2B w Polsce używają ABM do pozyskiwania klientów, ale mniej niż połowa używa go do upsellingu i cross-sellingu, odpowiednio to 40% i 58%.   Komentarz: “Żyjemy w nowej erze sztucznej inteligencji, katalizowanej przez generatywną gorączkę złota. Marketerzy przewodzą w wykorzystaniu AI, czerpiąc z szybkich postępów w technologii tak, aby lepiej łączyć się z obecnymi i potencjalnymi klientami. Silny fundament danych będzie miał kluczowe znaczenie dla sukcesu AI w marketingu, poprzez połączenie i ujednolicenie danych klientów w celu ich aktywacji w czasie rzeczywistym." - Ariel Kelman, Salesforce Chief Marketing Officer
IT i technologie SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest
2024-05-23 | 10:00

SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest

Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.