Komunikaty PR

Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank

2021-02-23  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z premią”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Moto Lokatę na 9 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 26 marca 2021 roku.

„Moto Lokata z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 lutego 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.

Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia#formularz. Następnie należy założyć Moto Lokatę na 9 miesięcy na minimum 10 000zł. Założenie lokaty powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klienta w Banku.

Wysokość premii z tytułu założenia Moto Lokaty, uzależniona jest od wysokości zdeponowanych na niej środków. Klienci którzy założą lokatę na minimum 10 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby wpłacające min. 20 000 zł, otrzymają 75 zł premii. Z kolei w przypadku wpłaty min. 30 000 zł, można liczyć na premię w wysokości 100 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez co najmniej 150 dni od dnia przystąpienia do akcji promocyjnej.

- W Toyota Bank regularnie doceniamy naszych Klientów. Akcja promocyjna „Moto Lokata z premią”, to kolejny ukłon w ich stronę. Posiadacze konta mogą liczyć na tego typu promocje kilka razy w roku, co pozwala na stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonej lokaty i dodatkowej premii pieniężnej. Poza cyklicznymi akcjami promocyjnymi nasi Klienci mogą zwiększać zyski np. korzystając z naszej sztandarowej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona uzyskać co miesiąc nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe. Co ważne – z promocji tej mogą korzystać posiadacze aut wszystkich marek. Zachęcamy do otwarcia konta w Toyota Bank, dzięki któremu można oszczędzać w prosty i efektywny sposób - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia    

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:20

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

Kiedy myślisz o wejściu w świat kryptowalut, Kanada może nie być pierwszym kierunkiem, który przychodzi Ci do głowy. A szkoda – bo to jeden z najbardziej
Finanse BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Finanse Bitget
2025-05-29 | 14:10

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.